Op welke tijden eten..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op welke tijden eten..?

Als je nou een voedingsschema in elkaar hebt gezet en je eet 6 a 7 maaltijden per dag.

Hoe doen jullie dat dan als is een keer een "korte" dag hebt?

Ik werk namelijk onregelmatig, dus ik kan niet altijd beginnen met het ontbijt om 7 uur.

En aangezien je lichaam (naar mijn weten) ook maar ongeveer 30 gr eiwitten per 3 uur kan verwerken is het ook niet verstandig om dan je maaltijden sneller achter elkaar te nemen.

Kiezen jullie ervoor om je ontbijt gewoon te nemen als je wakker wordt, of juist je ontbijt dan "overslaan" en beginnen met de maaltijd die je normaal gesproken op dat tijdpunt neemt.

Beetje lastige vraagstelling, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
    You cannot replace a legend, you have to create your own...

Een korte dag...hmmm... Gewoon beginnen met je Ontbijt bij ontwakenen. Als het mogelijk is kort ik de tijd tussen de maaltijden in van 3 naar 2 uur tot het weer evenredig aan me schema loopt. Blijkt dit niet mogelijk te zijn verdeel ik 1 maaltijd over de 2 nabij liggende maaltijden en zorg dat het tijd technisch dicht genoeg op elkaar ligt.

Dat je maar 30gr eiwitten per 3 uur verwerkt is nonsens. Vaak genoeg weerlegt en ga er niet weer op in.

Comment

Duidelijk antwoord, dankjewel...!!!

gr.
      You cannot replace a legend, you have to create your own...

Comment

Op een korte dag neem ik 6 maaltijden ipv 7 ;x
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

In het weekend is het dan minder erg als je 1x 2 maaltijden over slaat. Dan begin je met het ontbijt en kun je 1 maaltijd meer kcal laten bevatten om zo een lekkere cheat maal te nemen

Comment

Een baopao bvb! Op advies van Sodaar ;]
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

In het weekeind kom ik soms met moeite aan 3 maatlijden
              Slapen is gewoon te lekker
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                In het weekeind kom ik soms met moeite aan 3 maatlijden
                Slapen is gewoon te lekker
                Sjongejonge, hoor je dit wel te posten als admin zijnde van een bb forum? ;p

Comment

Originally posted by qbane View Post
                  Sjongejonge, hoor je dit wel te posten als admin zijnde van een bb forum? ;p
                  Hij is maar een modje hoor.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wel goed kijken kerel
                    Who's the Chef

Comment

Same thing ^^ Admin heb ik nooit zien posten dus bedoelde Mod ;D Meja joke ruined! pfft

Comment

Ik begrijp je precies.
                        Ik kamp ook met het probleem. Het lijkt de laatste dagen wel alsof ik alleen met eten bezig ben. Eerst sliep ik uit in de vakantie tot een uur of 12.. dan had ik de eerste 2 maaltijden al gemist... nu probeer ik een beetje vroeg op te staan.. wekker om 8 uur.. maar dan nog komt het krap aan voor die 6 maaltijden, omdat ik vaak in de avond werk..

Tsja wat kan ik je als tip geven.. vroeg opstaan en niet te laat naar bed gaan.. dan heb je een hele dag te gaan om je voedsel te verspreiden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X