Biogarde magere kwark van de albert heyn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biogarde magere kwark van de albert heyn

Ik was laatst een beetje aan het rondkijken voor kwark, en toen kwam ik deze dus tegen.

3 gr/100 gr koolhydraten (suikers)
    10 gr/100 gr eiwitten
    0,1 gr/100 gr vet

qua voedingswaarde lijkt het me in orde. Wat vinden jullie? of is het toch anders dan de reguliere kwark?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Originally posted by Leo1988 View Post
    Ik was laatst een beetje aan het rondkijken voor kwark, en toen kwam ik deze dus tegen.

3 gr/100 gr koolhydraten (suikers)
    10 gr/100 gr eiwitten
    0,1 gr/100 gr vet

qua voedingswaarde lijkt het me in orde. Wat vinden jullie? of is het toch anders dan de reguliere kwark?
    Is gewoon normale magere kwark.

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik neem ook die biogarde van appie- elke dag,,
      goed te eten dat spull,,

Comment

Superspul. Vind de magere franse lekkerder, maar omdat die iets minder goede voedingswaarden heeft ga ik meestal voor deze die jij nu pakt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb verschillende merken magere naturel kwark geprobeerd en ik moet zeggen, ik vind ze allemaal even vies.

Ik hou het daarom ook op Konings magere naturel kwark; 50 cent per 450g bak.

Wie eet er hier trouwens zijn kwark puur, zonder toevoegingen voor smaakverbetering, op mij na? het 1e half jaar was echt dodelijk maar nu ben ik er toch al redelijk aan gewend

Comment

Zijn er genoeg, onder wie ik. Is gewoon wennen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

The best there is! krijg alleen deze naturel naar binnen

Comment

die van de aldi zitten meer eiwitten in

Comment

Bikkels! Pffff hoe krijgen jullie die in godsnaam "rauw" naar binnen. Ik was op de helft van het bakkie en had er echt geen zin meer in. Heb er maar wat honing en frambozen bijgegooid.

Wat zijn "toegestane" zoetmakers voor Kwark, ben bang dat ik niet zonder ga kunnen als ik de volgende bak er weer zo moeilijk in krijg.

Misschien met honing blijven proberen en steeds de hoeveelheid honing een beetje verlagen?

Comment

Fruit en honing zijn sowieso toegestaan. Wat niet toegestaan is als je droog wilt worden is op andere tijdstippen dan het ontbijt of net na de training snelle koolhydraten te consumeren. Dus als je dit op de rest van de dag (of erger nog..s'avonds vlak voor het slapen gaan) eet dan wordt je gewoon vet. Kun je echt niet tegen de naturel smaak van kwark dan kun je nog een eetlepel zoetstof toevoegen en/of wat kaneel. Daar zit je wel safe mee.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by peedee View Post
                      Bikkels! Pffff hoe krijgen jullie die in godsnaam "rauw" naar binnen. Ik was op de helft van het bakkie en had er echt geen zin meer in. Heb er maar wat honing en frambozen bijgegooid.

Wat zijn "toegestane" zoetmakers voor Kwark, ben bang dat ik niet zonder ga kunnen als ik de volgende bak er weer zo moeilijk in krijg.

Misschien met honing blijven proberen en steeds de hoeveelheid honing een beetje verlagen?
                      Hebben we al een topic over, zoekfunctie!

sigpic

Comment

Ik haal het gewoon bij de aldi lekker en goedkoop!

Comment

ik heb ook de boigarde van appie gehad, was heel goed te eten.

kheb nu jogging magere kwark

eiwit: 10,31 gr per 100gr
                          kolydraten: 4 gr per 100 gr
                          vet: 0,18 per 100 gr
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse