Voedingsschema?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ general, ik heb dat ene onderzoek over lijnzaad ook gelezen maar om nou meteen weer iedereen van de lijnzaad af te helpen, er zijn minstens zoveel onderzoeken die zeggen hoe goed het wel niet is.

@leo is 1 lepel per maaltijd niet wat veel?

Comment

Prostaat lijkt me niet iets om risico's mee te nemen. Verder is visolie gewoon beter dan lijnzaadolie, hogere concentraties, en nog wat ontstekingsremmende eigenschappen en zo nog wat. Zie daarom niet in waarom je en het risico zou nemen, en de voordelen van visolie gaat missen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Prostaatkanker bij vrouwen?
        Maar visolie heeft ook weer genoeg andere voordelen, zoals dat het goed voor het geheugen, huid en gewrichten is toch?
        Vraag me dan alleen wel af waarom je overal lijnzaad(olie) ziet, vis klinkt zo veel beter?

Heb net trouwens me vetpercentage laten meten, ipv een schema via internet. Kwam uit op 17,9. Weet niet of dit nog verschil maakt voor me voeding?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Prostaatkanker bij vrouwen?
          Maar visolie heeft ook weer genoeg andere voordelen, zoals dat het goed voor het geheugen, huid en gewrichten is toch?
          Vraag me dan alleen wel af waarom je overal lijnzaad(olie) ziet, vis klinkt zo veel beter?

Heb net trouwens me vetpercentage laten meten, ipv een schema via internet. Kwam uit op 17,9. Weet niet of dit nog verschil maakt voor me voeding?
          Was meer bedoeld aan adres van quibus.
          En die voordelen heeft visolie inderdaad. Lijnzaadolie wordt vaker aangeraden omdat het ook een relatief geode samenstelling heeft qua vetten en behoorlijk goedkoop is. Visolie is iets duurder.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Visolie is binnen Dat voor die shake kan ik donderdag pas halen. Nog ergens waarbij ik daarop moet letten?
            Klopt de rest van me schema een beetje?

Comment

Hoi Patricia,

Mag ik je vragen, waar jij al die cijfers vandaan heb wat betreft je behoeftes?
              dus je basisbehoefte, vetbehoefte, kcal. behoefte etc...

thanks!

Comment

Dame dit noemen ze een bump op een forum .
                Je had beter even een berichtje kunnen sturen naar patricia.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Inderdaad een bump. Check de stickies, daar staat van alles in over berekeningen en dergelijke.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X