Hulp voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp voedingschema

Info over mij:
    - Leeftijd: 19 jaar
    - Gewicht: 59 of 60
    - Lengte 1.78

Doel: Gezond blijven en breder worden

Wat ik zelf denk fout te doen:
    Smiddags om 15:00 te weinig? wat kan ik er het beste bij nemen?
    Ipv Volle yoghurt 250 Ml magere kwark is dat wat?

08:00

- 2 bruine boterhammen
    - met pindakaas of appelstroop (Licht aan soort training, KT of Cardio)
    - Beker karne melk

10:00 (Tussen mijn training door)

- banaan of appel

12:00

- 4 Bruine boterhammen
    - 1 ei
    - Tomaat of paprika
    - Kokkommer
    - Uitjes
    - knoflook
    - Kipfilet of tonijn op water uit blik
    - Beker karne melk

15:00

- 1 bruine boterham
    - Met tonijn of kipfilet

18:00

- Een normaale maaltijd (Aardappels met veel groente en vlees)
    - Bakje volle yoghurt

22:30

- 250 Ml Magere kwark

Trainingstijden/dagen:
    Maandag: 9:30 - 10.15 (Spinning) (Of Borst)
    Dinsdag: 9:30 - 11:00 (Schouders) Alle onderstaande oefeningen inc. cardio
    Woensdag: Rust
    Donderdag: 9.30 - 11:00 (borst) Alle onderstaande oefeningen inc. cardio
    Vrijdag: 9.30 - 11:00 (schouders) Alle onderstaande oefeningen inc. cardio
    Zaterdag: Rust
    Zondag: Rust

Ook loop ik sinds kort ongeveer 5 keer per week met de hond in het bos (45min).
    Ik heb nu vakantie dus doe verder de hele dag niks.

Zo ziet mijn 'Borst' eruit (Schouders varieert iets meer):
    15 Min harlopen op 12.5
    10 Min roeien op 10 (hoogste)
    Opdrukken: ongeveer 3 sets van 20
    Biceps Exercises - Standing Cable Curls 3 sets van 15 { http://www.shapefit.com/biceps-exerc...ble-curls.html }
    Biceps Exercises - Hammer Curls: 3 sets van 12 { }
    Chest Exercises - Incline Dumbbell Flyes: 3 sets van 12 { http://www.shapefit.com/chest-exerci...ell-flyes.html }
    Chest Exercises - Incline Bench Dumbbell Press: 3 sets van 12{ http://www.shapefit.com/chest-exerci...ell-press.html }
    Triceps Exercises - V Bar Pushdown: 3 sets van 15
    { http://www.shapefit.com/triceps-exer...ttachment.html }
    Back Exercises - Wide Grip Rear Pulldowns 3 sets van 12
    { http://www.shapefit.com/back-exercis...hind-neck.html }
    Middle Back Exercises - Single Arm Dumbbell Rows 3 sets van 12
    { http://www.shapefit.com/middle-back-...bell-rows.html }
    Aan het einde nog wat buikspieroefeningen
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Kerel, lees nou eens goed het forum door. Dit heb je namelijk niet gedaan.

Het eerste wat je had moeten opvallen is dat we je behoefte moeten weten. Dat je overal de kcal, eiwitten, vetten en kh moet vermelden, dat maakt het voor ons overzichtelijker en heb je zelf ook de indruk of je alles goed verdeeld hebt of niet.

doe dat maar eerst, denk dat je dan al gauw erachter komt dat je alles gewoon, naja hoe moet ik het zeggen, verrek ik zeg het gewoon. Dat je alles waardeloos verdeeld hebt.

kijk naar 10 uur, dat is geen maaltijd. 15 uur is inderdaad te weinig.
    Even voor de duidelijkheid, voor mij bestaan er geen tussendoortjes. Het zijn gewoon allemaal volledige maaltijden, die gevuld moeten worden. Tussendoortjes klinkt, alsof je even wat kleins neemt, dat is niet de bedoeling.

Bereken je behoefte maar eens, veel eten bij het ontbijt en veel eten na de training. De andere kcal goed verdelen over de andere maaltijden. 500 kcal boven je behoefte gaan zitten voor massa. SUC6.

En nu eerst eens fatsoenlijk het forum gaan lezen, dan pas volgt er weer hulp van mijn kant. Daarmee bedoel ik goed lezen ( zeker een aantal uurtjes.)

Comment

Voeding= erg matig, trainingsschema= waardeloos. En benen niet trainen he...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

van benen weet ik maar daar heb ik nooit zin in.. moet ik vanaf het begin mee gaan beginnen..
        dat ik meer moet eten weet ik maar ik durf gewoon niet.. tnq voor alle hulp..
        ff 1 vraagje nog.. als ik nu (Ik zit tegen ondergewicht aan) ga trainen.. KT of cardio ga ik dan spieren verliezen.. ? Ik doe 4 X per week KT en 1 X cardio + Zwaar werk zaterdags (Truckwash) En als het waait windsurfen.. dan is dit gewoonweg TE WEINIG! Ik zou wel is willen vragen of iemand het 'perfecte' schema voor mij zou willen maken.. Mn behoefte zal liggen rond de 2500..
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
          van benen weet ik maar daar heb ik nooit zin in.. moet ik vanaf het begin mee gaan beginnen..

ff 1 vraagje nog.. als ik nu (Ik zit tegen ondergewicht aan) ga trainen.. KT of cardio ga ik dan spieren verliezen.. ? Ik doe 4 X per week KT en 1 X cardio + Zwaar werk zaterdags (Truckwash) En als het waait windsurfen.. dan is dit gewoonweg TE WEINIG! Ik zou wel is willen vragen of iemand het 'perfecte' schema voor mij zou willen maken.. Mn behoefte zal liggen rond de 2500..
          LEES DE REGELS, DAN HAD JE GEWETEN DAT WE VOOR NIEMAND KANT EN KLARE SCHEMA'S GEVEN!!!!!

maar je moet meer gaan eten, anders zal de krachttraining je niet veel gaan brengen!!!
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by Spank View Post
            je durft niet meer te eten. Wat is dat dan voor een onzin.

Wil je bredere worden moet je meer eten dan je onderhoud. Je onderhoud is dat wat je nodig hebt om op gewicht te blijven, wil je aankomen, moet je gewoon meer binnen krijgen dan je nodig hebt. Hoe wil je anders in gewicht toenemen, als je alleen dat eet wat je nodig hebt om op gewicht te blijven?

Als je bang bent om meer te eten, dan begin niet eens met deze sport.
            bekijk maar eens mijn schema, die is gebaseerd op een behoefte van 2600 kcal, daar heb ik 500 kcal boven op gedaan voor de massa (dus 3100 kcal ). Werkt goed voor mij. En in vet kom ik daarmee amper aan (alhoewel een beetje niet te voorkomen is, maar het is echt niet zo dat je kilos eraan vliegen)

En nu niet naar een link vragen, neus maar wat rond in de voedingssectie, dan moet je het vanzelf tegen komen.

oh en netzo als niet durven eten, vloeken is in de bb wereld. Is ook de benen niet trainen vloeken. Je wilt echt geen gespierd bovenlichaam en dunne beentjes die er als lucifers uitzien.

Comment

waarom durf je niet meer te eten dit is toch al weinig
              je hebt ondergewicht dus wees niet bang om aan te komen.

die van 10.00 kan je naar je ontbijt schuiven
              en gewoon daarvoor in de plaats paar boterhammen met pindakaas of kipfilet
              en die van 15:00 maak er gerust 4 boterhammen van past er makkelijk in

verder zie ik nergens staan wat je allemaal nog drinkt alleen 2x karnemelk maar das erg weinig over 1 hele dag

verder behoefte rond de 2500??? hoe weet je dat?
              Calisthenics / Street workout

Comment

Wat een bullshit baas. Vragen om kant en klare schema's? Niet meer durven eten. Als je niet meer durft te eten kom je niet aan. Zo eenvoudig is bb. Ga dan lekker schaken ofzo.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X