Goedemiddag,
Ik heb jullie advies nodig om mijn dagelijkse voedingschema aan te passen.
Ben een jongeman van 20 Jaar oud en weeg 88KG ben 1.85M Lang, dit is te veel ik moet minimaal 6KG afvallen.
Ik ben dagelijks in de sportschool aanwezig, ik doe veel aan cardio.(ongvr. 40MIN Per dag)
Mijn voedingschema ziet er als volgt uit.
09:00 Ik eet iedere ochtend 2 gesneden brood met kaas en drink daar bij ongeveer 2 kopjes thee.
13:00 Dan eet ik tijdens de pauze ongeveer weer twee sneetjes brood met Pindakaas erop, en Appel/sinas SAP erbij.
17:00 Dan drink ik ongeveer 200ML Kwark/Yoghurt op.
18:00 Dan ga ik meestal trainen en dit doe ik ongveer anderhalf uur.
20:00 Dit varieert meestal van aardappelen met rijst tot kip met rijst. Wel neem ik altijd SAP bij het eten.
23:00 Dan ga ik slapen dus eet ik niets.
Ik weet dat ik niet een echte vaste eet patroon heb.
Maar kan iemand me helpen. graag met kritiek of met advies.
Alvast bedankt.
Groetjes KUBUS
Ik heb jullie advies nodig om mijn dagelijkse voedingschema aan te passen.
Ben een jongeman van 20 Jaar oud en weeg 88KG ben 1.85M Lang, dit is te veel ik moet minimaal 6KG afvallen.
Ik ben dagelijks in de sportschool aanwezig, ik doe veel aan cardio.(ongvr. 40MIN Per dag)
Mijn voedingschema ziet er als volgt uit.
09:00 Ik eet iedere ochtend 2 gesneden brood met kaas en drink daar bij ongeveer 2 kopjes thee.
13:00 Dan eet ik tijdens de pauze ongeveer weer twee sneetjes brood met Pindakaas erop, en Appel/sinas SAP erbij.
17:00 Dan drink ik ongeveer 200ML Kwark/Yoghurt op.
18:00 Dan ga ik meestal trainen en dit doe ik ongveer anderhalf uur.
20:00 Dit varieert meestal van aardappelen met rijst tot kip met rijst. Wel neem ik altijd SAP bij het eten.
23:00 Dan ga ik slapen dus eet ik niets.
Ik weet dat ik niet een echte vaste eet patroon heb.
Maar kan iemand me helpen. graag met kritiek of met advies.
Alvast bedankt.
Groetjes KUBUS
Comment