Eet met verstand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoals sommige weten..zit ik aan de ketosis dieet
    zijn 2 topics op het forum waarin info erover staat
    ik moedig niemand aan om vet te eten..ik zei nooit dat ik bapao at
    want dat mag ik ook niet eten (teveel kh)

verder zei ik...kaas komt goed uit voor mij
    eet ong 250gr per dag...waarop reacties kwamen dat
    verzadig vet niet goed was

waarop ik reageerde dat het wel goed voor mij was vanwegen mij dieet

dus hierbij iedereen die het verkeerd begrepen heeft

sakura zit aan de ketosis dieet...eet onwijs veel vet =)

wat betreft fysiek... ben daar totaal niet tevreden over
    laaste foto die ik maakte was 11 mei... ben vanplan over 2/3 weken weer een foto te maken

doel is om zo droog mogelijk te worden..al is het ten koste van wat spiermassa (natuurlijk niet veel massa ehh ^^)
    Last edited by sakurakilla; 29-05-2008, 14:08.

Comment

WTF

vergeet wat ik hierboven zij!!!!

ik dacht dat je het tegen mij had...of had je het ook tegen mij
      (lees alles heel sniekie hier aan het werk en snel door)

Comment

lol, peedee had het tegen sodaar
        en ik snap nog steeds niet waarom verzadigde vetten goed moet zijn, snap zeker niet wat het nut ervan is als je wil afvallen. maar goed

Comment

jah ik weet ik schaam me dood haha

maar ik wil je heus wel alle info geven waarom het wel goed is om aftevallen (in mijn manier)

maar zit op werk hehe

SORRYY PEEDEEE!!!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            jah ik weet ik schaam me dood haha

maar ik wil je heus wel alle info geven waarom het wel goed is om aftevallen (in mijn manier)

maar zit op werk hehe

SORRYY PEEDEEE!!!
            Haha ken beuren, had het inderdaad tegen Sodaar.

Comment

sakura wat ik niet snap is dat je niet een monster eiwitten kan testen maar wel 250 gram kaas kan eten?"?

Comment

omdat de kaas al in me schema verekent is waarbij ik met alles op me schema inclusief pwo
                precies op 1820 kom (kan paar kcal verschillen)

en als je goed leest zie je ook dat ik de monster TOG WEL geprobeert heb in de ochtend =)

en me kaas is per 100gr 23gr eiwit en 30gr vet =)

en als je het heel toevallig over de gainer sample hebt..
                zit gewoon teveel kh in voor mij

does this answer your question

Comment

ff vraagje tussendoor ; waar haal ik de hüttenkäse, heb vandaag in de supermarkt gezocht maar nergens te bekennen, kan iemand ff zeggen waar je dit haalt? groetjes
                  1

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    omdat de kaas al in me schema verekent is waarbij ik met alles op me schema inclusief pwo
                    precies op 1820 kom (kan paar kcal verschillen)

en als je goed leest zie je ook dat ik de monster TOG WEL geprobeert heb in de ochtend =)

en me kaas is per 100gr 23gr eiwit en 30gr vet =)

en als je het heel toevallig over de gainer sample hebt..
                    zit gewoon teveel kh in voor mij

does this answer your question
                    Yes m8

Comment

Originally posted by Erdm View Post
                      ff vraagje tussendoor ; waar haal ik de hüttenkäse, heb vandaag in de supermarkt gezocht maar nergens te bekennen, kan iemand ff zeggen waar je dit haalt? groetjes
                      gewoon bij de AH kan je die halen..het is in een bakje verpakt (netals fetakaas achtige bak) volgens mij van danone

@quibus
                      graag gedan ^^

Comment

Bodybuilding.com - HST - Exposing The Myths About Protein!

Myth #2:

You can only assimilate 30 grams of protein at one sitting. Fact #2:
                        The body has the ability to digest and assimilate much more than 30 grams of protein from a single meal. Speaking of high intakes of protein, people have been perpetuating the myth that you can only assimilate about 30 grams of protein at a time, making protein meals any greater than a 6 oz. chicken breast a waste. This is anything but true. For example, the digestibility of meat (i.e. beef, poultry, pork and fish) is about 97% efficient. If you eat 25 grams of beef, you will absorb into the blood stream 97% of the protein in that piece of meat.
                        If, on the other hand, you eat a 10 oz steak containing about 60 grams of protein, you will again digest and absorb 97% of the protein. If you could only assimilate 30 grams of protein at a time, why would researchers be using in excess of 40 grams of protein to stimulate muscle growth?1
                        Critics of high protein intakes may try to point out that increased protein intake only leads to increased protein oxidation. This is true, nevertheless, some researchers speculate that this increase in protein oxidation following high protein intakes may initiate something they call the "anabolic drive".13
                        The anabolic drive is characterized by hyperaminoacidemia, an increase in both protein synthesis and breakdown with an overall positive nitrogen balance. In animals, there is a correspondent increase in anabolic hormones such as IGF-1 and GH. Though this response is difficult to identify in humans, an increase in lean tissue accretion does occur with exaggerated protein intakes.14,15
                        The take home message is that, if you are going to maximize muscle growth you have to minimize muscle loss, and maximize protein synthesis. Research clearly shows this is accomplished with heavy training, adequate calories, and very importantly high protein consumption. This means that meals containing more than 30 grams of protein will be the norm. Not to worry, all that protein will certainly be used effectively by the body.

Comment

Broodje bapoa en kaas...hoe durf je het voor te stellen aan mensen die serieus resultaat willen??
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ligt er aan of je bulkt en of je het schoon doet of niet. Zelf vind ik bapao's in mijn geval een lekkere cheatmaal 1x om de week ofzo. Zit in 1 bol aardig wat kh's. Aangezien ieder lichaam een ie**************** andere insuline produktie heeft kan iedereen dus ook iets anders met kh's omgaan.

En Sakura vreet in zijn ketosis-dieet alleen vettige troep hehe. Maar goed is ook niet mijn ding.

En zo zijn er wel meer factoren om rekening mee te houden.

Comment

zou er idd uitzien als ik maar 30 gram eiwit zou mogen hebben per maaltijd
                              zit gemiddeld tussen de 3 en 5 gr per kg lichaamsgewicht!

@ Sodaar.
                              Je voert nu idd op een andere manier discussies als voorheen, prima. Maar je kunt er natuurlijk dónder opzeggen dat als je met je trainen én eten overal tegenin gaat je commentaar krijgt wat niet in je voordeel is.
                              Vooral niet omdat je het wederom brengt als een feit dat hetgeen wat jij doet goed is, terwijl álles wat je zegt wederom rammelt aan alle kanten.
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik snap deze thread niet zo goed... @ OP/Sodaar: Je begint met tips vragen en mensen geven advies en je houd vol dat de ongezonde dingen die je eet prima zijn maar 'als mensen verder nog tips hebben hoor je ze graag'.

Wat wil je horen, precies?

Btw je foto ziet er opgepompt uit, kuur je?
                                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X