is dit een redelijk schema om goed aan te komen???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is dit een redelijk schema om goed aan te komen???

ik wil graag aan komen maar weet niet of het hier daad werkelijk mee gaat lukken...

Voedingsschema:

KG: 71
    BF: 6
    VVM: 66.5
    KCAL: 3300

Eiwitten: 125gr
    500 Kcal

Vetten: 74gr
    660 Kcal

Koolhydraten: 550gr
    2200 Kcal

1e maaltijd: Kcal Eiwit Koolhydraten Vet

Muesli 100gr 411 8.5 65 12.5
    Melk 100 10 10 3

2e maaltijd:
    3 snee bruin brood 210 5 20 2.5
    kipfilet 50gr 55 10 0 1.5
    banaan 124 1 30 0

3e maaltijd:
    rijst 150 gr 360 12 120 4
    Kwark 250gr 250 15 25 10

4e maaltijd:
    3 snee bruin brood 210 5 20 2.5
    kipfilet 50gr 55 10 0 1.5

5e maaltijd:
    Rijst 150 gr 360 12 120 4
    Groente 200 gr 50 5 8 0
    Vlees/vis 150 gr 300 20 0 10

Trainen
    Na het trainen:
    Dextrose
    Eiwitshake

6e maaltijd:
    Kwark 250 gr 250 15 25 10
    2 snee bruin brood 140 3 7 1
    Kaas 80 8 0 8

Totaal: 2955 139.5 450 70.5

Hoor graag opmerkingen zodat ik wat aan kan passen!

Hetgeen je binnenkrijgt zit (als ik het goed lees) onder je onderhoud..aankomen lukt dus niet op zo'n manier.Ik zou de derde maaltijd wegdoen en vervangen door iets van havermout met volle melk, verder in maaltijd 6 ook de kwark vervangen door iets met meer kcal.
    Kwark voor het slapen nemen 250 tot 500 gr.

Edit: verder wat meer vet erin verwerken. Goeie vetten dus
    Last edited by erikv; 25-04-2008, 17:30.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Probeer na het trainen gewoon echte voeding binnen te slurpen... En bij het ontbijt kan het absoluut geen kwaad om wat meer variatie in te brengen.

Ik doe het zelf bijvoorbeeld zo.

60gram havermout (nu weer 80gram)
      50gram brinta
      halve liter melk
      50 gram whey
      30 gram protein 95 (absoluut niet nodig eigenlijk)
      banaan

Ook is ontbijt het belangerijkste maaltijd van de dag dus houd hier ook rekening mee... vaak eet ik naast mijn shake ook een paar boterhammen.

Kwark inderdaad bewaren voor het slapen gaan. Probeer gewoon om 500gram kwark voor het slapen gaan te eten.

Comment

man nex neem je 80 gram whey shake? dan heb je iets van 70 gram whey eiwitten en nog iets van 20 gram eiwit uit melk dus 90 gram eiwit bij je maaltijd. Dat lijkt me echt ZIEKELIJK veel
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

50 Gram wei is al overdreven, laat staan als je daar ook nog 30gr protein 95 bijramt (zit ook wei in). Totaal niet functioneel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Beter lezen heren, 50 gram whey... 80 gram havermout.

En General... er zit 0.0 procent whey eiwit in de protein 95 die ik van M-double You heb.

Ps: Ben wel tevreden over de shake hoor... ik heb smorgens vroeg ziekelijk veel energie en daar ben ik alleen maar blij om.

Comment

Ah oke. Meende dat je de eiwitmix 95 van mr Bodyfood had, en daar zit wel wei in. Punt blijft dat ik 50gr wei al veel vind, maar het is al minder overkill dan gevreesd.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Bij de eerste maaltijd is t normaal dat men rond de 90gram eiwitten binnen krijgt.

Comment

Die protein95 van MDY is caseine eiwitpoeder
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Valt toch wel mee dat dat veel is 50 gram wei bij het ontbijt?

Comment

Valt inderdaad mee... maar goed dat is mijn mening.

Ophaler

Dat zijn inderdaad caseine eiwitten. Protein 95 is geweldig voor het slapen gaan... in principe heb je dan geen kwark meer nodig. Ik weel alleen niet binnen hoeveel minuten uren de eiwitten een beetje gaan werken... vraag me namelijk af of ik het na het sporten ook kan gebruiken.

Comment

Wei is een snel eiwit, oftewel snel in je verteerd en in je bloed en snel pleite. 50 Gram van wei lijkt me daarom overkill. Een gram of 24 van wei eiwit lijkt me zat, zeker als je ook nog rekening houdt met de 20% wei in de melk.

sigpic

Comment

Huh? Sinds wanneer bevat melk whey eiwitten? Heb ik nooit geweten...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Huh? Sinds wanneer bevat melk whey eiwitten? Heb ik nooit geweten...
                            Melk is 20% wei, en 80% casseïne. Ongeveer.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X