Mijn naam is wendy hartogsveld, ik ben 28jr en heb 3 kids in de leeftijd van 10, 5 en 2,5,
ik heb afgelopen november een herseninfarct gehad waardoor ik veel ben afgevallen,
ik ben bij div. sportscholen geweest maar ik moet eerst aankomen voordat ik kan sporten, en ik voel me zo ongelukkig doordat ik nu zo dun ben ik weeg 47 kg en ben 1.64m, me B.M.I. is 17.3 en dus veel te laag. ik was eerder altijd dikker mt 36/38 51kg en gelukkiger.
ik eet gevarieerd vol bruin brood zoals waldkorn etc, groente vlees pasta rijst aardappelen.
patat vindt ik niet lekker en witbrood lust ik ook niet.
ik drink veel melk en eet veel kaas ik snoep daarbij ook nog heel wat elke avond een pizza en mars, snickers en ijs/magnums maar nog val ik af of blijft alles hetzelfde maar aankomen nee dat lukt niet.
ik heb al een brooddieet gevolgd en slagroomdieet maar niks helpt.
nu is mij geadvisseerd om aan de proteineshakes te gaan,
maar ik weet hier niet zoveel over en aangezien ik nog al wat medicijne zoals bloedverdunners en cholesterol verlagers gebruik op doktersadvies na mijn herseninfarct weet ik ook niet of ik het wel moet doen en of het wel goed is voor me.
ik vraag dus gelijk in even voorstellen om hulp want ik weet het niet meer.
wat kan ik doen om aan te komen??
heel veel groetjes wendy
ik hoop op antwoord/advies. [email protected]
ik heb dit bericht ook gepost bij even voorstellen op advies doe ik nu mijn voedingschema erbij.
07:00 2x bruine boterham met roomboter en kaas
09:00 2x bruine boterham met roomboter en pindakaas
10:00 koekjes (bijna heel pak)
12;00 4x bruine boterham met kaas en jam
14:00 koekjes/mars etc
15:00 chips of koekjes
16:00 een boterham met pindakaas
18:00 avondeten( gevarieerd pasta rijst aardappelen incl. groente vlees vis of kip en daarna gele vla pudding of brinta.
20:00 pizza of broodje hamburger(elke dag)
22:00 boterham 2x met pindakaas
en tussendoor nog chocolade, slagroomijs en/of magnums
ik drink veel dubbel fris en cola maar drink ook veel melk en eet elke dag zo.n 4 eieren.
ik eet heel erg gezond en sinds een jaar eet ik al die ongezonde dingen rebij in de hoop dat ik wat aankom maar zelfs snickers en marsen helpen me niet?
wie heeft er een beter advies ik wil alles proberen heb er alles voor over om sowieso zo'n 10 kilo aan te komen zodat ik ook weer lekker kan gaan sporten zodat ik me wat beter voel.
alle hulp is welkom.
heel veel groeten wendy
ik heb afgelopen november een herseninfarct gehad waardoor ik veel ben afgevallen,
ik ben bij div. sportscholen geweest maar ik moet eerst aankomen voordat ik kan sporten, en ik voel me zo ongelukkig doordat ik nu zo dun ben ik weeg 47 kg en ben 1.64m, me B.M.I. is 17.3 en dus veel te laag. ik was eerder altijd dikker mt 36/38 51kg en gelukkiger.
ik eet gevarieerd vol bruin brood zoals waldkorn etc, groente vlees pasta rijst aardappelen.
patat vindt ik niet lekker en witbrood lust ik ook niet.
ik drink veel melk en eet veel kaas ik snoep daarbij ook nog heel wat elke avond een pizza en mars, snickers en ijs/magnums maar nog val ik af of blijft alles hetzelfde maar aankomen nee dat lukt niet.
ik heb al een brooddieet gevolgd en slagroomdieet maar niks helpt.
nu is mij geadvisseerd om aan de proteineshakes te gaan,
maar ik weet hier niet zoveel over en aangezien ik nog al wat medicijne zoals bloedverdunners en cholesterol verlagers gebruik op doktersadvies na mijn herseninfarct weet ik ook niet of ik het wel moet doen en of het wel goed is voor me.
ik vraag dus gelijk in even voorstellen om hulp want ik weet het niet meer.
wat kan ik doen om aan te komen??
heel veel groetjes wendy
ik hoop op antwoord/advies. [email protected]
ik heb dit bericht ook gepost bij even voorstellen op advies doe ik nu mijn voedingschema erbij.
07:00 2x bruine boterham met roomboter en kaas
09:00 2x bruine boterham met roomboter en pindakaas
10:00 koekjes (bijna heel pak)
12;00 4x bruine boterham met kaas en jam
14:00 koekjes/mars etc
15:00 chips of koekjes
16:00 een boterham met pindakaas
18:00 avondeten( gevarieerd pasta rijst aardappelen incl. groente vlees vis of kip en daarna gele vla pudding of brinta.
20:00 pizza of broodje hamburger(elke dag)
22:00 boterham 2x met pindakaas
en tussendoor nog chocolade, slagroomijs en/of magnums
ik drink veel dubbel fris en cola maar drink ook veel melk en eet elke dag zo.n 4 eieren.
ik eet heel erg gezond en sinds een jaar eet ik al die ongezonde dingen rebij in de hoop dat ik wat aankom maar zelfs snickers en marsen helpen me niet?
wie heeft er een beter advies ik wil alles proberen heb er alles voor over om sowieso zo'n 10 kilo aan te komen zodat ik ook weer lekker kan gaan sporten zodat ik me wat beter voel.
alle hulp is welkom.
heel veel groeten wendy
Comment