Voedings tabel !! Wat zit waarin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings tabel !! Wat zit waarin?

Ik kwam via internet een mooi tabel tegen!!
    Dacht ik post hem hier, weet alleen niet of het het goede topic is !!

Koolhydrate, vetten en energie

Groetjes
    Last edited by Marcelo; 08-03-2008, 23:23.
    Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

ook heb ik overegens wel een vraag!
    Zou iemand van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen met het berekenen van mijn benodigde dagelijkse hoeveelheid: Kcal Eiwit Koolh en Vet??
    Ik heb via de stiky dagelijkse behoefte gekeken daar staan 2 links waarvan ik uit de eerste geen wijs word!

En de 2e staat bij

Systeembericht
    No Discussie specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Dus bij deze administrator

Maar ik ben vandaag iets te ver gegaan, en werd ziek na het trainen begon zelfs over te geven.
    dus daarom wil ik graag weten wat ik echt dagelijks nodig heb aan voeding
    zodat dit mij geen 2e keer gebeurt!
    Stats:
    1,75
    67 Kg
    13%BF
    Alvast bedankt
    Last edited by Marcelo; 08-03-2008, 23:39.

Comment

volgens voedingsbehoefte.nl ( met matige arbeid, en bij sport gevorderde)

------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 2738 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 128 Gram58.3*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 61 Gram(2738*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 419 Gram
      An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

super bedankt!
        Is deze op mijn stats gebaseerd?
        heb er geen verstand van namelijk dat berekennen

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
          Maar ik ben vandaag iets te ver gegaan, en werd ziek na het trainen begon zelfs over te geven.
          Stats:
          1,75
          67 Kg
          13%BF
          Alvast bedankt
          Overgeven is intensiteit kerel. Had vandaag bijna hetzelfde na mijn tabata. Moest gewoon 20 minuten heel rustig zitten, ik viel zowat flauw. Voor mij is het grenzen opzoeken, maar of het gezond is betwijfel ik ook. Weet niet of je dat kunt voorkomen door beter voedsel, als je traint met volle maag, wellicht dat het dan helpt om op nuchtere maag te trainen (2-3 uur niks eten voor de training).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op het moment dat je bijna K.O. gaat moet je zorgen dat je suikers tot je neemt dan trekt het weg.

Comment

super bedankt!
              Is deze op mijn stats gebaseerd?
              heb er geen verstand van namelijk dat berekennen
              Ja, die is op jouw stats berekend.
              Ik heb alleen even matige arbeid gepakt, want ik weet niet of jouw werk intensief is. Maar als 't nou intensief is kan je het nog iets hoger pakken
              An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Op het moment dat je bijna K.O. gaat moet je zorgen dat je suikers tot je neemt dan trekt het weg.
                Bedankt voor de tip. Zal dan zorgen dat ik voor na de tabata's wat dextrose bij de hand heb.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

op deze site kun je ook een handig schema vinden wat je a.d.h.v. je eigen stats kunt invullen:

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

ingevuld voorbeeld:

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

hoop je voldoende geïnformeerd te hebben

Comment

Bij de meesten van ons was die site al bekend. Toch bedankt.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

veel eiwitten in aardappelkroketten.. 34 gram, huh?

Misschien een aardappelkroketten-dieet?
                      Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

ook erg makkelijk en waarschijnlijk bij velen al bekend

Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten

Comment

Oke bedankt jongens
                          Ben er een tijdje uit geweest maar ben weer terug op het forum

Comment

ook heb ik overegens wel een vraag!
                            Zou iemand van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen met het berekenen van mijn benodigde dagelijkse hoeveelheid: Kcal Eiwit Koolh en Vet??
                            Ik heb via de stiky dagelijkse behoefte gekeken daar staan 2 links waarvan ik uit de eerste geen wijs word!

En de 2e staat bij

Systeembericht
                            No Discussie specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Dus bij deze administrator

Stats:
                            1,75
                            67 Kg
                            13%BF
                            Alvast bedankt
                            Heb voor kcal zelf een excelsheet gemaakt. Ik vind hem iig erg gemakkelijk

http://forum.bodynet.nl/afslanken/26...adhv-lean.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X