mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema

Ik wil wat meer weten over mijn voedingsschema omdat ik hier niet echt uitkom.

weeg 78Kg en ben 1.80.
    Ik train 4x in de week en wil graag een schema om te bulken.

S'ochtends bij opstaan:

1matrix eiwitshake
    3bruine boterhammen met kipfilet

om half10:
    5bruine boterhammen met kipfilet

half1:
    5bruineboterhammen

om 3uur:
    een banaan en een eiwitshake

s'avonds gewoon me avond eten

en voor het slape nog 1 eiwitshake met soms een blikie tonijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
    Gr. jordy

Bulken=vreten. Denk dat je nu te weinig eet. Gooi bij je ontbijt eens 150gr havermout, 30gr matrix en een halve liter halfvolle melk in de blender. Dat geeft je meteen een kickstart.
    Verder graag volkoren brood, bruin is niks.
    Gooi bij half een eens een paar gebakken eieren op je brood (of als je bang bent voor je cholesterol, 4 met 50gr kipfilet per boterham, en 2 met pindakaas/tahin/iets dergelijks).
    Om 3 uur mis ik koolhydraten? Banaan liefst alleen pwo of bij ontbijt. Denk verder dat je te zeer hangt op je eiwitshakes. Voeding is de basis he, shakes moet je zien als aanvulling.
    Neem voor het slapengaan gewoon een bak kwark of je tonijn. Zou maximaal 2 shakes per dag nemen, meer lijkt me eerder geldverspilling. Een bij het ontbijt en een na de training.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke dus ook zoiezo meer brood eten en s'óchtends en om half10 wel zo laten?
      want doe nu een hts schema maar denk je dat je bij bulken beter gewoon kan gaan knalle en dan bv..

s'ochtends:
      0,5L melk met 30gr matrix en 150gr havermout
      en dan 3 snede volkorenbrood met kipfilet

half10:
      5x volkorenbrood met kipfilet

half1:
      6x volkoren met 4kipfilet en 2pindakaas of met gebakke eiere

3uur:
      3x volkoren brood met 1pindakaas 2kipfilet

avond eten

en voor t slape een bak kwark of tonijn

Comment

Zou dan nog een maaltijd toevoegen na het avondeten, voor het slapengaan. Daarnaast denk ik niet dat je na die shake van 150gr havermout etc nog iets naar binnen kunt rammen, noch denk ik dat dat zinvol is. Zou dan eerder de andere maaltijden wat uitbreiden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke bedankt....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X