honger!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• honger!

hey!
    Na al heel wat aanpassingen aan mn voedingsschema vind ik dat ik nu eindelijk een goed schema heb met voldoende eiwitten enz. Het enige probleem dat ik nog heb is dat ik tussen mn avondeten om 17u30 - 18u en mn kwark om 21u30 enorm honger heb. Zou het kwaad kunnen om een kleine hoeveelheid (30-40gram) brinta met melk te eten rond 7 of 8u? of zijn dit teveel koolhydraten s avonds en moet ik gewoon even doorbijten en honger lijden?
    @ ketIF

als je doel is om aan te komen kan het niet veel kwaad denk ik.
    Als je wilt afvallen zou ik eerder een appel ofzo pakken.

Comment

Hangt gedeeltelijk van je doel af, maar ik zou dan eerder iets vettigs naar binnen gooien (nootjes) dan brinta.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zit in de bulk. En omdat ik niet echt veel aankom mogen er volgens mij gerust nog een klein beetje kcal bij. maar ik zal dus wat noten eten of voor de afwisseling soms wat brinta

bedankt vboor de tips!
        @ ketIF

Comment

Onthoud dat je lichaam nu ook moet wennen dat het op andere tijden voeding krijgt. Een handje ongezoute noten zou goed zijn ivm extra testosteron produktie dat het levert.

Comment

Als je wilt aankomen zijn dit qua voeding de massabronnen:
            -Magere kwark
            -Tonijn
            -Zalm
            -Kipfilet en kalkoenfilet
            -ongezouten noten (voornamelijk walnoten en amandelen)
            -Pindakaas
            -Eieren
            -Mager rundsvlees

Combineer deze voedingsmiddelen met voldoende groenten en eet 2 tot 5 stuks fruit per dag en je zult groeien als kool!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X