BallieE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BallieE

Hey ik ben Eric, ben net begonnen met fitness, en heb de afgelopen dagen geregeld zitten lezen op dit forum over voeding, trainingsschema's en dergelijke...

Ik weet nu redelijk wat over bulken en cutten zoals jullie dat noemen... MAAR

Mijn doelstelling is om met 3 maanden een iets mooier strand lichaam te hebben, maar nu weet ik niet precies hoe ik dat aan moet pakken...

ik ga 3 keer in de week trainen
    ben 18 jaar oud
    lichaamsvet 10-12 %

ik heb het beginnersschema al gevonden, is mij alleen niet duidelijk of ik die dan 3 keer per week volledig moet doorlopen of in 3 keer 1 keer per week...

Is het mogelijk om met dat schema bv. te gaan bulken, of is dat niet verstandig vw mijn doelstelling...

Iemand misschien een paar tips of richtlijnen?

Groetjes Eric.

Welkom ten eerste

Vraag is nu: hoeveel weeg je?En wat is je basis? Want dan pas zou je kunnen kijken of het haalbaar is wat je wilt..En wat versta je onder strandlichaam? Als je er toppie gespierd bij wilt lopen zal dat (zeer warschijnlijk) niet lukken..

Verder meen ik dat het beginner-schema een fullbody is, en dat moet dat ineens afgewerkt worden. In jouw geval dus 3x per week..

Succes alvast!
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Welkom kerel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is dat nou dat mensen 3 maanden voor de zomer INEENS een gespierd lichaam willen hebben en denken dit ook te kunnen???!

Ga 3 maanden bulken, 1 maand cutten dan pak je misschien nog de laatste zomermaand mee met een klein beetje spieren. Beter is gewoon keihard bulken van nu tot volgende zomer en DAN droogtrainen. Zo heb ik het trouwens ook gedaan. Ik begon in November 2006, de zomer van 2007 had ik een klein beetje gegained (lag meer aan mijn onervarenheid dan vermogen om spieren te bouwen) en gewoon door gebulkt tot nu. Over 2 weken ga ik dan droogtrainen.

Je kan niet in 3 maanden het lichaam krijgen wat je wil, ook omdat je onervaren bent en eerst je pezen moet laten wennen dus met relatief veel herhalingen werken.

Dus stel dat "beachlook lichaam" nog maar een jaartje uit, tenzij je er als een schrale garnaal bij wilt lopen
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hangt van je lichaamstype af. Als je endo bent en je cut tot 9-10% dan zal je er al relatief goed bijlopen vind ik. Als je ecto bent en je gaat dan nog eens tot 9%cutten of blijven dan ga je wel heel heel erg dun en mager zijn.

Comment

Dus stel dat "beachlook lichaam" nog maar een jaartje uit, tenzij je er als een schrale garnaal bij wilt lopen[/quote]

Sorry, maar geef je volkomen gelijk

ben nu na bijna 8 jaar trainen eindelijk zo ver een "miami " look te hebben,en dat lukt echt niet in een paar maanden. (niet dat ik het daarom doe).
            Alweer een ei ?

Comment

Welkom en succes!

Comment

Hoi welkom hier
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Even voor de duidelijkheid, ik hoef er niet perse heel erg gespierd bij te lopen ofiets, maar het mag er wel iets beter uitzien dan dat het nu is...

Maargoed als jullie stellen dat het echt niet mogelijk is, kan ik gewoon een bulkschema proberen te knutselen die ik dan gebruik naast het beginnersschema?? Of is dat geen goed plan...? Iig bedankt voor de reacties trouwens!

Comment

Je zult er allicht beter uit gaan zien, maar ik zou niet verwachten er opeens als een ultimate beachboy bij te lopen. Aangezien je pas net begint kom je nog aardig weg zonder echt bulkschema, dus ik zou gewoon eten op onderhoud, en het basistrainingsschema volgen. Dan zul je als het goed is wel wat verschil zien, maar verwacht geen wonderen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

hoe zwaar en hoe lang ben je eigenlijk? ik begon ook op mn 18e en met 11% vet en als je stats verder ook vergelijkbaar zijn met die van mij kan ik je misschien een wat beter beeld scheppen
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

heb net even op de weegschaal gestaan, 81,5 kilo... 1,95 meter lang.

Comment

hm oke niet echt te vergelijken... ik was 60 kg bij 1.82

heb je foto's?

Comment

Heb hier geen camera liggen, morgen even kijken of ik een camera kan fixen

Comment

Je mag pas foto's posten als je zelf 20 posts hebt. Houd hier rekening mee.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X