makkelijke snack?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• makkelijke snack?

Wie weet er een lekkere makkelijke snack met hoge eiwitten, lage koolhydraten en lage vetten?
    Ik bedoel dan niet de proteine bars van €3,- per stuk!
    Het zou mooi zijn als een mars dit zou hebben ofzo

havermout, whey-eiwitten en wat water. Schudden en klaar!

Comment

TESTOSTERONE NATION - 5 Lessons in Hardcore Cookin'

Hier staan wat gerechten die je kan proberen

Comment

Gewoon een bakkie kwark he!! makelijk niet duur en je kan het overal mee naar toe nemen!!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

dank voor jullie tips!
          Ik zat eigenlijk meer aan iets te denken van:
          ff langs de supermarkt kant en klaar (in de vorm van een reep ofzo) en hupsakee, dus ook zonder koken of opwarmen!
          Als er al zoiets is natuurlijk??

Comment

Bak magere kwark of een pak magere melk.
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Blikjes tonijn op waterbasis zijn ook goede tussendoortjes. Twee handjes gemengde (ongezouten) noten zijn ook prima.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

als je een vleeseter bent kan je een doosje kipfilet kopen. bijna geen vet en koolhydraten en redelijk veel eiwitten.
                Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

heb voor deze keer toch maar wat repen besteld!
                  Omdat ik volgende week de hele week in het ziekenhuis staioneer, heb ik niet makkelijk de mogelijkheid te shaken of iets anders te eten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Blikjes tonijn op waterbasis zijn ook goede tussendoortjes. Twee handjes gemengde (ongezouten) noten zijn ook prima.
                    maar die tonijn op waterbasis stinkt wel enorm, krijg ik ook altijd klachten van op het werk

Comment

Ik vind de aardbeienkwark Zaanse schans van Albert Heijn erg lekker. Die heeft best goede voedingswaarden.

Comment

Originally posted by bsebregts View Post
                        heb voor deze keer toch maar wat repen besteld!
                        Omdat ik volgende week de hele week in het ziekenhuis staioneer, heb ik niet makkelijk de mogelijkheid te shaken of iets anders te eten!
                        Je kunt ook gewoon alles meenemen in een potje en in een shakebeker gooien. Kan overal.

Originally posted by el oso View Post
                        Ik vind de aardbeienkwark Zaanse schans van Albert Heijn erg lekker. Die heeft best goede voedingswaarden.
                        Betwijfel dat ten zeerste. Klinkt als kwark voor zoetekauwen (oftewel veel suikers). Post die voedingswaarden eens?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                          maar die tonijn op waterbasis stinkt wel enorm, krijg ik ook altijd klachten van op het werk
                          Je zou een beetje corned beef kunnen eten ipv tonijn maar dat is veel vetter en levert ook minder eiwitten. Een ander idee is gedroogde reepjes beef jerkey.

Comment

Ik neem zelf altijd mijn shakes met water, en water heb je overal. De poeder neem ik mee in kleine bakjes per portie, dus die zitten standaard in mijn tas. Net als mijn shakebeker. Drink je je shakes met melk, dan kan je ook kleine pakjes melk meenemen (houdbare drinkpakjes bv van campina).
                            Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by fanny View Post
                              Ik neem zelf altijd mijn shakes met water, en water heb je overal. De poeder neem ik mee in kleine bakjes per portie, dus die zitten standaard in mijn tas. Net als mijn shakebeker. Drink je je shakes met melk, dan kan je ook kleine pakjes melk meenemen (houdbare drinkpakjes bv van campina).
                              In principe een goed idee..vrouwen hebben altijd een tasje bij. Mannen niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X