Hoi allen zoals ik me al voorgesteld heb zit ik met een voor mij een probleem en dat is ondergewicht nl :70 kilo bij een lengte van 193.
Dus dat is vasthouden bij storm, en met mn armen wijd douchen alleen zo val ik niet door het putje
.
Maar goed, ik train zon 3x pw maar wil dit sowieso frequenter gaan doen.
Ik ben een enorme leek op het gebied qua training en voeding ik let er enorm op maar ik kom geen gram aan en val niets af.
Dat ik een super snelle spijsvertering heb is geen nieuwtje voor mij ga ongeveer 2x voor big business naar de kleine kamer.
Ik wil het allemaal goed aan gaan pakken en ik wil beginnen met mijn eetpatroon dit ziet er als volgt uit.
7.00- 2x banaan
9.00- 1x krentebol
10.00 2x boterhammen met diversen (vlees)
12.00 4x boterhammen met diversen (vlees) + 0,5 l halfvolle melk
15.00 verschillende tussendoortjes zoals koek,snoep,chips
18.00 zeer gevarieerde maaltijden +/- 2 borden vol
21.00 pinda's ,chips etc
Dit is ongeveer een beetje wat ik p/d wegwerk
Ik heb niet een al te zwaar beroep hoewel ik veel km per dag afleg.
ik zou ongeveer 3000 calorien , 133 gr eiwit , 464 gr koolhydraten en 66 gram vet per dag moeten hebben om normaal te kunnen blijven functioneren dus wil ik aankomen(wat dus niet lukt) moet ik meer tot me nemen en denk dat ik er wel overheen zit. Dus ziet iemand enige cruciale fouten in mijn eet gewoonte hoor ik het graag.
of zou het met wat shakes toegevoegd zijn?
Dus dat is vasthouden bij storm, en met mn armen wijd douchen alleen zo val ik niet door het putje
![Smile](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/smile.gif)
Maar goed, ik train zon 3x pw maar wil dit sowieso frequenter gaan doen.
Ik ben een enorme leek op het gebied qua training en voeding ik let er enorm op maar ik kom geen gram aan en val niets af.
Dat ik een super snelle spijsvertering heb is geen nieuwtje voor mij ga ongeveer 2x voor big business naar de kleine kamer.
Ik wil het allemaal goed aan gaan pakken en ik wil beginnen met mijn eetpatroon dit ziet er als volgt uit.
7.00- 2x banaan
9.00- 1x krentebol
10.00 2x boterhammen met diversen (vlees)
12.00 4x boterhammen met diversen (vlees) + 0,5 l halfvolle melk
15.00 verschillende tussendoortjes zoals koek,snoep,chips
18.00 zeer gevarieerde maaltijden +/- 2 borden vol
21.00 pinda's ,chips etc
Dit is ongeveer een beetje wat ik p/d wegwerk
Ik heb niet een al te zwaar beroep hoewel ik veel km per dag afleg.
ik zou ongeveer 3000 calorien , 133 gr eiwit , 464 gr koolhydraten en 66 gram vet per dag moeten hebben om normaal te kunnen blijven functioneren dus wil ik aankomen(wat dus niet lukt) moet ik meer tot me nemen en denk dat ik er wel overheen zit. Dus ziet iemand enige cruciale fouten in mijn eet gewoonte hoor ik het graag.
of zou het met wat shakes toegevoegd zijn?
Comment