Eerste Voedingsschem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Voedingsschem

Mijn doel is om ongeveer 15 kilo aan te komen. Hiervoor heb ik geprobeerd om een schema te maken ookal is dit niet al te makkelijk aangezien ik bij mijn ouders woon en dus rond de avond eet wat de pot schaft. Ik probeer het op te bouwen dus later komt er een nieuwe schema met toevoegingen end.

Status nu:

Lengte: 1,80 Meter
    Gewicht: 59 Kilo
    BF: 11,4%
    Leeftijd: 19

Schema: Graag opmerkingen en verbeteringen ( Aan verbeteringen en opmerkingen heb ik meer dan aan wat er goed is )
    Attached Files
    “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Aan je stats te zien heb je flinke ecto aanleg. Betwijfel daarom of je het gaat redden op 3000kcal. Het makkelijkst is om je ontbijt flink op te voeren. Gooi gewoon 150gr havermout in een halve liter halfvolle melk en een schep wei in de blender en dan heb je toch al weer een kcal of 800. Dat schiet tenminste op.
    Verder zie ik geen kwark voor het slapen gaan. Een muesli reep is meuk. Dumpen en vervangen door iets met goede eiwitten en goede kh en/of goede vetten (een bak nootjes bijvoorbeeld).
    Het is op zich niet slecht, maar je komt gewoon veel te veel te kort. Daarnaast kun je kaas beter vervangen door wat schoners.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt duidelijk reactie

Bij het totaal zit de avond maaltijd niet inbegrepen en die geeft zover ik weet aardig wat kcal. Die Brinta zal ik proberen weet niet of het lukt om van mijn normale 40gr zoveel erbij te gooien. Wei moet ik nog steeds halen tijd om dat te doen morgen. Ik denk dat ik de kwark rond 20:30 zet ongeveer omdat ik daarvoor train en daarna eigenlijk niks doe. Was toch iets met langzame eiwitten ofzo? Wat ik ook vergeten ben is dat ik standaard na het eten om 17:00 altijd magere yoghurt +/- 200ml eet.

Ecto? In de uiterste van de het woord . Zeggen ze dat het moeilijk is af te vallen maar aankomen is wat mij niet lukt. Goede stoelgang ofzo zeggen ze.

Comment

Zou ook geen brinta doen. Voordat je dat op hebt heb je massief beton. Erin spugen helpt wel, maar dan krijg je een smakeloze drab. Gewoon havermout.
        Kwark voor het slapengaan zetten. Dan heb je die trage eiwitten namelijk door de nacht heen waardoor je lekker blijft opbouwen.
        Als je flink bunkert met het avondeten zou het al moeten helpen, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en nu echt grof gaan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hey je lijkt wel erg veel op mij toen ik begon qua stats!

ik ben anderhalve cm langer en woog evenveel als jij met zelfde vetpercentage (wel half jaar jonger was ik).

anders check je ff het schema waar ik nou al een tijdje keihard op ga. ongeveer 4400 kcal dacht ik. Dit is wat aan de hoge kant, maar ik zou niet echt lager gaan dan 4200. Wel goed opbouwen natuurlijk want dit schema is echt voor beesten. Gelukkig dat ik het nog maar 1 weekje hoef vol te houden

ik kan je wel vertellen als je dit eet en je trainingsschema is perfect en de rest ook, je die 15 kg sneller haalt dan je denkt

brinta kan opzich wel, ik doe iets van 80-90 gram brinta in 700 ml melk/water. Als het beton wordt doe je er nog 200 ml water bij ofzo, gaat prima!
          Last edited by GeneralIx; 28-08-2008, 21:07.
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Okay heb die schema al een paar keer gezien . Maar moet wel ff hamsteren en veel inkopen doen net nu ik bezig ben een kamer te zoeken.

Heb vandaag in de ochtend 60 gram Brinta en 4 sneden brood naar binnen gekregen alleen wel met volle melk want de halvolle was op . En ik moet zeggen heb vandaag aardig wat kip op 100 gr om 12:00 (Geen brinta kwam nog steeds mijn nues uit) en om 17:00 200 gr kip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X