Hallo allen,
Dit is mijn eerste post, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben nu ong 6 maanden bezig met trainen (cardio+kracht), waarvan 1.5 serieuzer (massa).
Stats:
27 jaar
1.78m
79 kg
BF 19.8%
Doelstelling: massa.? hoewel ik mij bewust ben van het hoge BF
Aangezien ik nog geen progressie heb gezien de afgelopen 1.5 maand, ben ik eens gaan rondneuzen in het forum, en ben op mijn voeding gaan letten. Conclusie: ik at te weinig eiwitten, te weinig KH en te veel vetten.
Zie hieronder mijn nieuwe voedingsschema. Zoals ik het nu zie is het niet moeilijk om meer eiwitten te eten en minder vetten. Moeilijker is om voldoende KH binnen te kijgen.
Behoefte (volgens de calculator):
2477 KCal + 200 Kcal groei
KH: 399 gr
Eiwit: 144
Vet: 56
Vragen:
> Hebben jullie een suggestie hoe ik meer KH binnen kan krijgen? (zonder meer vetten of eiwitten binnen te krijgen)
> Is dit te veel eiwit?
> Wel of geen whey shakes in de morgen en na de training?
> Kwark nog nodig?
> Algemene feedback?
1.gif
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee. Alvast bedankt!
Dit is mijn eerste post, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben nu ong 6 maanden bezig met trainen (cardio+kracht), waarvan 1.5 serieuzer (massa).
Stats:
27 jaar
1.78m
79 kg
BF 19.8%
Doelstelling: massa.? hoewel ik mij bewust ben van het hoge BF
Aangezien ik nog geen progressie heb gezien de afgelopen 1.5 maand, ben ik eens gaan rondneuzen in het forum, en ben op mijn voeding gaan letten. Conclusie: ik at te weinig eiwitten, te weinig KH en te veel vetten.
Zie hieronder mijn nieuwe voedingsschema. Zoals ik het nu zie is het niet moeilijk om meer eiwitten te eten en minder vetten. Moeilijker is om voldoende KH binnen te kijgen.
Behoefte (volgens de calculator):
2477 KCal + 200 Kcal groei
KH: 399 gr
Eiwit: 144
Vet: 56
Vragen:
> Hebben jullie een suggestie hoe ik meer KH binnen kan krijgen? (zonder meer vetten of eiwitten binnen te krijgen)
> Is dit te veel eiwit?
> Wel of geen whey shakes in de morgen en na de training?
> Kwark nog nodig?
> Algemene feedback?
1.gif
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee. Alvast bedankt!
Comment