Eetschema?? vraagje ben nieuw hier.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema?? vraagje ben nieuw hier.

Even een vraag hoe jullie mijn eetschema vinden, merk aan mezelf dat ik vooruitgang boek en ook mijn vetpercentage neemt gelijdelijk af, toch neem ik in spiermassa iets toe!!

Aanvullingen zijn zeer welkom!

Ben zelf
    1.77 m
    72 kilo
    24 jaar
    man

SCHEMA:

7 uur: Vruchtensap met creatine
    3 x sesam crackers met kaas, vlees ,zoet.
    Melk.

8 uur: Banaan

10 uur: Sport koek of een muesli bol.

12.30 uur: 4 x volkoren boterham met kip, vis , kaas, vlees en pindakaas (wisselend). pakje fivit.

14.30 uur: 250 ml kwark
    appel

17.00 uur: 1x boterham beleg divers.

19.00 uur: Avondmaal 2 ons groente 1,5 ons vlees/ vis 3 ons aardappels.
    soms wisselend met pasta's! Karnemelk.

21.30 uur:250 ml kwark

22.30 uur: Bed time shake met melk.

Na de training neem ik direct een ampul amino zuren.
    en tijdens de training een gatorade.
    Gedurende hele dag water.

het schema is niks man, alleen je avondmaal is goed maar verder dan ook helemaal niks
    zal als ik jou was een beetje gaan rondlezen hier op het forum en een nieuw schema maken

suc6
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Originally posted by fadeaway1 View Post
      SCHEMA:

7 uur: Vruchtensap met creatine
      3 x sesam crackers met kaas, vlees ,zoet.
      Melk.

8 uur: Banaan

10 uur: Sport koek of een muesli bol.

12.30 uur: 4 x volkoren boterham met kip, vis , kaas, vlees en pindakaas (wisselend). pakje fivit.

14.30 uur: 250 ml kwark
      appel

17.00 uur: 1x boterham beleg divers.

19.00 uur: Avondmaal 2 ons groente 1,5 ons vlees/ vis 3 ons aardappels.
      soms wisselend met pasta's! Karnemelk.

21.30 uur:250 ml kwark

22.30 uur: Bed time shake met melk.

Na de training neem ik direct een ampul amino zuren.
      en tijdens de training een gatorade.
      Gedurende hele dag water.
      Vraag een bij een voedingsschema is altijd: wat is je doel?
      Voor nu kan ik alleen beoordelen of de inhoud goed is, 2130 is goed, 1900 is goed, 1430 is ook oké en bij die van 1230 moet je die onzin vifit echt weggooien. Ontbijt moet echt anders, 1000 ook, 1700 ook, 2230 hangt ervanaf wat je bed time shake is.
      Na de training 1 ampul amino's is veel te weinig man. Tijdens de training gatorade is oké.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

okeej ja ik ben vrij nieuw in het toepassen van voedingsschema's dus hier ken ik wat mee ik wil egt massa kweken maar omdat ik ook karate doe is het wel van belang dat ik ook een langerekte spier creeer.

heb je goede alternatieven voor ontbijt dan?

Doel is dus droog maar wel met massa.

ipv van fivit zou ik dus beter gewoon een beker melk ofzo kunnen nemen!!?

amino na de training is dus te weinig wat zou ik hier nog meer bij kunnen doen dann want mijn training is voor het moment dat ik me kwark neem in de avond he ?

Comment

Liever melk dan vifit ja. Qua pwo kun je uitstekend een liter magere melk drinken, dan hoef je die kwark ook niet meer te eten thuis.
          Mijn ontbijt is 150gr havermout, halve liter halfvolle melk, 30gr wei en blenden maar. Kan het van harte aanbevelen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ook harstikke bedankt ik ga hier even mee aan de slag.

Comment

Je eet veelste weinig, ik kan me er niet bij voorstellen dat je hieruit massa kan winnen. Probeer 's-ochtends je koolhydraten omhoog te gooien want dan heb je ze t hardst nodig, en probeer om de 2,5 a max 3uur wat te eten (kleine porties).

Comment

Inderdaad ik heb het ontbijt van xgeneral overgenomen dat voelt goed energie stijgt en je voelt je aardig verzadigd, ik heb ook bammetjes aan me eetschema toegevoegd!! kwa eiwitten zit ik nu ook goed heb ik uitgerekend omdat ik de tip heb genomen makkelijk een liter magere melk per dag te drinken!! Bedankt iig.. zal nu even een maand aan kijken wat me vorderingen zijn.. En dan kijken waar ik eventueel weer aanpassingen kan gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X