Veel water drinken helemaal niet gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar is trouwe hond Kees! Altijd zijn goede advies paraat En wat nu als je een baan hebt waar je niet ten alle tijden naar het toilet kan! behalve dat het ERRUG lastig is, kan ik tijdens het werken dus niet zoveel drinken, probeer het na het werk wel weer aan te vullen, en drink dan juist heel veel. Helpt dat dan eigenlijk wel. Bestaat er iets over het gelijkmatig verdelen op de dag. Ik ben bang van wel, maar vraag het toch maar...

Comment

veel leesplezier Water pseudo wetenschap
      Verder wordt het overal aangeraden gelijkmatig te drinken. Zal wel eenzelfde idee zijn als met eten.
      Last edited by erikv; 05-04-2008, 18:03.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

edit: de reden waarom je gelijkmatig moet drinken is voornamelijk voor de gelijkmatige afvoer voor afvalstoffen.

google google..makkelijk makkelijk
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik was er al bang voor Vooral het stukje over het smelten van de ijskappen was erg interessant haha..

Comment

Leuke link.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

idd Kikie het drinken over de dag verdelen. Het heeft geen zin om een halve liter in 1 x achterover te kijlen. En voor de man is het makkelijk om tegen een boom te pissen. (€50 boete) Voor de dames lastig. Wat ik dus ook jammer vindt hier in Nederland dat is dat er geen openbare toilets zijn(of te weinig)
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

De boetes zijn omhoog gegaan Kees. Wildplassen is inmiddels 75 euro als het niet meer is!

Comment

Betwijfel of er een mannelijke agent bestaat die een vrouw een boete zou geven voor wildplassen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                    De boetes zijn omhoog gegaan Kees. Wildplassen is inmiddels 75 euro als het niet meer is!
                    Moet ik een dikke boom zoeken
                    Overgens is het verboden om in de bebouwde kom wlid te plassen.
                    Dus buiten de bebouwdekom is het niet strafbaar. Zelfs enkele dienders weten dat niet.

Comment

Haha.. Geloof me die bestaan! Buiten dat, ik heb ze zelf achter een muurtje zien zitten.. En ik vind het niet bepaald charmant om een halfzat wijf te zien plassen. Gelukkig voor haar dat het geen windkracht 5 was die dag

Comment

Ja, en ze zal er ook (hoe romantisch) een vette blaasontsteking aan overhouden...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by kees View Post
                          Moet ik een dikke boom zoeken
                          Overgens is het verboden om in de bebouwde kom wlid te plassen.
                          Dus buiten de bebouwdekom is het niet strafbaar. Zelfs enkele dienders weten dat niet.
                          Klopt! Buiten de bebouwde kom is het niet strafbaar..

Comment

Het geeft in ieder geval een opluchting waar je het ook doet.
                            Trouwens kikie je leeft maar 1x dus ladderzat pissen achter een muurtje ach dat doe je niet als je 80 bent hahahaha ( in een luier) Leef je maar lekker uit. Heb plezier
                            Last edited by kees; 05-04-2008, 19:54.

Comment

Hahaha.. Als je het niet erg vindt Kees, neem ik dit advies niet van je aan! But thnx anyway..

Comment

Bikkel!!!! Respect.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X