Bulk schema. Graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk schema. Graag advies

Graag had ik jullie mening over mijn eerste voedingschema dat ik ga toepassen. Ben ik goed bezig ? Wat kan er verbeteren ?

Stats:

-20 jaar
    -1.71 m
    -68.4 kg
    -9,5 %vet
    -LBM 62kg
    -BMR 1709
    -Onderhoud 2649

Doel:

-Bulken

Schema:

ImageShack - Hosting :: cleanbulkschemayz8.jpg

ziet er mij redelijk proper uit.

misschien 's morgens nog wat wei toevoegen en nog wat meer goede vetten ergens toevoegen of zijn die vetten bij 'wat de pot schaft' allemaal goede vetten (olijfolie?)

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      ziet er mij redelijk proper uit.

misschien 's morgens nog wat wei toevoegen en nog wat meer goede vetten ergens toevoegen of zijn die vetten bij 'wat de pot schaft' allemaal goede vetten (olijfolie?)
      Zijn idd goede vetten.

Comment

Ziet er over het algemeen goed uit. Nog wel wat dingetjes:

1) Bij het ontbijt een schep whey erbij.

2) Je overdrijft naar mijn idee wat qua fruit. De banaan en de appel om 15u mogen er wat mij betreft uit.

3) Meer suikers nemen na de training. Een banaan brengt je zo'n 20gr dus zou er zeker nog zo'n 30gr dextrose bijnemen!

4) Zou je doel wat concreter maken. Gaan bulken is niet al te moeilijk te realiseren Hoeveel kilo wil je erbij? En in welk tijdsbestek hoop je dat te realiseren?

Succes iig pik
        Last edited by Heineken; 19-02-2008, 15:08.
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

*was te traag met editten*

5) waarom neem je een vitamine C pil als je al een multi vitamine pil neemt? Zit dat daar niet in dan?

Grtzzzz

Comment

Multivit zit vaak max 200mg, vitamine C kan je beter in grammen nemen.

edit: maaltijd 2 en 3 hebben niet echt een eiwitbron. Kipfilet broodbeleg staat doorgaans stijf van de toegevoegde middelen. Misschien bij één van beide nog 250 gr kwark toevoegen?

Verder prima schema, zou er zelf geen gram van groeien, echt te weinig :P
            Last edited by ijzer; 19-02-2008, 16:36.

Comment

je wilt tog aan komen maar van water val je tog weer af heb ik gehoord kan je dan niet beter iets anders drinken melk of multie vitamine groetjess
              you need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy

Comment

water is voor alles goed

en hij wil spiermassa aankomen, geen vet.

Comment

Originally posted by amersfoort View Post
                  je wilt tog aan komen maar van water val je tog weer af heb ik gehoord kan je dan niet beter iets anders drinken melk of multie vitamine groetjess
                  veel water zorgt ervoor dat je je afvalstoffen beter kwijt kan en dat is niet alleen een goede steun bij het afvallen, maar moet je altijd willen

Ik drink zelf 2,5 a 3 liter water per dag

Comment

oo oke heb het dan verkeerd begrepen drink bijna geen water alleen bij me creatine
                    you need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                      Multivit zit vaak max 200mg, vitamine C kan je beter in grammen nemen.

edit: maaltijd 2 en 3 hebben niet echt een eiwitbron. Kipfilet broodbeleg staat doorgaans stijf van de toegevoegde middelen. Misschien bij één van beide nog 250 gr kwark toevoegen?

Verder prima schema, zou er zelf geen gram van groeien, echt te weinig :P
                      En hoe weet ik dan dat ik er wel van zal groeien ?

Comment

Originally posted by deaZi View Post
                        En hoe weet ik dan dat ik er wel van zal groeien ?
                        Hij is denk een stuk zwaarder. Dus zijn inname zal dan ook een stuk hoger moeten liggen.

Er is maar één manier om te weten te komen of dit genoeg is om ervoor te zorgen dat jij ervan zult groeien: uitproberen! Groei je niet, doe je er steeds 100-200 kcal bovenop totdat je wel groeit (ervan uitgaande dat je training en je rust goed is).

Comment

ok bedankt voor jullie reacties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X