dürüm chicken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dürüm chicken

Als ik over het station loop dan is een dürüm chicken altijd erg verleidelijk.

Nu vraag ik me af of dit echt slecht voedsel is? Het deeg is natuurlijk niet echt goed maar verder zit er alleen kip, groenten en wat rode saus erop. Of is de kip van slechte kwaliteit. Ben benieuwd wat jullie van deze snack vinden?

Waar haal je zo iets?
    Ken het helemaal niet.
    Who's the Chef

Comment

niks verkeerds aan... als ze schoon werken, anders kan je wel eens last krijgen van eeh

mac is ook niet heel slecht btw....goor voedsel daar niet van, 1 of 2 x pm is wel oke...

gwoon lekker eten....wel met mate, zie soms wel eens mensen hun eet patroon denk tja geen wonder..
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Het wordt ook wel döner kip of döner kebab genoemd. En ze verkopen dat tegenwoordig bijna overal. De kebab versie bevat een bij elkaar geraapd zooitje van verschillende vleeswaren, maar de kip versie lijkt me niet veel slechts. Mits je van de knoflooksaus af kan blijven natuurlijk
        Last edited by Poca; 10-03-2008, 17:34. Reason: dubbele zin

Comment

Het lijkt mij idd wel te doen als smokkelmaaltijd zo nu en dan. Kipkebab eet ik zo nu en dan wel eens, maar dan zonder al die vette sauzen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ohh nu weet ik wat het is haha
            Lijkt me nix mis mee hoor als de knoflook saus maar weg blijft.
            Kip is kip.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
              Als ik over het station loop dan is een dürüm chicken altijd erg verleidelijk.

Nu vraag ik me af of dit echt slecht voedsel is? Het deeg is natuurlijk niet echt goed maar verder zit er alleen kip, groenten en wat rode saus erop. Of is de kip van slechte kwaliteit. Ben benieuwd wat jullie van deze snack vinden?
              ik zou maar niet zo veel DURUM eten .voor dat je het weet lijk je op een durum.
              shut up and train like a fucking animalNUTRIGEN

Comment

Hoe zie jij er dan uit bokito.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                  Hoe zie jij er dan uit bokito.
                  aaaaaaaaaaaaaaaaaa dats en goeie
                  shut up and train like a fucking animalNUTRIGEN

Comment

Ik sta dagelijks op Utrecht Centraal en die verleiding komt me bekend voor! 1x per week ofzo geef ik eraan toe. Heel slecht is het niet, maar een complete maaltijd is het ook niet.

Maar oh wat zijn die broodjes lekker
                    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X