Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Mijn zelfgemaakte schema.xls

Graag reacties/opmerkingen/verbeteringen etc!

mvg,

II

K, laten we beginnen.

Het ontbijt vind ik prima zo, zou er alleen nog een appel of iets dergelijks bij doen.

maaltijd 2 lijkt me goed.

maaltijd 3 zou een goeie maaltijd zijn, als eht niet voor het sporten was.
    Voor het sporten zou ik geen vet nemen. 2 uur voor en 2 uur na het sporten proberen zo min mogelijk vet binnen te krijgen. Houd het klein, drink eventueel een whey shake en eet een banaan of neem wat dextrose, meer heb je dan eigenlijk niet nodig.

Na de training zou ik wat meer whey nemen en het is zeker handiger om de gespaarde kcal van maaltijd 3, hier in dextrose te besteden.

Verders vind ik het jammer dat je 1 uur na de training niet veel eet. Je eet pas 3 uur later veel, dan is het al te laat. 1 uur na de training veel eten zorgt voor meer massa, omdat hier de grootste gedeelte van het herstel plaats vind. Dus schuif die warme maaltijd maar naar 1 uur na de training, heb je veel meer baat bij. Proberen vetten dan te vermijden.

ik vind de maaltijd van 16.30 rotzooi, ik zou gewoon dan om 16.00 warm eten en dan om 19 uur de maaltijd van 16.30 en 20 uur samenvoegen. Zou wel het muesli weglaten.

laaste maaltijd is perfekt.

Wat ik je ook nog mee wil geven, probeer gevarieerd te eten. Dus niet alleen pindakaas, probeer eens wat andere noten te eten, rosbief, eireren als eiwit bron te gebruiken. Je moet van alles wat binnen krijgen.

Wat ook een probleem wordt en je hebt ze toch echt nodig, zijn de vitamines en mineralen, je komt met dit schema niet aan je vita behoefte, vitamine pil is dus een goed alternatief.

Verders zou ik nog wat omega 3 pillen kopen en bij sommige maaltijden bij voegen.

Dat was het z'n beetje, als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

Moet trouwens weer eens een kompliment geven, je hebt redelijk wat opgezocht, nou kun je natuurlijk niet alles goed doen. Maar wordt hier weer eens super vrolijk van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X