kalkoen en kipvraagje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kalkoen en kipvraagje...

Allereerst waar halen jullie je kalkoenfilet vandaan die je als beleg gebruikt? Ik betaal nu €1,79 per dag aan dit spul (Albertheijn) en weet haast zeker dat dat goedkoper kan. Aldi heeft alleen gegrilde kalkoenfilet, is dit ook goed?

En dan nog vraagje over kipfilet, als ik wat stukken kipfilet iedere dag wil eten kan ik die dan het beste bakken of koken of maakt dit geen hol uit? En wanneer ik het hierna de volgende dag opwarm in magnetron, gaat er dan nog wat af aan eiwit/kh/kcal?

Grillen/stomen/koken. Braden in vet is een slechtere optie.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by bart1986 View Post
      Allereerst waar halen jullie je kalkoenfilet vandaan die je als beleg gebruikt? Ik betaal nu €1,79 per dag aan dit spul (Albertheijn) en weet haast zeker dat dat goedkoper kan. Aldi heeft alleen gegrilde kalkoenfilet, is dit ook goed?
      Lidl, 78ct voor 100gram 88kcal 21eiwit 1kh 1.5vet
      Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Grillen/stomen/koken. Braden in vet is een slechtere optie.
        Als je het gewoon in olijfolie bakt is het toch ook ok?
        Dat doe ik namelijk altijd!!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Als je het invriest en laat ontdooien verlies je dan iets qua voedingswaarden eigenlijk of is dat nihiel?

Comment

nee, daar hoef je niet bang voor te zijn!!
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

de gegrilde kalkoen van de aldi en de lidl zijn perfect

en mijn kipfilet bak ik altijd in olijfolie of ik kook het (in soep)

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                Is niks mis mee, maar als je probeert te cutten en je komt al aan je goede vetten kun je het beter grillen of koken of stomen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewone kipfilet is bij de Aldi weer wel heel goedkoop. Geloof €5 per kg, ipv €5 voor 300gr bij het versere spul. Niets mis met die kip, zover ik weet.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Gewone kipfilet is bij de Aldi weer wel heel goedkoop. Geloof €5 per kg, ipv €5 voor 300gr bij het versere spul. Niets mis met die kip, zover ik weet.
                    Die neem ik ook altijd.

Zijn prima porties ook voor een maaltijd.
                    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

ik denk bij het broodbeleg, dat je zowiezo wel snor zit met kip/kalkoen filet.
                      gewoon onder de 5% vet blijven >>> OK
                      soms heb ik wel al eens kipfilet gezien met een enorm vetgehalte in, maar meestal is het wel ok.

Comment

die ingepakte broodbeleg dingen zou ik links laten liggen. Zit meer toegevoegde meuk in (incl suiker geloof ik) dan kip.

Comment

Ik heb gelezen dat pindakaas ook een goed beleg voor op je brood is. Is dit waar? Want ondanks dat er Omega3 vetten inzitten, zitten er ook een aantal slechte vetten in.
                          "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

voor de bulk is het idiaal

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                              Ik heb gelezen dat pindakaas ook een goed beleg voor op je brood is. Is dit waar? Want ondanks dat er Omega3 vetten inzitten, zitten er ook een aantal slechte vetten in.
                              Pindakaas is altijd te gebruiken als vetbron, in bulk en in de cut.
                              Ik ben namelijk bezig met een LOW CARB dieet, mijn vetten worden gehaald uit
                              pindakaas, amandelen en avocado. Niks mis mee zolang je de hoeveelheid niet overschrijdt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X