'sochtends workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaar ook dat je wat extra BCAA's in moet nemen om het lichaamsspiereiwit te sparen. Je lichaam neemt dan eerst de BCAA's op als brandstof ipv je spiereiwit. Na enkele minuten ga je vet verbranden en behoud je je spieren. Er is GEEN ENKEL ander moment op de dag dat je zoveel vet verbrand als s'morgens op lege maag. Het enige moment dat er nog enigzins dichtbij komt is meteen na je krachttraining.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

oke, dus de spierafbraak is niet groter dan overdag bijvoorbeeld na een maaltijd, maar de vetverbranding wel veel hoger 's ochtends?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        oke, dus de spierafbraak is niet groter dan overdag bijvoorbeeld na een maaltijd, maar de vetverbranding wel veel hoger 's ochtends?
        Kans op spierafbraak blijft groter. Vandaar ook dat je met een erg lage intensiteit MOET lopen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke oke. Dan denk ik dat ik hem er wel in ga doen 1-2x in de week en de rest HiiT. Na het opstaan neem ik dan Glutamine (12 uurs afgifte), whey shake en misschien een fatburner (ik heb nogf wat stacker 4 zonder efedra).

en een erg lage intensiteit is gewoon heel rustig joggen neem ik aan? dus dat je het zeg maar net niet meer kan lopen, die snelheid?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

nee gewoon lopen bedoelt hij volgens mij

Met lopen verbrand je beter (althans heb ik gehoord) correct me if im wrong!!
            Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
              nee gewoon lopen bedoelt hij volgens mij

Met lopen verbrand je beter (althans heb ik gehoord) correct me if im wrong!!
              Niet dat ik weet. Joggen gaat harder qua vetverbranding. Je mag joggen, maar houdt je intensiteit echt laag.
              Last edited by GeneralIx; 06-03-2008, 08:16.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ben zelf bezig met experiment qua lopen 45mins elke dag. Lage intensiteit cardio verbrand minder snel tot geen spiermassa. Maar of lopen te laag is weet ik niet. Volgens mij assisteerd een wandeling ook in het hoog houden van je dagelijkse verbranding dus het is het in ieder geval waard te proberen voor een week of 4 en kijken wat voor effect het heeft.

Comment

Ik liep voor mijn vetverbranding altijd in een normaal tempo 1 uurtje met de hond door de bossen. Dat verbrand lekker vet s'morgens. Gewoon op normaal tempo en relax.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Volgens mij assisteerd een wandeling ook in het hoog houden van je dagelijkse verbranding dus het is het in ieder geval waard te proberen voor een week of 4 en kijken wat voor effect het heeft.
                    tsja 4 weken... als er dan vrijwel niks is gebeurd zit ik met de gebakken peren ik ben van plan mn vet in 8-10 weken kwijt te raken. Is niet echt lang, ik weet het, maar op het gebied van voeding heb ik heel veel discipline en ik ga niet 3x per week junken en ik sport ook zo vaak als nodig is. Ook ben ik redelijk ecto dus vetverbranding zal niet echt zon probleem zijn. Het zou alleen echt kut zijn om mn hele jaar trainen in rook op te zien gaan als ik tegelijkertijd ook mn spieren verbrand, waar ecto's volgens mij in het algemeen ook relatief veel last van hebben. Sta ik daar weer met 60kg op het strand

Comment

Maatje van mij rent regelmatig 's ochtends een km of 10 op enkel een banaan als hij wakker wordt, dan is hem dan dus in weze af te raden?

Het werd mij daarintegen ook door mijn neus geboord bij het Korps... lijers...
                      Don't steal, the government hates competition...

Comment

Originally posted by Xero View Post
                        Maatje van mij rent regelmatig 's ochtends een km of 10 op enkel een banaan als hij wakker wordt, dan is hem dan dus in weze af te raden?

Het werd mij daarintegen ook door mijn neus geboord bij het Korps... lijers...
                        Is niet aan te raden als je je spieren wilt behouden nee.

sigpic

Comment

Je kunt beter die banaan vervangen door amino's of een shake aangemaakt met water. Ow ja, en 10 km is wat teveel van het goede.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X