vernieuwd voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vernieuwd voedingsschema

okee, ik heb het commentaar zo goed mogelijk opgevolgd en me voedingsschema aangepast, graag commentaar
    Last edited by esss-ther; 28-02-2008, 17:16.

ja lekker dit:S ik ga nog ff probere w8 ff

Comment

hier is die dan
      Last edited by GeneralIx; 28-02-2008, 21:42.

Comment

zit je niet echt mee of wel soms :P

Comment

miss weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik weet dat het via bijlage beheer moet, maar die zit bij mij al vol zeg maar qua mb en ik krijg het niet verwijdert........

Comment

mail je excell maar

Comment

Hier is haar voedingsschema.

Je kan je bijlagen verwijderen door naar het bericht te gaan waar het bij zit. Aanpassen/wijzigen bericht en dan naar Bijlage Beheer en verwijderen. Weet niet zeker of dat na 5mins nog steeds mogelijk is aangezien de edit functie van de post dan verdwijnt. Dan moet de admin het voor je verwijderen uit de database.
              Last edited by GeneralIx; 26-04-2008, 11:25.

Comment

commentaar

jeeeeej

commentaar graag

Comment

Zou die levertraan uit het raam gooien. Is zeer rijk (te rijk) aan vitamine A, en aangezien dat geen wateroplosbare vitamine is wil je die niet overdoseren. Zou eerder een multivitamine slikken.
                  Probeer zo min mogelijk vetten binnen te krijgen na je KT/cardio. Vertraagt eiwitsynthese namelijk. Verder is het geen slecht schema. Mocht je straks nog wat verder willen zakken, ga dan in plaats van broodjes boterhammen eten. Ben zoiezo al geen fan van broodjes, maar qua kcal kan het dus...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maaltijd 2 bevat te weining proteine/eiwit. Pak daar liever iets wat tussen de 15 en de 25 gram eiwitten bevat (shake/blikje tonijn) ipv een glas melk.
                    Als het echt niet anders kan dan drink je maar 2 glazen melk.
                    Maaltijd 4 is verkeerd samengesteld. Veel te vet. Zowel pindakaas als hagelslag bevatten teveel vet. Eet na je cardiosessie liever wat lichters. Fruit met wat yoghurt of zo. Een shake kan hier ook prima.
                    Chocolade hagelslag is eigenlijk helemaal geen goed idee voor jou.
                    Verder is t schema best ok.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Maaltijd 2 heb ik nu verandert in magere kwart eneen sinasappel en kom dan op 176kcal, 27e, 17khool. en 0 vet.

Ik heb maaltijd 3 en 4 omgedraait ivm dat ik na de cardio zo min mogelijk vet moet hebben en ik heb de hagelslag weg gedaan (wordt wel lastig zo wnt ben niet zo fan van pindakaas, maarja ik eet ook bijna geen vis dus moet toch wat).

Is het nog een idee om ipv levertraan visolie te nemen of heb ik zo genoeg van ales. Multivitamin ga ik ff kopen

Comment

Waarom bij het ontbijt maar 12gr Whey dan? Ik zou daar ook gewoon 24gr van maken!!

Groetjes
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

oo ohkee .. ik zag in iemand anders schema die over het algemeen goedgekeurd was maar zo weinig staan
                          ik zal het veranderen

Originally posted by fitnessfreak View Post
                          Waarom bij het ontbijt maar 12gr Whey dan? Ik zou daar ook gewoon 24gr van maken!!

Groetjes

Ik zit al op een eiwit teveel van 100g he,, is dat dan wel verstandig om het te verhgoen sochtends?
                          Last edited by GeneralIx; 29-02-2008, 15:00.

Comment

Wij raden altijd rond de 2,5 gr eiwit per kg aan. Dus je zit er echt niet met 100gr overheen.
                            Visolie is wel puik spul, zeker nemen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

uiteraard is het goed spul. Veel voordelen voor de gezondheid en je wordt er makkelijker droog door. Maar ik baal wel als ik die vissmaak terug op begin te boeren.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X