Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat dacht ik nou ook, misschien dat het lichaam niet meer dan 30 gram eiwitten kan gebruiken voor het herstel van de spieren ofzo.
Maar het is niet aan te raden om te hoog in eiwitten te gaan zitten, eet gewoon dat wat je nodig hebt en er is niks aan de hand.
oh en Daniel, kaas kan dan wel goeie eiwitten bevatten, maar de vetten doen het hem. Tis net wat ik zeg, je kunt die eiwitten ook wel ergens anders vandaan halen en dan zonder die vetten.
je zult wel niet snel 100 gram eten, maar van 100 gram is 40 gram vet, waarvan 30 gram verzadigd.
Ik noem iets gezond als het meer voordelen bied als nadelen. verzadigde vetten zitten bijna overal in, maar ik bedoel dat dat zo laag mogellijk gehouden moet worden.
o
kaas is ongezond, dat is een feit waar niemand wat aan kan veranderen.
maar goed in mate zou het wel niet super erg zijn, als je het al eet, dan niet te veel eten he
Kaas, zit inderdaad veel vet in! Maar het voordeel is, plantaardig vet, je lichaam heeft vet nodig, en ikzelf kan eten wat ik wil, maar word niet vet!
Iedereen heeft een andere mening over bepaalde voedings producten, daar kun je over blijven discusseren. Bij mij werk dit goed, en mijn verpercentage blijft op peil, maar als er nog tips zijn, dan neem ik ze graag aan.
Eet wat bij je past, je moet er zelf uit zien te komen. Iedereen heeft een ander lichaam en bij iedereen werkt het anders en dat is het leuke ervan...
Kaas, zit inderdaad veel vet in! Maar het voordeel is, plantaardig vet, je lichaam heeft vet nodig, en ikzelf kan eten wat ik wil, maar word niet vet!
Iedereen heeft een andere mening over bepaalde voedings producten, daar kun je over blijven discusseren. Bij mij werk dit goed, en mijn verpercentage blijft op peil, maar als er nog tips zijn, dan neem ik ze graag aan.
Eet wat bij je past, je moet er zelf uit zien te komen. Iedereen heeft een ander lichaam en bij iedereen werkt het anders en dat is het leuke ervan...
Gr. Daniel
Kaas is gewoon bagger, dat jouw lichaam de buffer heeft om er mee om te gaan is super voor je, echter er zijn betere opties. Daarnaast is het naast veel te vet ook nog eens veel te zout. Huttekase is dan wel weer een beter alternatief.
Verder is bapao idd witbrood. Slechte koolhydraten dus! Het staat verder ook nog eens stijf van de conserveringsmeuk ed.
@Misterfit: huttekase is meer een soort van kwarkachtige kaas. Het is nl ongestremd. Ik vind het met tomaat en sla en wat peper heerlijk! De meeste mensen die ik ken lusten het alleen niet. Verder zit er een flinke portie eiwitten in en relatief weinig vet.
ikk idd eet elkdag rond de 250gr normale kaas
voor mijn dieet is het ideaal ^^
250 gram, dat is nogal ziek als je het mij vraagt en dat past in je dieet? dat je 75 gram vetten eet waarvan 50 gram rotzooi is nou suc6. eet ik liever kipfilet of iets dergelijks
iedereen heeft een andere lichaam? geloof me bij iedereen werkt het lichaam hetzelfde, iedereen heeft vitamine nodig, iedereen heeft eiwitten nodig en onverzadigde vetten nodig. verzadigde vetten kan het lichaam ook wel missen. Het is wel zo dat de ene lichaam sneller vet opslaat dan de andere, maar voor de rest werktr alles hetzelfde.
En kaas bestaat uit plantaardige vetten? plantaardige vetten worden goed genoemd omdat ze meestal onverzadigd zijn. En zover ik weet word kaas niet uit planten vet gemaakt, maar uit melk. Maar misschien dat ik gek ben, kan ook. feit is verzadigde vetten zijn niet goed voor je.
echt waar blijft me verassen, btw wil je is eens normal pose pictures maken en posten, ben wel benieuwd op avater ziet het er wel goed uit.
Nou ik ben ook zeer benieuwd naar een paar andere pics.
Lijkt net een beetje Photoshop op die nieuwe avater.
Maar als het echt zo is dan BRAVO ziet er strak uit.
250 gram, dat is nogal ziek als je het mij vraagt en dat past in je dieet? dat je 75 gram vetten eet waarvan 50 gram rotzooi is nou suc6. eet ik liever kipfilet of iets dergelijks
iedereen heeft een andere lichaam? geloof me bij iedereen werkt het lichaam hetzelfde, iedereen heeft vitamine nodig, iedereen heeft eiwitten nodig en onverzadigde vetten nodig. verzadigde vetten kan het lichaam ook wel missen. Het is wel zo dat de ene lichaam sneller vet opslaat dan de andere, maar voor de rest werktr alles hetzelfde.
En kaas bestaat uit plantaardige vetten? plantaardige vetten worden goed genoemd omdat ze meestal onverzadigd zijn. En zover ik weet word kaas niet uit planten vet gemaakt, maar uit melk. Maar misschien dat ik gek ben, kan ook. feit is verzadigde vetten zijn niet goed voor je.
nee om precies te zin ik eet 132gr aan vet (verzadig of onverzadig, wel meer onverzadig hehe maar maakt niet uit) MAAR integenstelling tot jou eet ik max 10gr koolydraten =)
btw mijn lichaam werkt nu niet helemaal hetzelfe als jou =)
Ik eet, kaas, pinda, s ongezouten (+ andere soorten noten), kipfilet, pasta's, bruin brood, magere yoghurt, halfvolle melk, broodje bapao (kippenvleess), lamsvlees, rundvlees, Groentes, fruit, overige producten.
Wat moet ik hier aan veranderen. Wat is het advies?
Gr. Daniel
Mijn advies is, is om zsm een foto van jezelf in de fotosectie te plaatsen zodra je het minimale aantal posts hebt bereikt. Op de foto zie je er echt huge uit nl.
Verder eerst maar eens beginnen met behoefte uit te rekenen en dan de verdeling kh an eiwitten en vetten vast te stellen. Vervolgens dat vullen met voeding.
nee om precies te zin ik eet 132gr aan vet (verzadig of onverzadig, wel meer onverzadig hehe maar maakt niet uit) MAAR integenstelling tot jou eet ik max 10gr koolydraten =)
btw mijn lichaam werkt nu niet helemaal hetzelfe als jou =)
k je eet geen kh, dan is meer vet inderdaad niet erg. maar het maakt wel degelijk uit of het verzadigd of onverzadigd is, grapjas en hoe je het ook went of keer 50 gram verzadigd vet per dag is niet goed voor je
Als ik het zo zie dan kan jij lekker blijven eten wat je nu doet want je fysiek is echt top op die foto. Mocht je er nu ook nog zo uit zien natuurlijk!
Probeer echter niet andere mensen op een verkeerd spoor te zetten, voor heel veel is een juist afgestemd voedings schema namelijk WEL hard nodig en daar is kaas en bapao niet echt een goede bijdrage aan. Het is niet handig om eerst om advies te vragen maar dat dan weer in de wind te slaan door te zeggen dat iedereen anders is. Luister en leer of kom met goede argumentatie als je het ergens niet mee eens bent.
Verder zou ik ook wel eens een wat grotere foto willen zien inclusief benen en rug
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment