Mijn schema, tips aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema, tips aub

Ok ik ben dus al een tijdje bezig met een bepaald eetschema dat ik via een bodystore heb laten maken. Vooral omdat ik zelf te lui was om alles te gaan bedenken en in te plannen etc etc. En mijn behoefte was geloof ik rond de 2300 zoals berekend.

Het ziet er zo uit: Eiwit/Koolhydraten/vet/kcal

1e maaltijd 7.30-8.30:
    Shake Mammoth weightgainer 25 76 9 970

2e maaltijd 10.40-11.00
    4 Boterhammen(bruin) met 150 gr rosbief 38 14 6 260

3e maaltijd 12.30-13.00
    4 Boterhammen(bruin) met 150 gr kipfilet 38 14 1 242

4e maaltijd 15.00-15.30
    500 gram magere kwark 50 20 5 305

5e maaltijd 18.00-18.30(verschilt soms maar heb het alleen bij deze gehouden)
    250 gram aardappelen 5 40 13 283
    Kipfilet gebakken 47 0 6 237
    200 gram doperwten 8 22 0 120

6e maaltijd (na het trainen rond 20.30-21.00)
    Shake Mammoth weightgainer 25 76 9 970

Dat is vast nogal onoverduidelijk dus dit is het totaal ongeveer:

Totaal 236 262 49 3387

Ik moet wel toevoegen dat ik niet een 100% volger ben, ik sla wel zeker eens een maaltijd over of iets dergelijks en eet ik wat tussendoor. Maar verder ben ik vrij strikt erin en zondag is eigenlijk mijn junkdag en daar maak ik dan wel goed gebruik van dus wel Macdonalds etc altijd dan.

Maarja wat ik me dus afvroeg was het volgende, ik zit al rond de 6 weken aan dit schema en weet me er voor mijn doen vrij goed aan te houden. Alleen ik ben voor zover ik weet nog niet 1 kilo aangekomen terwijl ik wel 1000 kcal ongeveer boven mijn behoefte zit (met correctie van overgeslagen maaltijden enzo vast nog wel rond de iig 500kcal erover) en ik had bij 4 boterhammen ingevuld dat dat ong 35 gram was aan gewicht op Watziterin, De interactieve calorieën en voedingswaarden tabel maar is misschien meer of minder weet dat dus niet zeker.

Dus ja ik vroeg me af hoezo dit zo is of ik misschien iets totaal fout doe. Maarja ik zit naar mijn idee wel redelijk in de buurt van 35/45/20 ongeveer.

Dankje.

Je weightgainshake heeft wat teveel kcal op je schema. Zal eerder in de buurt zitten van 450 dan de 960. Mijn ontbijt is ongeveer 850, is 166gr havermout, halve liter halfvolle melk, 30gr wei en 4 visoliecapsules. Probeer dat eens in plaats van een weightgainer.
    Schema is verder niet echt slecht, maar er is wel ruimte voor verbetering. Ben nu aan het koken, dus ik kijk er straks wat kritischer naar.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Je weightgainshake heeft wat teveel kcal op je schema. Zal eerder in de buurt zitten van 450 dan de 960. Mijn ontbijt is ongeveer 850, is 166gr havermout, halve liter halfvolle melk, 30gr wei en 4 visoliecapsules. Probeer dat eens in plaats van een weightgainer.
      Schema is verder niet echt slecht, maar er is wel ruimte voor verbetering. Ben nu aan het koken, dus ik kijk er straks wat kritischer naar.
      Ok, my bad, uit mijn hoofd geven kh 4kcal en eiwitten ook en vetten 9? Dus dat is dan 481.

Een site gaf aan dat er 960 in zaten per dosering van 117 gram(2maatscheppen, dacht al dat het erg ruim genomen was en ik doe normaal 3 scheppen dus liet het daarbij)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X