voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema

Ik heb een vraag over mijn voedingschema. Ik gebruik nu al bijna 2 jaar hetzelfde voedingschema om massa te kweken. In het eerste jaar ben ik veel bijgekomen, maar nu het tweede jaar komt er niet veel meer bij. Misschien dat mijn lichaam eraan gewend is geraakt ofzo, maar er gebeurt niet veel meer. Hoe kan ik dat veranderen, zodat er weer wat massa bij kan komen?

Zouden je spieren niet alles gebruiken, en er blijft voor de rest niet veel meer over om je verder op te bouwen? Dan zit je toch op je onderhoud?
    Keto..start
    16sept met 84kg vp rond de 14%
    19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Als je nog steeds hetzelfde eet als twee jaar geleden zul je niet groeien nee. Probleem is dat hoe meer spieren je aanzet, hoe hoger je energieverbruik gaat liggen. Eet meer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja en zorg dat je kwaliteitsvoeding eet, geen rommel (fastfood).
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Hetzelfde eten is niet zo'n probleem, mits je de juiste dingen in het schema hebt staan. De hoeveelheden daar en tegen...

Voor elke kg spiermassa die je aanzet zul je circa 50kcal meer gaan verbranden. Dus je moet om de zoveel tijd meer gaan eten. Je onderhoud wordt meer en meer en meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X