Advies gevraagd bij eerste bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd bij eerste bulkschema

Doel: Bulken
    Toelichting: Op dit moment wil ik graag 6 á 8 weken gaan bulken, dus voornamelijk werken aan mijn spieropbouw. Mijn uiteindelijke doel is om droog te trainen zodat mijn spieren beter zichtbaar worden. Een trainingsschema moet ik nog opstellen.

Lengte: 1,65m
    Lichaamsgewicht: 60 kg
    Vetpercentage: 11%
    Vet vrije massa: 53.4 kg

Dagelijkse behoefte aan:
    Eiwitten: 117 Gram
    Vetten: 47 Gram
    Koolhydraten: 301 Gram

Dit is mijn eerste voedingsschema. Ik heb als eerste mijn huidige eetpatroon in een schema ondergebracht en daarvan de dagelijks ingenomen eiwitten/koolhydraten en vetten berekend (+/- 1581 kcal). Daarna heb ik op basis van mijn huidige eetpatroon een bulkschema gemaakt. In de hieronderstaande bijlages heb ik zowel mijn huidig eetpatroon als mijn bulkschema toegevoegd.

Alvast bedankt voor jullie hulp
    Attached Files

Over je bulkschema:
    Betwijfel of je in een bulk van 2100kcal iets gaat aanzetten. Zou betekenen dat je normale behoefte rond de 1600 kcal zit. Lijkt me te laag.
    Inhoudelijk:
    7.00
    Niet slecht, maar ik denk dus te weinig.

10.00
    Wiki is natuurlijk geen bb voedsel kerel. Ik mis daarnaast heel wat eiwitten.

12.45
    Wiki ook hier wegkeilen, liever niet. Beter is gewoon kipfilet ofzo, en dan wel een behoorlijke portie. Neem minimaal 100gr.

17.00
    Liever zilvervlies(=volkoren) rijst dan basmati. Verder mis ik groenten.

20.30
    Bapao... Ben je uit de boom op je hoofd gevallen, er weer ingeklommen en dit vijf keer herhaald ofzo? Bapao is geen voedsel kerel.

21.30
    Biscottes... Ik zal de deur niet nog eens intrappen.

Wat algemene verbeteringen:
    Eet elke maaltijd minimaal 20gr eiwit uit hoogwaardige bronnen (vlees, zuivel, etc). Keil al die meuk als wiki, bapao, biscottes uit je schema tenzij je alleen vet wilt worden.
    Eet meer goede dingen, tenzij je een rasendo bent namelijk (en dat betwijfel ik ten zeerste aan je stats te zien) is dit geen bulkschema.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je huidige schema is waardeloos. Je eet 1600kcal (en dat is volgens mij onder je behoefte) en ik zie een totaal gebrek aan eiwitten, een gigantisch overschot aan suikers en slechte vetten. Terug naar de tekentafel zou ik zeggen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        20.30
        Bapao... Ben je uit de boom op je hoofd gevallen, er weer ingeklommen en dit vijf keer herhaald ofzo? Bapao is geen voedsel kerel.

Comment

Eet elke maaltijd ongeveer 20 tot 30 gram eiwit. Verder aanvullen met veel groenten , volkoren producten en voldoende fruit. Alle onzin waar GeneralIxhet al over gehad heeft er idd zsm uit gooien. Bapao...tssskkk
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X