wie helpt mij aan te komen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie helpt mij aan te komen??

Mijn naam is wendy hartogsveld, ik ben 28jr en heb 3 kids in de leeftijd van 10, 5 en 2,5,

ik heb afgelopen november een herseninfarct gehad waardoor ik veel ben afgevallen,

ik ben bij div. sportscholen geweest maar ik moet eerst aankomen voordat ik kan sporten, en ik voel me zo ongelukkig doordat ik nu zo dun ben ik weeg 47 kg en ben 1.64m, me B.M.I. is 17.3 en dus veel te laag. ik was eerder altijd dikker mt 36/38 51kg en gelukkiger.

ik eet gevarieerd vol bruin brood zoals waldkorn etc, groente vlees pasta rijst aardappelen.
    patat vindt ik niet lekker en witbrood lust ik ook niet.
    ik drink veel melk en eet veel kaas ik snoep daarbij ook nog heel wat elke avond een pizza en mars, snickers en ijs/magnums maar nog val ik af of blijft alles hetzelfde maar aankomen nee dat lukt niet.

ik heb al een brooddieet gevolgd en slagroomdieet maar niks helpt.

nu is mij geadvisseerd om aan de proteineshakes te gaan,

maar ik weet hier niet zoveel over en aangezien ik nog al wat medicijne zoals bloedverdunners en cholesterol verlagers gebruik op doktersadvies na mijn herseninfarct weet ik ook niet of ik het wel moet doen en of het wel goed is voor me.

ik vraag dus gelijk in even voorstellen om hulp want ik weet het niet meer.

wat kan ik doen om aan te komen??

heel veel groetjes wendy

ik hoop op antwoord/advies. [email protected]

ik heb dit bericht ook gepost bij even voorstellen op advies doe ik nu mijn voedingschema erbij.

07:00 2x bruine boterham met roomboter en kaas
    09:00 2x bruine boterham met roomboter en pindakaas
    10:00 koekjes (bijna heel pak)
    12;00 4x bruine boterham met kaas en jam
    14:00 koekjes/mars etc
    15:00 chips of koekjes
    16:00 een boterham met pindakaas
    18:00 avondeten( gevarieerd pasta rijst aardappelen incl. groente vlees vis of kip en daarna gele vla pudding of brinta.
    20:00 pizza of broodje hamburger(elke dag)
    22:00 boterham 2x met pindakaas

en tussendoor nog chocolade, slagroomijs en/of magnums

ik drink veel dubbel fris en cola maar drink ook veel melk en eet elke dag zo.n 4 eieren.

ik eet heel erg gezond en sinds een jaar eet ik al die ongezonde dingen rebij in de hoop dat ik wat aankom maar zelfs snickers en marsen helpen me niet?

wie heeft er een beter advies ik wil alles proberen heb er alles voor over om sowieso zo'n 10 kilo aan te komen zodat ik ook weer lekker kan gaan sporten zodat ik me wat beter voel.

alle hulp is welkom.

heel veel groeten wendy

eet sowieso gezond en junk niet teveel. Junkfood levert je geen mineralen en vitamines die je op een gezond gewicht kunnen helpen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

op Body-Food® International staat een gainer voor mensen die niet sporten maar wel aan wuillen komen, misschien is dat wat voor je.
      Hwet zal er ook wel van andere merken zijn maar die ken ik zo effe niet.

Comment

vervang die chips enzo zowiso door nootjes oid. mijn moeder is echt verslaafd aan die thaise mix ofzo.

Comment

Gewoon om de 2/3 uur eten maar dat doe je al heel goed.
          Maar je komt nog steeds niet aan, schroef dan die boterhammen nog wat omhoog van bijv 2 stuks naar 3 of 4 stuks.
          En idd een "Weightgainer" shake erbij is ook makkelijk want dat vele eten is mischien ook niet vol te houden.

grtz

Comment

Originally posted by quibus View Post
            op Body-Food® International staat een gainer voor mensen die niet sporten maar wel aan wuillen komen, misschien is dat wat voor je.
            Hwet zal er ook wel van andere merken zijn maar die ken ik zo effe niet.
            vergelijk eens de ingredienten van bodyperfection en de weightgainer van hun. Het is en tog het aantal kcal dat je binnenkrijgt en waaruit de kcal is opgebouwd.

dus een weightgainer voor mensen die niet sporten van bodyfood is gewoon bull =)

Comment

Als ik dan toch een gainer moet aanraden zou ik die van Dorian Yates aanraden, hij is duur, maar hij is wel lekker en bevat goede ingrediënten. Overigens, pas wel op met gainers. Ze maken je namelijk wel erg lui.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

thanks!

bedankt allemaal maar weet nu nog niet veel wel weight gainers geen weight gainers. ik ga zeker wat adviezen meenemen en al dat eten wat ik nu doe heb ik helemaal geen moeite mee hoor kan nog wel meer maar wil niet vett worden alleen mijn oude normale mooie figuur weer terug.

ik blijf zeker checken op deze site en hou jullie op de hoogte van de vorderingen betreft mijn gewicht etc.

en nog meer advies is zeker welkom.

heel veel groetjes wendy

Comment

gainers maken je lui?

dat gainers je lui kunne maken maakt in mijn geval niet uit heb namelijk ook nog eens ADHD duzzzz dan weet je het wel he hahahaha.

dat staat los van mijn gewicht hoor dat ik afval is echt na mijn hersen-infarct/beroerte gekomen waar ik gelukkig ook geen zienbaar letsel van heb overgehouden.

ik leefde al gezond en nog steeds maar dit is echt een raadsel ben bij div. sportinstituten/scholen geweest maar wordt elke keer bijna uit gelachen dik worden hebben ze nog nooit van gehoord namelijk en weten ook niet hoe dat kan en kunnen mij er niet bij helpen.

aan jullie heb ik wat

nogmaals thanks

dit betekent veel voor me

Comment

Originally posted by wendy79 View Post
                    dat gainers je lui kunne maken maakt in mijn geval niet uit heb namelijk ook nog eens ADHD duzzzz dan weet je het wel he hahahaha.

dat staat los van mijn gewicht hoor dat ik afval is echt na mijn hersen-infarct/beroerte gekomen waar ik gelukkig ook geen zienbaar letsel van heb overgehouden.

ik leefde al gezond en nog steeds maar dit is echt een raadsel ben bij div. sportinstituten/scholen geweest maar wordt elke keer bijna uit gelachen dik worden hebben ze nog nooit van gehoord namelijk en weten ook niet hoe dat kan en kunnen mij er niet bij helpen.

aan jullie heb ik wat

nogmaals thanks

dit betekent veel voor me
                    als ik jou was zou ik echt heel erg gezond gaan eten ,want die aanval heeft een heele zwaare impact gehad op je lichaam,je lichaam is nu nog aan het herstellen en dat kan nog wel en tijdje duren tot die weer op 100% is
                    Eerst zou ik me meer op vitamines gaan richten.
                    beetje snoepen is niet erg wel kwaliteit chocolade eten.Je zou bij de albert heijn de dieet becel kunnen halen en dan bij elke maaltijd twee eetlepels in een drankje kunnen doen daar moet e haast van aan komen.

Comment

Mischien de "vettige" tussendoortjes ook vervangen door gezondere voeding.
                      Dit bedoel ik niet gericht naar je gezondheid toe he, ik heb zo het vermoeden dat je gewoon fel wil bijkomen en dat daar dan als het moet wel een grammetje vet bij mag zitten.
                      Ik schrijf dit gewoon omdat ik me ooit heb laten vertellen dat sommige mensen vetten moeilijker verteren (en er eigenlijk EG. instoppen).
                      Soit, het kan een stadslegende zijn hoor daar niet van, dus wacht even af of er hier mensen zijn die daar iets meer over weten (en voor de anderen, schiet mij hier nu niet af hé ).

Comment

Over dat lui worden, ik bedoel daarmee dat je dan eerder die gainer gaat pakken dan gewoon normaal eten. Merk dat zelf behoorlijk, moet eten, ah weet je wat? Ik pak wel die gainer. Terwijl je voor die 500kcal net zo goed een paar boterhammen met tahin kunt maken, vandaar even mijn waarschuwing.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor mijzelf blijkt gezond aankomen moeilijker dan ik had verwacht ;x Ik eet 6-8 maaltijden per dag en zit bijna aan het dubbele aantal kcal van mij behoefte maar val alleen maar af.

Voor mij is het zo een beetje gegaan;

paar jaar geleden woog ik 65kg en wou ik aankomen, ik at al veel maar heb het zo gedaan dat ik na elke maaltijd (wat voornamelijk junk was) mega vol was en dan ging ik even een half uur liggen voor de TV (zal waarschijnlijk niet lukken voor jou met 3 kinderen en ADHD i guess). was ook 2 jaar gestopt met roken waardoor ik veel ging snoepen ;x
                          ben in die periode 40 kilo aangekomen en van een ongezonde 4-6% bf naar een ongezonde 24% gestegen.
                          daarna wou ik het vet wegwerken en ben ik veel gaan cardio'en en binnen 2 maanden 10 kilo (en 10% bf) afgevallen.
                          daarna wou ik weer aankomen maar wel gezond dus ben ik 6-8 keer per week gaan eten, eerst ongeveer de helft boven mijn behoefte (4k kcal per dag) en nu zit ik al bijna op bijna het dubbele (6k kcal per dag) maar ik blijf maar afvallen ;/ voel me wel erg gezond maargoed het gezond aankomen zonder weightgainers is volgens mij haast niet te doen ;p

anyhow ik raad dus aan om het advies op te volgen om weightgainers te eten naast je maaltijden en vooral veel kcal en gezonde vetten te eten. vis, noten, pinda's etc. ook gewoon lekker veel fruit en rauwkost snacken. als je rookt; stoppen! het beinvloed je eetlust. andere tips...: eten bereiden met roomboter, toetjes zoals griesmeel bereiden met volle melk, laaste maaltijd samen met een lekkere bak kwark eten vlak voor het slapen gaan (kan gerust met smaakje nemen zoals Danio kwark, makkelijker weg te scheppen).

success ;p
                          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

stand van zaken.

hallo allemaal,

dankzij jullie adviezen eet ik nu gezonder mijn voedingsschema is:

Ontbijt: Je moet minimaal 2 bruine boterhammen eten met becel margarine met beleg zoals kaas, magere vleeswaren zoals rosbief, rookvlees, tartaar, wildvlees, kip, kalkoenfilet, vis, appel/perenstroop enz. Je moet na het ontbijt Body-Perfection Gewichtstoename innemen, mix 2 maatschepjes poeder met ± 250 ml volle melk of een andere drank en drink dit rustig op.

Koffiepauze: Je mag 1á 2 bruine boterhammen eten met banaan of appel/perenstroop.
                            Je kunt ook extra Body-Perfection Gewichtstoename innemen, mix 1 maatschepje poeder met ± 250 ml volle melk of een andere drank en drink dit rustig op.

Lunch: Je moet minimaal 2 bruine boterhammen eten met becel margarine met beleg zoals kaas, magere vleeswaren zoals rosbief, rookvlees, tartaar, wildvlees, kip, kalkoenfilet, vis, appel/perenstroop enz. Je moet na de lunch Body-Perfection Gewichtstoename innemen, mix 2 maatschepjes poeder met ± 250 ml volle melk of een andere drank en drink dit rustig op.

Theepauze: Je mag 1á 2 bruine boterhammen eten met banaan of appel/perenstroop.
                            Je kunt ook extra Body-Perfection Gewichtstoename innemen, mix 1 maatschepje poeder met ± 250 ml volle melk of een andere drank en drink dit rustig op.

Dinér: Je moet normaal eten, (Voorbeeld soep vooraf, stukje vlees, verse groenten, aardappels en nagerecht) gebruik géén varkens- of paardenvlees meer ook niet als beleg, hoe lekker ook (verkeerde VETTEN), magere ham bestaat niet. Gebruik ook regelmatig macaroni, spaghetti, rijst enz. Eet minimaal 1 á 2 keer per week in plaats van vlees, verse vis. Vooral rondvis zoals kabeljauw, koolvis, makreel, zalm enz.
                            Je moet na het dinér Body-Perfection Gewichtstoename innemen, mix 2 maatschepjes poeder met ± 250 ml volle melk of een andere drank en drink dit rustig op.
                            Body-Perfection Gewichtstoename kun je ook mengen door o.a vla, yoghurt enz.

’s Avonds: Je mag 1á 2 bruine boterhammen eten met banaan of appel/perenstroop.

en hierbij gebruik ik ook van bodyfood de bodyperfection gewichtstoename shakes.

en ben deze week al bijna 3 kilo aangekomen en de centimeters vliegen er ook al aan andere mensen zien het ook en mijn vriend natuurlijk.

hahaha mijn oudste zoon 10jr die zei: mama je gaat toch niet te dik worden he.

ik wil dit volhouden tot ik 56 kilo weeg ik weeg nu bijna 50 kilo en al ik 51 kilo weeg ga ik aan cardio fitness doen.

ik ben hier heel erg blij mee.

het is ook niet echt moeilijk vol te houden ik eet elke dag dezelfde tijden en tussendoor eet ik een broodje of fruit. i.p.v. chocolade enzo(doe ik ook nog maar nu omdat het gewoon lekker is en niet omdat ik denk dat ik er diker van wordt.

ik wil jullie allemaal bedanken ik ga door blijf ook nog posten maar heb niet zo heel veel tijd met 3 kids die nu vakantie hebben.

maar ik ben op de goede weg dankzij jullie adviezen en mr bodyfood.

ik voel me weer wat zekerder en heb meer energie lijkt het wel maar dat is waarschijnlijk omdat ik me zo goed voel.

heel veel liefs wendy

Comment

Mooi dat het goed gaat! geniet lekker van de kids! niks is fijner dan een gezond lijf!

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Over dat lui worden, ik bedoel daarmee dat je dan eerder die gainer gaat pakken dan gewoon normaal eten. Merk dat zelf behoorlijk, moet eten, ah weet je wat? Ik pak wel die gainer. Terwijl je voor die 500kcal net zo goed een paar boterhammen met tahin kunt maken, vandaar even mijn waarschuwing.
                              Gelukkig, dacht al dat ik de enige was:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X