Eet met verstand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by qbane View Post
    Ik snap deze thread niet zo goed... @ OP/Sodaar: Je begint met tips vragen en mensen geven advies en je houd vol dat de ongezonde dingen die je eet prima zijn maar 'als mensen verder nog tips hebben hoor je ze graag'.

Wat wil je horen, precies?

Btw je foto ziet er opgepompt uit, kuur je?
    Deeed ie de vorige keer ook gewoon een loze kreet roepen flinke discussie opstarten en dan niet meer verschijnen.

Als je met bapaou zo een lichaam kweekt ben je imo niet naturel, maar ja alles kan natuurlijk.

Comment

FOTOOOOOOO'S

Laat maar eens een paar foto's zien. Ik heb zitten kijken naar de avater van hem maar ik denk echt 100% Photoshop.
      Als ik kijk naar hoofd lichaam klopt het volgens mij echt niet.

Maar zie graag het tegen deel hoor.

Comment

Ik heb een tip voor je.

Begin een discussie met ''verstand''.

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
          FOTOOOOOOO'S

Laat maar eens een paar foto's zien. Ik heb zitten kijken naar de avater van hem maar ik denk echt 100% Photoshop.

Fotoshop lijkt me onwaarschijnlijk.. Zal eerder de link leggen met zijn lichaamsbouw, Kleine bouw oogt sneller bruut

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
            FOTOOOOOOO'S

Ja man... haha dat idee had ik ook al... er klopt iets niet aan die foto

Comment

Ik ben dus niet de enige Het ziet er zo nep kunstelijk uit.
              Stel dat het echt echt is, dan zitten we nu wel zijn lichaam belachelijk te maken, naja soort van. Dat moet eigenlijk ook niet kunnen

Comment

Nou ja, als meneer zich weer meld dan moet hij snel iets posten dan kunnen we allemaal ons oordeel trekken.

Ben benieuwd !!!

Comment

waarschijnlijk blijft ie nu wederom 2 maanden 'inactief' om te genieten van zijn grootheid.
                  Hoe groot zal hij eigenlijk zijn? 1,60?
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                    Je lichaam verwerkt rond de 22 gram ewitten per 3 uur, dus het heeft geen zin om overbodig veel eiwitten binnen te krijgen.
                    Not again...

Comment

Ik vind het net alsof sodaar een "pak" aangetrokken heeft. Het ziet er zo.."niet levend" uit.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                        Not again...
                        Vind het zo knap dat ze dat voor iedere persoon vast hebben kunnen stellen zonder enige wetenschappelijke basis op de 2 gram nauwkeurig.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

waarom komt die mythe eigenlijk vandaan, want je leest het nog wel redelijk vaak. ik weet dat het niet waar is, maar toch

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            waarom komt die mythe eigenlijk vandaan, want je leest het nog wel redelijk vaak. ik weet dat het niet waar is, maar toch
                            Dat vraag ik me ook af...

Comment

Reactie.

Jongens'

Ik wil best wel wat andere foto's erop zetten, maar ik kan jullie verzekeren voor 100% dat deze foto(s) echt zijn. Ik heb deze foto gewoon met mijn logitech webcam gemaakt. Waarom zou ik hem bewerken, dan zit ik mezelf alleen maar voor de gek te houden + ik weet niet eens hoe dat moet.
                              Ik heb hier gewoon goed en hard voor getraind, net als jullie ook doen. Ieder lichaam is anders, en bij bij ontwikkeld het gewoon wat sneller ofzo.

Gr. Daniel

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
                                Jongens'

Ik wil best wel wat andere foto's erop zetten, maar ik kan jullie verzekeren voor 100% dat deze foto(s) echt zijn. Ik heb deze foto gewoon met mijn logitech webcam gemaakt. Waarom zou ik hem bewerken, dan zit ik mezelf alleen maar voor de gek te houden + ik weet niet eens hoe dat moet.
                                Ik heb hier gewoon goed en hard voor getraind, net als jullie ook doen. Ieder lichaam is anders, en bij bij ontwikkeld het gewoon wat sneller ofzo.

Gr. Daniel
                                Erg netjes dan! Ik wil wel wat meer zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X