eiermie en maisbrood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiermie en maisbrood

Ik ben op dit moment aan het cutten en het gaat niet onaardig (uiteraard voor mijn gevoel niet snel genoeg, maar soi)

Ik ben echt gek op bovengenoemde voedingsproducten maar vraag me af of ze in een cutschema wel op hun plaats zijn. Op dit moment hou ik het bij zilverlies en volkoren brood.

Echter zijn eiermie en maisbrood ook opties?

Graag incl reden

Eiermie lijkt me niet want heeft volgens mij een hoge GI waarde. Hetzelfde als gewone pasta.

En volkorenbrood is altijd beter dan mais omdat er gewoon meer vezels in zitten. Zelf vind ik maisbrood veel weg hebben van witbrood.

Ik moet er wel zeggen dat ik denk dat het zo is en het niet zeker weet. Maargoed je hebt in ieder geval een kick .

Comment

De glycemische index van chinese mie is 40, hetzelfde als roggebrood. Dan zou het toch moeten kunnen?

Maïsbrood kan ik nergens vinden. Volgens het voedingscentrum valt het in de rode categorie oftewel niet goed voor je, maar een motivatie kan ik niet vinden. Iemand anders?

Comment

Maisbrood is volgens mij witbrood met mais.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beiden leveren een insulinepiek. Misschien een goed idee om maisbrood direct na je training te eten? De eiermie zou ik weer bewaren tot na je cut.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik lees net de reply van druifje, dat de glycemische index gelijk staat aan die van roggebrood. Dat is in tegenspraak met jouw uitspraak toch?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Ik lees net de reply van druifje, dat de glycemische index gelijk staat aan die van roggebrood. Dat is in tegenspraak met jouw uitspraak toch?
              hmmm...over heen gelezen..excuses. Ik dacht echt dat maisbrood wit brood was.

Comment

Lees je er nog een keer overheen

eiermie heeft dezelfde index als roggebrood. Maisbrood is idd niet aan te raden in de cut (balen trouwens)

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  Lees je er nog een keer overheen

eiermie heeft dezelfde index als roggebrood. Maisbrood is idd niet aan te raden in de cut (balen trouwens)
                  Aha...ja ik ben een b'tje vanhet padje geloof ik. Maar ja, een 4 ploegendienst gaat je niet in de kouwe kleren zitten hahaha!

Comment

Ploegendienst

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Aha...ja ik ben een b'tje vanhet padje geloof ik. Maar ja, een 4 ploegendienst gaat je niet in de kouwe kleren zitten hahaha!
                    Ik lees hierboven dat je 4 ploegendienst hebt, ikzelf heb een 3 ploegendienst.
                    Is een ploegendienst niet nadelig als je krachttraining doet, ik bedoel omdat je altijd op andere tijden gaat trainen enzo?

Ted

Comment

Het is niet bevordelijk idd. Maar als je gewoon zorgt dat je voldoende rust krijgt is de schade te beperken hoor. Je kunt gewoon een goede vooruitgang boeken maar bevordelijk is ploegendienst niet.

Comment

vergeet niet de 10 Antilliaanse geboden Beetje rielexten op je werk kan ook geen kwaad Hier de link voor de mensen die em nog niet weten RankTone details Antilliaanse 10 geboden (Patrick Kicken)

Comment

Moet zeggen dat die link echt geniaal is. Verder moet je wel gewoon werken op je werk.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X