Wat ik momenteel eet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat ik momenteel eet.

Het is nog niet echt wat het moet zijn maar is al meer dan vroeger, bepaalde zaken krijg ik nog niet binnen.

08:00u

250 gr magere kwark
    1 x Banaan
    1 x Broodje 75 gr

12:00u

300 gr vruchten
    1 x 250gr kwark

17:00u

1 x broodje 75 gr
    200 gr aarbeien
    250 gr kwark

20:00u

250 gr kwark
    1 x broodje 75 gr
    1 x banaan
    250 gr vruchten
    100 gr kippewit

22:00u

250 gr kwark.

Is nog niet genoeg maar is al beter dan voordien.
    You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Rustig aan opbouwen blijft altijd het beste natuurlijk dus ook voor jou.
    Zou wel zo langzamerhand proberen er wat meer dingen zoals rijst of pasta of aardappels en wat groente en vlees bij te gaan eten, of ben je vegetarier?
    Vis is ook een grote aanrader natuurlijk!

Comment

Neen ben geen vegetarier maar vlees verteerd moeilijker bij mij daarom laat ik het nog even weg.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Valt me iets zo direct op. Geen groenten, geen vis , geen pasta en geen vlees ...

Integenstelling wel enorm veel fruit en enorm veel kwark. Je zal je eiwitten wel uit je kwark kunnen halen, maar vlees blijft daar toch de beste bron voor naar mijn mening.

Shannasse heeft het ook al wel gezegd, ma geen man kan sneller zijn als haar

Blijven doorgaan Darren, je wordt wel ooit gezond, en dan ga je dood
        -Feel free... Or die trying-
        -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Ik denk dat Darren bepaalde producten bewust overslaat ivm voorgaande problemen wat zijn maag en darmen aangaat.
          Als dat nog niet optimaal functioneert dan is het verstandig om tijdelijk vlees, vis, pasta, eieren, melk en melkproducten over te slaan. Omdat het nog te "zwaar" is om deze eiwitrijke voeding te verteren.
          Daarin tegen staat er wel kwark e.d in het lijstje.[??]
          Je kan het langzamerhand wel opbouwen en bv 1 portie kwark er uit te halen en daar bv vis in de plaats voor nemen.

Grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 18 2003,15:42)]Ik denk dat Darren bepaalde producten bewust overslaat ivm voorgaande problemen wat zijn maag en darmen aangaat.
            Als dat nog niet optimaal functioneert dan is het verstandig om tijdelijk vlees, vis, pasta, eieren, melk en melkproducten over te slaan. Omdat het nog te "zwaar" is om deze eiwitrijke voeding te verteren.
            Daarin tegen staat er wel kwark e.d in het lijstje.[??]
            Je kan het langzamerhand wel opbouwen en bv 1 portie kwark er uit te halen en daar bv vis in de plaats voor nemen.

Grtzzzz Ax  
            kwark is geen probleem het is hard voedsel waarmee ik problemen heb maar die vis zal gaan dus zal dit deze week proberen.

Thanks

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]kwark is geen probleem het is hard voedsel waarmee ik problemen heb maar die vis zal gaan dus zal dit deze week proberen
              Het is dus meer de structuur van het voedsel waar je last van hebt dan de ïnhoud"van het voedsel.
              Dan kan je idd zacht vlees nemen zoals vis e.d. Het kan sowieso geen kwaad om minder vlees te eten en het te vervangen door vis.
              Je kan je maag evt ook weer aan vlees laten wennen door vlees met een zachte structuur zoals tartaar [niet rauw!] in kleine porties te gaan eten.

Grtzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X