Bulkschema Erik V

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema Erik V

Op verzoek, mijn huidige voedingsschema. Let wel, dit is een gemiddelde dag. De ene dag eet ik wat minder, de andere dag wat meer. Voornamelijk het avondeten is voor mij wat moeilijk in te schatten, dus dat is gemiddeld genomen.

Grtz Erik V
    Attached Files
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Zo, da's qua calorieeen idd een behoorlijk bulkschema. Bravo. Ben je vaak van huis omdat je zo vaak maaltijdrepen eet?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Wel veel repen zie daar niet zo de nut van in.

Zou rond 6 uur nog een maaltijdje nemen.
      Vind het voor de rest wel een beetje eenzijdig.
      Zou de maatijd van 2130 anders naar 1800 uur doen.

Vind dat je wel heel hoog in je Kcal zit kerel.
      Wat weeg je ?
      En wat is je onderhouds behoefte?
      Who's the Chef

Comment

ik mis ook de hoeveelheid vet verder een behoorlijk schema indd repen zijn er genoeg
        Greetz
        Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Ik ben van 7.15 tot 18.45 van huis..werk van 8 tot 18 elke dag, met maar één pauze van een half uur...Vandaar de repen en de late maaltijd Heb gemerkt dat als ik nie meteen na het werk ga trainen en eerst eet ik nie meer van mijn stoel af wil komen

En in het weekend eet ik overigens een stuk minder..voornamelijk omdat ik dan in de activiteit een stuk lager zit.

Lichaams-gewicht zit ergens rond de 78 ( nog steeds ongeveer zelfde gewicht, bf is gezakt naar 10 en een beetje ipv 12%) , onderhouds-behoefte zit op 3938 Kcal.

Zal eens kijken of iets kan vinden ipv de repen wat wat meer vet bevat. Dank voor de reacties
          Last edited by erikv; 09-03-2008, 18:55.

Comment

voedingschema

ik zie dat je het schema inline hebt gezet
            ik zie dat je geen creatine gebruikt , dit in een bulkfase wel mogelijk om te gebruiken tog ?

is het mogelijk om op een goed uitgebalanceerd voedsel schema te gainen zonder dupplementen ? en is het mogelijk om dan de krachttraining s ochtends te doen , aangezien ik smiddags moet werken tot savonds en dan is de sportschool dicht......

hoe doen jullie dat allemaal met financien , want zo veel maaltijden kosten aardig wat geld of valt dat meej , want ik weet zeker dat mijn ouders niet gaan mee betalen ....

nomaals dank voor het schema.

Mvg,
            Rick Karsten

Comment

alvast graag gedaan voor het schema

Verder meen ik dat je creatine idd tijdens de bulk kunt gebruiken. Ik gebruik het alleen niet.Zonder suplementen kun je ook aardig wat gainen hoor, al zeg ik het zelf

Verder vallen de kosten voor het eten best mee, je moet alleen weten waar je het haalt. Even zoeken bij Lidl of een Aldi, scheelt je tientallen euro's per maand Andere suplementen (mocht je die toch willen gebruiken) kun je op deze site wel opsnorren via links van anderen..Voor je overige vragen zou ik een topic openen in de betreffende afdeling des forum

Grtz Erik
              Last edited by erikv; 11-03-2008, 00:14.

Comment

hee gap

dan zit je flink boven je onderhouds behoefte.
                hoe lang eet je al zo.
                maybe hele snelle stofwisseling

Comment

Eet nu een twee maanden zo, werkt primaZet geen merkbaar vet aan, vet zakte zelfs weer Ben ook meer gaan het trainen, scheelt mischien. Nu heb ik een hogere onderhoudsbehoefte dan gemiddeld (voor mijn postuur) door mijn werk,dus ik denk dat procentueel gezien hetgeen ik boven mijn onderhoudsbehoefte zit gelijk is met menig ander..

Comment

Hey, tis inderdaad een flink bulkschema
                    Je stats zijn 78kg bij 10% vet, maar wat is je lengte eigenlijk??

Laterzzz...

Comment

Originally posted by Multi-Junk View Post
                      Je stats zijn 78kg bij 10% vet, maar wat is je lengte eigenlijk??
                      72,83 inch ofwel 185 metrische centimeters

Comment

Hmmm we zijn even hoog, en schelen enkele kg's
                        Heb vergelijkbare voedingsschema en het bavalt me prima.
                        Alleen let wel op dat je vet% niet snel oploopt, want later moet je weer cutten.
                        Maar succes, hou je motivatie erin.

Laterzzz...

Comment

thnx , tja, ik wil aan het eind van het jaar minstens 85 bij 10-12% bf wegen..jouw gewicht nu, toch..? Maar ik meet regelmatig hoe mijn vet ervoor staat. Gaat het snel omhoog minder ik een tijdje in vet om het iets te laten zakken maar dan toch hetzelfde gewicht te behouden. Deze keer is het gelukt..hopen dat 't vaker gaat lukken

Comment

Dat is mijn streven voor tegen deze zomer. Ongeveer 85 kg bij 12%. Ik weeg nu ongeveer 93 kg bij een BF van 17,6%
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

en wanneer ga je beginnen met cutten? of ben je al begonnen?
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X