Beste leden, ik wil graag jullie advies. Ik doe sinds oktober 2007 serieus aan fitness, ben 15 kilo aangekomen. (ben meer gaan eten, weightgainers en creatine gebruikt)
weeg nu 78-80 kilo en ben 1,91m lang. Wil graag nog wat massa opbouwen, maar vooral met juiste natuurlijke voeding. Hieronder staat mijn schema.
Vraag 1: Is dit een goed schema? Suggesties of verbeteringen zijn welkom
Vraag 2: Mijn crea kuur is gestopt en ik zit te denken om nog een pot mammoth ertegen aan te knallen. Is dit verstandig gezien het feit dat ik 5 juli naar het zonnige Kreta ga?
Ontbijt
4 bruine boterhammen met kalkoen/kipfilet + bord brinta (ik gok 60 gram portie)
Rond 11 uur of 250 gram kark met muesli of 2/3 boterhammen met kip/kalkoen filet
1 uur 4 boterhammen kip/kalkoenfilet
Verdeeld over de tijd tot 6 uur nog eens 4 bruine boterhammen met kip/kalkoen filet
Avondeten altijd zoveel mogelijk (vlees/vis, aardappelen/rijst, groente)
Later op de avond de rest van de kwark en eventueel een boterham/peperkoek o.i.d.
Kort samengevat per dag:
10 รก 12 bruine boterhammen met kip/kalkoen filet
Bak kwark (500ml)
Bord brinta (+- 60 gram)
Avondeten
1 blikje tonijn per dag (vergeten boven te noemen)
Soms wat peperkoek/banaan
weeg nu 78-80 kilo en ben 1,91m lang. Wil graag nog wat massa opbouwen, maar vooral met juiste natuurlijke voeding. Hieronder staat mijn schema.
Vraag 1: Is dit een goed schema? Suggesties of verbeteringen zijn welkom
Vraag 2: Mijn crea kuur is gestopt en ik zit te denken om nog een pot mammoth ertegen aan te knallen. Is dit verstandig gezien het feit dat ik 5 juli naar het zonnige Kreta ga?
Ontbijt
4 bruine boterhammen met kalkoen/kipfilet + bord brinta (ik gok 60 gram portie)
Rond 11 uur of 250 gram kark met muesli of 2/3 boterhammen met kip/kalkoen filet
1 uur 4 boterhammen kip/kalkoenfilet
Verdeeld over de tijd tot 6 uur nog eens 4 bruine boterhammen met kip/kalkoen filet
Avondeten altijd zoveel mogelijk (vlees/vis, aardappelen/rijst, groente)
Later op de avond de rest van de kwark en eventueel een boterham/peperkoek o.i.d.
Kort samengevat per dag:
10 รก 12 bruine boterhammen met kip/kalkoen filet
Bak kwark (500ml)
Bord brinta (+- 60 gram)
Avondeten
1 blikje tonijn per dag (vergeten boven te noemen)
Soms wat peperkoek/banaan
Comment