Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Spreek niet geheel uit ervaring, maar lees vooral veel rond..
Wat ik veel zie is dat mensen het bij het ontbijt nemen en bijna direct na de training.
s ochtends is je lichaam laat maar zeggen leeg. Daarom heb je dus snelle "whey" eiwitten nodig. Voor de training is gewoon ter beschermen van de spieren en voor eiwitten tijdens de training. Na de training is voor eht herstel, want 1 uur na de training vind de meeste herstel plaats
s ochtends is je lichaam laat maar zeggen leeg. Daarom heb je dus snelle "whey" eiwitten nodig. Voor de training is gewoon ter beschermen van de spieren en voor eiwitten tijdens de training. Na de training is voor eht herstel, want 1 uur na de training vind de meeste herstel plaats
Ja ik ben nu ook aan het proberen om ervoor en erna te nemen. Met dezelfde redenen als hierboven zijn beschreven.
Aangezien ik meestal toch 's ochtends train komt het opzich wel goed uit.
Doe het sowiso na het trainen binnen 30 minuten. Heb dit ergens gelezen.
Cortisol is het schop-onder-de-konthormoon. Je krijgt er een energie stoot van (je wordt wakker 's ochtends), en in stress situaties zorgt het ervoor dat je meer zuurstof op kunt nemen, en het werkt ontstekingsremmend. Heeft nog wel meer functies, maar dit zijn zegmaar de bekendste.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Cortisol is het schop-onder-de-konthormoon. Je krijgt er een energie stoot van (je wordt wakker 's ochtends), en in stress situaties zorgt het ervoor dat je meer zuurstof op kunt nemen, en het werkt ontstekingsremmend. Heeft nog wel meer functies, maar dit zijn zegmaar de bekendste.
Cortisol en adrenaline zijn de hormonen die spontaan energie kunnen opwekken om te ontsnappen aan gevaar en om te overleven. Zonder deze hormonen sterven we. Maar op de momenten dat we willen bodybuilden staat het hormoon ons in de weg en moeten we weer antikatabool/anabool worden. Vandaar dus dat we op die momenten insuline, testosteron en groeihormoon willen.
Hoeveel gram gooien jullie erin?
Ik had gelezen dat de behoefte is 2 - 2,5 gram per kilo lichaamsgewicht aan eiwitten per dag.. Dan zou je dus een rekensom moeten maken van wat je al binnen krijgt met je voeding en dan aanvulln met eiwitshake? Of er juist overheen gaan omdat je goed wil groeien? Was me niet helemaal duidelijk.
Hoeveel gram gooien jullie erin?
Ik had gelezen dat de behoefte is 2 - 2,5 gram per kilo lichaamsgewicht aan eiwitten per dag.. Dan zou je dus een rekensom moeten maken van wat je al binnen krijgt met je voeding en dan aanvulln met eiwitshake? Of er juist overheen gaan omdat je goed wil groeien? Was me niet helemaal duidelijk.
Ik doe meestal 0,5 x lichaamsgewicht. Dus 70: 0,5 = 35 gram
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment