Is koffie goed voor je of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is koffie goed voor je of niet?

heY allemaal,

Ik had even een vraagje he ,

Ik zit nu dit allemaal te lezen en heb het gevoel dat koffie goed voor je is?
    Kan iemand mij dat eens goed uitleggen, want volgens mij heb ik ergens toch een keer iets horen vallen over dat koffie ook een slechte kant heeft. Ik train zonder Kuren of suplimenten ofzo, en zal energie wel kunnen gebruiken heb tijdje stackers geprobeerd alleen dan schijt je niet meer zo goed .

De werkelijke vraag is dus:
    Is koffie nou wel of niet goed? Tot in welke maatte? en wanneer??(ochtend,middag,avond,voor trainen,na trainen)

Alvast bedankt

Geen topics vervuilen de volgende keer alsjeblieft. In een topic over thee moet je niet beginnen over koffie.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik kan me herinneren dat er al veel topics over dit onderwerp gestart zijn... gebruik de zoekfunctie!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja ik weet het, dat snap ik echt allemaal wel.
        Alleen ik snap niet zo goed hoe alles werkt op een forum,ken de helft niet vinden.
        Dus als jullie er aub niet teveel op willen letten, of mij een beetje het rechte pad op sturen.Ik ga proberen het te vinden. Nogmaals excusé moi !

Comment

Gewoon bij zoekfunctie intikken: koffie. Komt er al wel wat boven water, maar vooral in verband met creatine.
          Vandaar dat ik wel wat zal antwoorden. Zou het zelf beperkt houden tot een kop of 3 per dag, probleem wat je hebt is dat caffeïne zijn werking langzaam verliest (dus af en toe een week geen koffie is goed om je weerstand weer af te bouwen voor maximaal effect). Verder is koffie volgens veel studies behoorlijk gezond. Hier wat links. Hier wat studies van ergogenics, die toch zeker ook interessant zijn.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X