junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• junkdag

hallo, een vraagje : wat is jullie mening over een junkdag (offseason), waarom wel - waarom niet, en vooral wat werken jullie naar binnen?

Waarom een junk dag in lassen buiten het seizoen om? Je eet dan toch al net boven onderhoud of je bent aan het bulken. Re-feed/cheat maaltijd (dus niet 1 hele dag) is voornamelijk voor de cut bestemd om het psychisch dragelijker te maken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Waarom een junk dag in lassen buiten het seizoen om? Je eet dan toch al net boven onderhoud of je bent aan het bulken. Re-feed/cheat maaltijd (dus niet 1 hele dag) is voornamelijk voor de cut bestemd om het psychisch dragelijker te maken.
      En om je metabolisme op gang te houden!!!!

Comment

Dat metabolisme aspect geloof ik niks van. Om de 2-3 maanden moest ik gewoon eer 3 weken op onderhoud eten. Een cheat maaltijd bracht daar geen verandering in. En als ik kijk naar andere sites waar mensen al 12-15maanden geen cheat maal hebben gehad verstevigd dat me conclusie.

Comment

ik bulk of cut niet, gewoon heel het jaar op onderhoud vandaar junkdag

Comment

al dat cutten dat hoef voor mij niet,let gewoon op wat ik eet.
            Als je gewoon hard traint,dan blijf je goed in balans,zoals ik dat a;ltijd zeg kun je dat sturen.
            En ik junk regelmatig, blijf toch nog op 10 % hangen

Comment

Ik heb praktish elke weekend een junkdag...

Comment

Ik ben er vanaf gestapt en geloof er niet meer in. Ik merk gewoon GEEN verschil. Ik at eerst op zondag echt alles wat los en vastzat en was de dag erna nog misselijk en zat meerdere uren op de pot.....

Nu laat ik het gewoon wat los op zondag (wit stokbroodje, handje chips, straks zo nu en dan een ijsje) en heb 's avonds mijn cheatmaaltijd. Dat is ook meer voor de motivatie dan anders wat. Eiwitten blijf ik trouwens nemen op de junkdag, gezonde carbs misschien wat minder.

Comment

Op zondag heb ik weinig keuze. Ik moet vanuit sociaal oogpunt "meedoen" met mijn vriendin want die wil op zondag altijd friet eten.
                  Ach..ik neem dan altijd een klein frietje stoofvlees en een frikadel. Dan valt het nogal mee. De rest van die dag eet ik wel volgens schema.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

In het weekeind komt er van mijn eetschema meestal niet zo veel.
                    Who's the Chef

Comment

Zo te zien ben ik niet de enige die in het weekend even een andere bocht in slaat.

Comment

ik heb het maanden niet gedaan. Alleen de laatste maand heb ik het op een of andere manier "nodig".

In cut zeker doen om metabolisme op gang te houden. Wil je niet junken dan een refeed dag

Comment

Ik doe zo'n 6 maanden aan 1 stuk "cutten" op moment, maar toch heh...

Die wekelijkse re-feeds/junk maaltijden zijn in mijn ogen puur psychisch. Natuurlijk stort je metabolisme in, maar 1 dag per week re-feed veranderde er niks aan. Om de 2-3 maanden 1-2 weken weer even normaal eten hielp wel.

Comment

Ik heb iedere maandag junkdag ( Vandaag weer ) en die bestaat uit:

3 Cheeseburgers
                            Klein frietje

En ik moet zeggen, being ecto and all, dat ik er toch aardig goed mee weg kom(Ik zit normaal al op de 4300kcal / dag, op de junkdag haal ik de 4800-5000 wel denk ik ), ik kom geen extra vet aan, voor zover ik gezien/gemeten heb en het is een goede Kcal boost

Ecto for life!

Comment

Zondag is ook mijn 'junkdag'. Houdt me overdag gewoon aan mijn wekelijkse voedingschema en 's avonds pak ik drie grote borden spaghetti, heerlijk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X