voeding op niet trainings dagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding op niet trainings dagen

IK vraag mij eigenlijk af.. op dit moment ben ik aan het cutten, (zo'n 300 kcal onder mijn benodigdheid) Maar dit zijn op de trainings dagen.. nu is mijn vraag op niet trainings dagen.. eet je dan ook minder of hou ik dit niveau dan vast? Persoonlijk lijkt me dat ik dan moet minderen, maar ik wil toch graag jullie mening
    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Je moet gewoon die 300 kcal onder je behoefte gaan zitten, iedere dag.
    Dus als je behoefte op een sport dag 2600 is, dan 2300.

op een niet sportdag zou het ongetwijfeld lager zijn. Maar bij mij was het zo dat al automatisch de shake en dextrose na de training dan weg vallen en dat is ook weer 250 a 300 kcal.

Maar mijn mening is dus, minder gaan eten op die dag, maar natuurlijk niet minder dan die 500 kcal

EDIT: Zeg hebben we hier een tijdmachine op het forum of loopt de forum klok ver voor?

Comment

Ik vind cyclen ideaal ongeacht bulken of cutten.

Op een sportdag eet ik dan bijvoorbeeld 200kcal onder onderhoud met 35% van me kcal besteed aan koolhydraten. Deze neem ik in complexe vorm bij ontbijt, maaltijd voor en maaltijd na het trainen. Denk aan Brinta en rijst.

Op niet sportdagen eet ik dan 500kcal onder onderhoud met 25% aan koolhydraten besteed. Ik probeer dan bij ontbijt havermout te nemen en over de rest van de maaltijden groene groentes voor de koolhydraten. Porties zullen dan max 35gr kh per maaltijd zijn...op die van het ontbijt na dan.

Comment

Op een rustdag vervallen je pre workout en je post workout maaltijden/shakes en eet je dus automatisch al minder vaak. Ook kun je je koolhydraten op zo'n dag wat terug schroeven.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Op een rustdag vervallen je pre workout en je post workout maaltijden/shakes en eet je dus automatisch al minder vaak. Ook kun je je koolhydraten op zo'n dag wat terug schroeven.
          Idd daar houdt het verschil bij mij ook op. De voeding rondom de training vervalt.

Comment

@ Mr Fit
            Forumklok loopt volgens mij ver voor.

@ Topic
            Hier meestal hetzelfde, hoewel ik ook nog wel eens een liter melk achterover druk in plaats van mijn pwo maaltijd dan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

1 liter in 1 keer? ;D Hoeveel melk drink je op 1 dag? Als jullie nou allemaal op 1 zelfde lijn zouden zitten met dit soort dingen zou het een stuk makkelijker zijn voor alle newb's (incl me) damnit! Kevf 0ml melk, jij maybe 2 ofzo? pffft!
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Maar iedereen heeft zijn favoriete manier en/of de methode die het beste werkt voor zijn lichaam o.O We kunnen wat betreft het gebruik van de basis princiepes dus niet echt op 1 lijn zitten.

Comment

Originally posted by qbane View Post
                  1 liter in 1 keer? ;D Hoeveel melk drink je op 1 dag? Als jullie nou allemaal op 1 zelfde lijn zouden zitten met dit soort dingen zou het een stuk makkelijker zijn voor alle newb's (incl me) damnit! Kevf 0ml melk, jij maybe 2 ofzo? pffft!
                  Wisselt. Soms drink ik niks aan melk op een dag, en soms 3,5 liter (is wel echt een uitschieter). Gemiddeld zit ik denk ik aan een liter per dag.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by qbane View Post
                    We zitten niet in het leger, of voor sommige ook niet op een kost school.
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                      We zitten niet in het leger, of voor sommige ook niet op een kost school.
                      En daar zijn wij alle erg blij mee.

sigpic

Comment

Mja ach als je maar op de juiste waardes uitkomt op een dag I guess, ik laat die onderzoeken over melk en eieren etc etc wel even links staan aangezien ze gewoon nog verkocht worden overal anyhow.
                        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X