Mijn voedingsschema:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema:

9.00 :

cruesli choco met een ontbijtkoek

11.00:
    Gekookte eieren en 2 bruine boterhammen met kalkoenfilét of kipflét

13.00 :

250 gram magere kwark met ananas erin

16.00 : een blik tonijn (uit vet)

18.00 :

Avondeten zoals: witte rijst, bruine bonen, vis etc met altijd een bord vol salade.

20.00 :

250 gram kwark met ananas

En een half uurtje voor het slapen gaan eet ik nog een pot kwark van 500 gram.

btw: ik sport net een jaar, bij mij zie je wel dat ik train, maar ik neem alleen de dagen wanneer ik train, na de training whey proteïne shake (heb geen andere shake) maar moet ik die shake gewoon elke dag drinken of echt alleen de dagen wanneer ik training?

mijn doel is massa trainen
    ik ben 62 kg en mijn lengte is 1.77
    is deze gewicht voldoende of niet?

Ik ben namelijk nieuw hier en heb veel vragen

Kort maar krachtig, je schema is waardeloos.

Een tip, lees de regels. 1 daarvan is dat je eerst dingen moet opzoeken voordat je wat vraagt of post.

Ik zie totaal niks in je schema terug waaruit blijkt dat je dat ook maar enigzins gedaan hebt.

Wat is je behoefte? ontbijtkoek, CRUESLI CHOCO, tonijn uit vet? zal je weer met beide benen op aarde terug zetten, dit zijn geen gezonden dingen.

ik wil je graag helpen, maar je zou dan nog zelf eerst wat moeite gaan doen en niet zomaar op goed geluk wat neer kwakken en hopen dat wij het verbeteren, zo werkt het helaas niet.

Dus eerst aan de slag en lees wat dingen. Bekijk wat anderen er van gebakken hebben en wat hun fout gedaan hebben. Dus duik maar eens iets dieper terug in de voedingsectie dan alleen pagina 1.

Suc6 ermee en post gerust je vernieuwde schema als je wat meer info hebt opgezocht, zelf zoeken leert je meer dan voorkauwen.

EDIT: je even voorstellen is ook geen overbodige luxe
    Last edited by Misterfit; 29-07-2008, 22:32.

Comment

Het ontbijt is het ergste, en aan de rest moet je ook nog werken. Chocolade hoort niet thuis in het voedingschema van een bodybuilder!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt ik zal de cruesli vervangen door havermout, en ik heb zelf ook veel voedingsschema's gezien, en vanuit daar ga ik voor mezelf een schema opstellen, en die zal ik dan wel ff posten, zodat jullie daarop kunnen reageren en misschien wat tips kunnen geven!

Comment

eet meer, 250g kwark met ananas vind ik mager voor een maaltijd. een blik tonijn ook.

de rest is al gezegd.

op je vraag omtrent je gewicht; 'is dit voldoende' errr hoezo voldoende? als je spiermassa wilt kweken zul je zwaarder worden, dat lijkt me logisch? als je bedoelt of je genoeg reserve hebt om te teren; wat is je bf%? ik had begrepen dat je met een bf% van 12-16 het makkelijkst kon bulken, maar volgens mij is dat maar een mythe (ben pas goed gaan gainen onder 12% personally)
          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Persoonlijke noot: Ik gain het beste boven de 15%. Toen ik daaronder zat gainde ik NIKS. Geen vet EN geen spieren.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Geloof dat Genjuro wat postte dat rond de 11-13% het beste was, dan was je aromatase het minst actief waardoor je ook die vetgains vermijdt die je wel met dat oestrogeen krijgt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
                Bedankt ik zal de cruesli vervangen door havermout, en ik heb zelf ook veel voedingsschema's gezien, en vanuit daar ga ik voor mezelf een schema opstellen, en die zal ik dan wel ff posten, zodat jullie daarop kunnen reageren en misschien wat tips kunnen geven!
                je hebt in ieder geval al ontdekt dat je havermout moet gaan eten. Maak er wat moois van en let dan niet alleen op het geposte schema, maar ook op de tips die erbij gegeven worden.

Comment

Als je echt wilt bulken zal vaker en vooral meer moeten eten dan dit...
                  "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X