Moeite met ontbijten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is afhankelijk van je kcal inname. Een deel er van zijn kh. Dus het kan best dat je 4 maaltijden 150-200gr brinta ofzo neemt. Niks overkill aan.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Ophaler

200 gram in een shakie? Sorry maar wat jullie ook zeggen... ik blijf er bij 150 of 200gram is gewoon te veel, behalve als je het hierbij houdt en geen extra eiwitten zoals whey of eten zoals eieren, groente, brood etc. erbij neemt.

200 gram? Mag je om de 2 dagen een nieuwe pakje kopen. Ik vind persoonlijk dat je alles een beetje moet verdelen... Dus gewoon 50gram dit, 50gram dat en dan weer 50gram... but that's just me.
      Ik hoef me niet in te houden. Mijn voeding kost me bijna niks.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Ophaler

200 gram in een shakie? Sorry maar wat jullie ook zeggen... ik blijf er bij 150 of 200gram is gewoon te veel, behalve als je het hierbij houdt en geen extra eiwitten zoals whey of eten zoals eieren, groente, brood etc. erbij neemt.

200 gram? Mag je om de 2 dagen een nieuwe pakje kopen. Ik vind persoonlijk dat je alles een beetje moet verdelen... Dus gewoon 50gram dit, 50gram dat en dan weer 50gram... but that's just me.
        Jij neemt 50brinta en 50 havermout en 3 boterhammen. Niet om akelig te doen, maar dat doen wij dan makkelijker door 150 havermout te pakken. Havermout is zelfs wat cleaner dan brood, dus of jij het nou beter doet...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Whahaha 150gr havermout overkill, Het moet niet gekker worden hier! Of je moet in de cut zitten dan is het een ander verhaal! Als ik 150gr havermout met een halve liter melk en wat whey en een banaan op heb, heb ik na een uur alweer honger. Sommige mensen hier doen net of je een halve koe als ontbijt neemt.

Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X