Moeite met ontbijten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeite met ontbijten

Heey mensen,

Ik heb sochtens altijd moeite om te ontbijten, drink altijd een fles fruitontbijt. Is het verstandig om sochtens dan brinta te eten ofzo?
    Of weet er iemand wat je eraan kunt doen om sochtens makkelijker iets door me strot te krijgen?

Groetjes,

Wesley

Maak je eigen drinkontbijt!
    Zo ziet tegenwoordig mijn drinkontbijt eruit: 150gr havermout 30gr bananen whey 0,5 liter halfvolle melk en 1 theelepeltje cacao poeder in de blender en ik slurp het binnen 5 min. naar binnen! Nam eerst gewoon choco whey ipv bananen whey maar die is op dus doe ik het zo ff! Je kan er ook nog een banaan in flikkeren!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Je moet het leren eten, en als het lang aanhoud moet je kijken of je via de doctor / of via belgie geen vitamine b12 injecties kunt krijgen of capsules met hoge doseringen.

Dat stimuleert de honger

Comment

Ik heb precies het zelfde probleem,
        maar enige tijd geleden is het me eindelijk gelukt wat door de keel te krijgen, je went er wel aan.
        maar op een brakke zondag na het stappen nee dat lukt nog steeds niet

Succes
        OLDENZAAL . . . . . !

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Zo ziet tegenwoordig mijn drinkontbijt eruit: 150gr havermout 30gr bananen whey 0,5 liter halfvolle melk en 1 theelepeltje cacao poeder in de blender en ik slurp het binnen 5 min. naar binnen! Nam eerst gewoon choco whey ipv bananen whey maar die is op dus doe ik het zo ff! Je kan er ook nog een banaan in flikkeren!

grtz.
          Met jou kan ik praten kerel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha oke thnx iedereen!!!! ik zal eens wat in elkaar flansen dan en gewoon eten sochtens, kijke of het went.. thnx 4 advice

Comment

dit ziet er wel lekker uit ik denk dat ik dit ook in mijn schema ga toepassen lekker makkelijk en snel

Comment

Originally posted by roosty View Post
                Je kan er ook nog een banaan in flikkeren!
                huh whahahahahaha gewoon die banaan in die pap gooien haha

maarre gewoon cruesli met melk en dan 2 eien ofzo

altijd chill

Comment

Originally posted by Chillende_Czech View Post
                  huh whahahahahaha gewoon die banaan in die pap gooien haha

maarre gewoon cruesli met melk en dan 2 eien ofzo

altijd chill
                  right..
                  Last edited by erikv; 12-04-2008, 00:25.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

150gram havermout in een shake???? Over overkill gesproken....

Ik doe het meestal zo

50gram havermout, 50gram brinta, 0.5 liter melk, 30/50gram whey, een banaan. Dit is dan mijn shakie en ik neem er altijd 3 boterhammen bij.

Comment

Hoezo is 150gr havermout overkill?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

inderdaad, ik deed eerst ook 150 gram brinta/havermout. Heb je meteen 100 gram langzame koolhydraten bij het ontbijt. Niks mis mee!
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

150 gram is geen overkill. Dan begin je pas. Ik eet 200 gram havermout s'morgens.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik eet 50gr brinta en 2 sneetjes brood en 300gr groenten. Dat is me dagelijkse carbs

Comment

Ophaler

200 gram in een shakie? Sorry maar wat jullie ook zeggen... ik blijf er bij 150 of 200gram is gewoon te veel, behalve als je het hierbij houdt en geen extra eiwitten zoals whey of eten zoals eieren, groente, brood etc. erbij neemt.

200 gram? Mag je om de 2 dagen een nieuwe pakje kopen. Ik vind persoonlijk dat je alles een beetje moet verdelen... Dus gewoon 50gram dit, 50gram dat en dan weer 50gram... but that's just me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X