Eet met verstand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kom op mensen hij heeft nota bene een foto op ze avatar en nou willen jullie nog meer zien, ik vind je schema wat eten betreft ook ruk, maar ik geloof niet dat ie hier een gefotoshopte foto neerzet.
    Als er tegen mij zo gereageerd werd zou ik zeker geen foto meer neerzetten, boeiend dat ze je niet geloven, je traint voor jezelf en niet voor bodynet of wel soms.

Comment

bese sodaar

als ik naar deze foto kijk
      http://85.17.225.56/207850001-207900...67_5_eMoP.jpeg

vind ik iets niet kloppen kwa verhouding van je rechter en linkerhand...maar dat ben ik

je hebt een openmouw shirtje aan en je pose..hoor je dan niet iets meer je vleugel te zien...

maar nogmaals dit ben ik

Comment

Reactie terug

Misschien moeten we een keer afspreken met zijn alle, op te checken op alles echt of fake is.

Het is echt kinderachtig steeds zulke reacties over mijn lichaam te plaatsen. Dit is echt typisch een vorm van jaloezie. Dit is 200% mijn lichaam, moet ik dat nog 200 keer zeggen?

Ja, sorry mensen, maar dit begint een beetje vervelend te worden.
        Als je zo wil worden, train dan beter ofzo, denk aan je voeding. (broodjes bapao willen ook wel is helpen)

We hebben het over het onderwerp 'voeding' geen "lichamen vergelijken'

Gr. Daniel

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
          Misschien moeten we een keer afspreken met zijn alle, op te checken op alles echt of fake is.

Het is echt kinderachtig steeds zulke reacties over mijn lichaam te plaatsen. Dit is echt typisch een vorm van jaloezie. Dit is 200% mijn lichaam, moet ik dat nog 200 keer zeggen?

Ja, sorry mensen, maar dit begint een beetje vervelend te worden.
          Als je zo wil worden, train dan beter ofzo, denk aan je voeding. (broodjes bapao willen ook wel is helpen)

We hebben het over het onderwerp 'voeding' geen "lichamen vergelijken'

Gr. Daniel
          Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijn, maar vandaag is toch die dag.
          Enige vraag die ik dan heb: hoe train je je benen?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je ziet er gewoon nogal breed uit. zeker als je je stats bekijkt ( volgens mij zei ik dat al eens in dit topic) Daarom geloof ik het niet 1 2 3.

Maar aan de andere kant waarom zou je liegen. en jaloezie ondervind ik niet, want super breed wil ik ook niet worden.

En dat je goed traint is nogal te zien, maar ga nu niet weer stom lullen over "denk aan je voeding". Je foto's zijn wel echt, daar heb ik ook geen twijfel aan. Maar het recht om te zeggen dat je aan je voeding moet denken heb je niet, want je voedingsschema was 10 keer niks. Je hebt gewoon geluk dat je des ondanks gegroeit bent.

Dus nogmaals het misverstand kwam door je stats en door het nogal rare voedingschema. Wat ik opzich niet raar vond, maar het gaat inderdaad een beetje te ver als je het mij vraagt.

Oh en laten we het eens gaan doen. elkaar ontmoeten en kijken of het echt is. Maar dan wel een paar wedeschappen afsluiten, kun je misschien nog flink wat geld verdienen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijn, maar vandaag is toch die dag.
              Enige vraag die ik dan heb: hoe train je je benen?
              Squit, leg extension, leg curl en lunges zijn de meeste oefeningen die ik doe. Maar de benen zijn veel moeilijker te trainen kwa groeien, dan het boven lichaam merk ik. Ik heb er een beetje achterstand aan opgelopen, dus dat word even hard aan 't ijzer.
              Voor de rest loop ik, en fiets ik regelmatig + ik sta 8 uur lang op mijn benen in de keuken op mijn werkvloer.

Gr. Daniel

Comment

8 uur lang in de keuken staan helpt je benen echt groeien, dat weet ik....

Shure thing...

Overigens geloof ik wel dat dat jou lichaam is. Lijkt alleen een beetje opgeblazen maar dat kan aan de foto liggen. Six pack is ook aardig goed zichtbaar... je hebt nou eenmaal mensen met genen die je lichaam snel laat groeien.

Comment

Waarom jaloers, ik vroeg alleen of je kuurde omdat je er gepompt uitzag, thats all. Nix mis met kuren, ieder z'n eigen ding, dus hoeft geen offense te nemen.

We zitten idd op een voedings deel van de forum maar daarom zie je misschien twijfel omdat je schema nogal vaag is ^^ Als je kijkt naar de basics zie je die niet echt terug verschijnen in jou schema... ik quote;
                  " Zolang je maar om de 3 uur eet, en je komt rond de 25 gram eiwitten is dat voldoende. "
                  ten eerste zie ik 4 maaltijden in je post, en tussen de laatste twee zit 5 uur pauze, de maaltijden daar voor had je geen tijden gepost. ten tweede gaat dat van 25 gram eiwitten nergens over en maak je er zelf later 30g van meja dat is ook weer niet zo.

Je topic titel heet Eet met verstand, je vraagt om advies en keurt bijna elk klein puntje kritiek af terwijl het kritiek dat is gegeven vaak gaat over wetenschappelijk bewezen feiten en gaat er tegen in met, ik quote;
                  " Eet wat bij je past, je moet er zelf uit zien te komen "
                  Dit past niet echt bij je topic titel, ook al is het natuurlijk waar dat ieder lichaam anders reageerd op alles zijn er zeker wel een gedeelde basis; die dus in reakties aan jou duidelijk werken gemaakt.

Maar goed, dat uit de weg - vind wel dat je het iig goed doet als het natuurlijk is, wellicht zou het nog beter eruit zien met een fatsoenlijk eetschema ;] Succes ermee!

Oh en btw ik sta ook +-8 uur per dag, benen zijn keihard maar niet echt 'groot' gespierd - maar goed ik begin ook pas net met trainen dus komt nog wel ;p
                  Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Geef me advies, wat moet ik eten, wanneer en hoeveel?

Gr. Daniel

Originally posted by qban

e;445762
                    Waarom jaloers, ik vroeg alleen of je kuurde omdat je er gepompt uitzag, thats all. Nix mis met kuren, ieder z'n eigen ding, dus hoeft geen offense te nemen.

We zitten idd op een voedings deel van de forum maar daarom zie je misschien twijfel omdat je schema nogal vaag is ^^ Als je kijkt naar de basics zie je die niet echt terug verschijnen in jou schema... ik quote;
                    " Zolang je maar om de 3 uur eet, en je komt rond de 25 gram eiwitten is dat voldoende. "
                    ten eerste zie ik 4 maaltijden in je post, en tussen de laatste twee zit 5 uur pauze, de maaltijden daar voor had je geen tijden gepost. ten tweede gaat dat van 25 gram eiwitten nergens over en maak je er zelf later 30g van meja dat is ook weer niet zo.

Je topic titel heet Eet met verstand, je vraagt om advies en keurt bijna elk klein puntje kritiek af terwijl het kritiek dat is gegeven vaak gaat over wetenschappelijk bewezen feiten en gaat er tegen in met, ik quote;
                    " Eet wat bij je past, je moet er zelf uit zien te komen "
                    Dit past niet echt bij je topic titel, ook al is het natuurlijk waar dat ieder lichaam anders reageerd op alles zijn er zeker wel een gedeelde basis; die dus in reakties aan jou duidelijk werken gemaakt.

Maar goed, dat uit de weg - vind wel dat je het iig goed doet als het natuurlijk is, wellicht zou het nog beter eruit zien met een fatsoenlijk eetschema ;] Succes ermee!

Oh en btw ik sta ook +-8 uur per dag, benen zijn keihard maar niet echt 'groot' gespierd - maar goed ik begin ook pas net met trainen dus komt nog wel ;p

Comment

Geef me advies, wat moet ik eten, wanneer en hoeveel?

Gr. Daniel
                      Ok, gezond, 7 keer verspreid over de dag met 2-3 uur tussen elke maal en veel, maar voel je nooit vol ;]

Koolhydraten; wissel af met volkoren brood, volkoren pasta en silvervliesrijst (aardappelen als je die makkelijk weg kan scheppen, ik krijg er persoonlijk altijd snel een vol gevoel door). Snelle koolhydraten in de ochtend en na de training (dextrose poeder door de proteine shake met wat fruit). Bulken ~40% van je dagelijkse waarde, en spreid ze uit over de dag!

Eiwitten; 25-30gram per maal. grapje ;p ik doel op dit moment naar m'n gewicht (95kg) keer 5 (=475) - 60 gedeeld over 7 maaltijden. Dat komt op ongeveer 60gram per maaltijd, en dan die - 60 erbij in de shake (20g ochtend 40g na training). Whey poeder, kip, tonijn, runderrookvlees zijn mijn grootste eiwit bronnen en ik reken de eiwitten in mijn brood ook mee met die 475 eiwitten per dag. ~30% van je dagelijkse waarde.

Vetten; alleen gezonde vetten (dus niet verzadigde wat je vind in wit brood bvb) en ongever ~20% van je dagelijkse waarde.

Ik denk dat dat zo ongeveer klopt?
                      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ja, ik heb zo iets van, alles kan je uit voeding halen weetjewel.
                        Ikzelf eet kipfilet, tonijn, zalm, magere yoghurt, Sesam bruin, halfvolle melk, fruit, lamsvlees, rundvlees, pasta volkoren, crackers volkoren.

Ik weet ongeveer 25-30 gram eiwitten, net wat genoeg is.

Gr. Daniel

Originally posted by qbane View Post
                        Ok, gezond, 7 keer verspreid over de dag met 2-3 uur tussen elke maal en veel, maar voel je nooit vol ;]

Koolhydraten; wissel af met volkoren brood, volkoren pasta en silvervliesrijst (aardappelen als je die makkelijk weg kan scheppen, ik krijg er persoonlijk altijd snel een vol gevoel door). Snelle koolhydraten in de ochtend en na de training (dextrose poeder door de proteine shake met wat fruit). Bulken ~40% van je dagelijkse waarde, en spreid ze uit over de dag!

Eiwitten; 25-30gram per maal. grapje ;p ik doel op dit moment naar m'n gewicht (95kg) keer 5 (=475) - 60 gedeeld over 7 maaltijden. Dat komt op ongeveer 60gram per maaltijd, en dan die - 60 erbij in de shake (20g ochtend 40g na training). Whey poeder, kip, tonijn, runderrookvlees zijn mijn grootste eiwit bronnen en ik reken de eiwitten in mijn brood ook mee met die 475 eiwitten per dag. ~30% van je dagelijkse waarde.

Vetten; alleen gezonde vetten (dus niet verzadigde wat je vind in wit brood bvb) en ongever ~20% van je dagelijkse waarde.

Ik denk dat dat zo ongeveer klopt?

Comment

Zo ongezond eet je dan ook weer niet. Alleen ik zag in het begin, kaas en bapao staan. Dat wekt de indruk dat je totaal niet gezond eet.

Naja laten we het zo zeggen je at redelijk gezond, maar met ongezonde dingen erin. Ik zou die ongezonde dingen vervangen, voor beter resultaat.

maar goed je groeit ook zo, dus als je er op groeit en je niet echt bezig bent met gezond leven, dan kun je er netzo goed mee door gaan.

Maar goed, volgende keer dus iets duidelijker zijn en alles vermelden.. dat voorkomt misverstanden

Comment

Gast vergeet dat lamsvlees veel te veel vet , ga verder op tonijn, kipfilet, zalm(in matige hoeveelheden), rundvlees kan wel maar geen gehakt dat is ook weer erg vet, liever biefstuk/rosbief

Crackers stelt naar mijn idee weinig voor, probeer volkoren brood te eten, wissel de yoghurt om met kwark.

Fruit alleen bij het ontbijt/na het trainen

dan is het al heel wat beter
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

De dagelijkse voeding, is erg belangrijk dus let ik op, wat ik eet.
                              Je lichaam verwerkt rond de 22 gram ewitten per 3 uur, dus het heeft geen zin om overbodig veel eiwitten binnen te krijgen.

Wat ik eet s' ochtends is: magere yoghurt en 2 bapao broodjes (kippenvlees)
                              Smiddags 3 boterhammen met kaas.
                              17.00 uur, de warme maaltijd en om 20.00 uur, nog wat degelijke waar eiwitten in zitten, noodjes etc.

Zolang je maar om de 3 uur eet, en je komt rond de 25 gram eiwitten is dat voldoende.

Hebben jullie hier nog wat aan toetevoegen?

Gr. Daniel Sodaar.
                              Leip voedingsschema jonguhh, jy owntd ech wel heurr

Comment

Beste Daniel volgens mijn heb je de genen.
                                Als je al groeit op zo weinig eten.

wat ga jij knallen man als je is echt serieus gaan doen en 22gr per 3 uur??
                                Dan sla je wel erg de plank mis.
                                dan zo een zwaargewicht b.v. nooit aan zijn bouwstoffen kunnen komen.
                                Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X