1m63, 58.5 kg (vanochtend). Volgens de site een bf van 13.6, al vraag ik me af in hoeverre dat klopt. Heb het nog niet ergens anders laten meten.
07.30 Brinta met magere melk
220 ml optimel (light)
Groot glas water
10.15 1 of 2 volkorenbrood met kipfilet
(Navel)sinasappel of 2 keer kiwi
2 glazen thee of water
12.30 Salade/potje groente/2volkorenbrood met smeerkaas of kipfilet
Cup a soupje
2 glazen thee of water
15.15 1 volkorenbrood met kipfilet
2 glazen thee of water
17.30 Avondeten door mams. Vaak ongezond, maar dat vervang ik door potjes groente met wat vlees.
2 glazen water
Fitness doe ik 3/4 keer rond 8 uur.
1x in de week half hardlopen, rond 5 uur. Vaak ook rond half 1, maar dit is niet echt vast of wekelijks.
Overal heen op de fiets, zon 20 km op een dag.
Op de dagen dat ik niet fitness of hardloop wil ik de hiit workout doen,
maar aangezien ik die gisten voor het eerst gedaan heb vind ik die nog niet vast genoeg om in me schema op te nemen...
De optimel is waarschijnlijk niet zo goed ivm suikers, maar ik merk zelf dat ik er een wat plattere buik van heb. Als ik het een paar dagen niet drink, heb ik dat niet.
Ik vraag me af of ik na het sporten wel kwark moet nemen, en dat soort dingen wat je hier veel tegenkomt. Vind eten in de avond niet zo geweldig, en volgens de site hoef ik maar 113 eiwit te hebben.
Graag tips, want ondans dat er op de site veel staat; ik kom er niet echt uit. Voor me gevoel klungel ik zo maar een beetje aan. Ik voel me goed bij dit eten, maar heb wel het gevoel dat ik er veel meer uit zou kunnen halen..
07.30 Brinta met magere melk
220 ml optimel (light)
Groot glas water
10.15 1 of 2 volkorenbrood met kipfilet
(Navel)sinasappel of 2 keer kiwi
2 glazen thee of water
12.30 Salade/potje groente/2volkorenbrood met smeerkaas of kipfilet
Cup a soupje
2 glazen thee of water
15.15 1 volkorenbrood met kipfilet
2 glazen thee of water
17.30 Avondeten door mams. Vaak ongezond, maar dat vervang ik door potjes groente met wat vlees.
2 glazen water
Fitness doe ik 3/4 keer rond 8 uur.
1x in de week half hardlopen, rond 5 uur. Vaak ook rond half 1, maar dit is niet echt vast of wekelijks.
Overal heen op de fiets, zon 20 km op een dag.
Op de dagen dat ik niet fitness of hardloop wil ik de hiit workout doen,
maar aangezien ik die gisten voor het eerst gedaan heb vind ik die nog niet vast genoeg om in me schema op te nemen...
De optimel is waarschijnlijk niet zo goed ivm suikers, maar ik merk zelf dat ik er een wat plattere buik van heb. Als ik het een paar dagen niet drink, heb ik dat niet.
Ik vraag me af of ik na het sporten wel kwark moet nemen, en dat soort dingen wat je hier veel tegenkomt. Vind eten in de avond niet zo geweldig, en volgens de site hoef ik maar 113 eiwit te hebben.
Graag tips, want ondans dat er op de site veel staat; ik kom er niet echt uit. Voor me gevoel klungel ik zo maar een beetje aan. Ik voel me goed bij dit eten, maar heb wel het gevoel dat ik er veel meer uit zou kunnen halen..
Comment