mijn eet schema, vermageren en opbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zal het proberen duidelijk maken
    mijn stats heb je al,
    ivm hoeveel kcal en eiwitten op een dag nodig heb.
    dan had ik dit uit de tabel:

bevat melk zoveel kcal?-> niet goed om melk te drinken?

kan dit al binnen hebben? klopt dit en zo ja hoeveel schiet er nu nog over?
    doe ik gewoon het aantal kcal dat ik mag hebben op mijn dag min het daar uitgerekende aantal 1666.5 of moet ik hier de energie waarde van vet etc ook nog aftrekken

mvg

Comment

Ik vraag me af waar jij je tabel vandaan hebt...Zo'n vette melk heb ik nog nooit gezien Overigens kun je door op google 'voedingswaardetabel' in te typen alles zelf nazoeken.

Beetje eigen initiatief aub..

Hier is de link:Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten/
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

dat heb ik gedaan, zal wel foutje in mijn tabel zijn zeker, even herrekenen met waarden van op deze site, en deze melk is toch niet super vettig of ben ik het?
        dit staat in de lijst (Snoopy's dieetpagina - Het systeem) gevonden op deze site btw.

melk(magere) 10 ml 33Kcal 3.2 eiwitten 4.9koolh 0.1 vet

dus 300ml is dan toch 990Kcal? is dit niet enorm veel?

heb dan maar uw site genomen he erik
        ik kom daar aan 111kcal en 0.3g vet, en 11.7 g eiwit alvast bedankt, ga nu nog wat herrekenen, zodat ik een realistischer beeld kan vormen.

Comment

Grapjas... Driehonderd ml melk=3x33kcal. Voedingswaarden zijn per 100gr of per 100ml. Driehonderd ml melk=3x 100ml=3x33.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja zal waarschijnlijk een typfoutje zijn geweest op die pagina..maar vloeistoffen in grammen rekenen is zwaar naat iig..kwestie van even wat moeite erin stoppen en verder zoeken ..990 kcal

Comment

Dat zou wat zijn inderdaad, dan kom ik met mijn 2 liter magere melk bijna mooi aan de 10.000 kcal!

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                Dat zou wat zijn inderdaad, dan kom ik met mijn 2 liter magere melk bijna mooi aan de 10.000 kcal!
                Ja man! waarom doen we moeilijk met heel die eetschema's?! Gewoon magere melk drinken! Wunderbahr!

Comment

Omdat dan waarschijnlijk de magere melk letterlijk je neus uit gaat komen
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Omdat dan waarschijnlijk de magere melk letterlijk je neus uit gaat komen
                    detail

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X