Hey
Ik ga al meer dan een jaar 3X perweek naar sportschool. Heb wel 5-6 maanden niks kunne sporten wegens knieblesure. en was toen flink bijgekomen (87 kg)
Maar ben nu sinds 3maanden fzo weer flink bezig met trainen en sindsdien ook flink op men voeding gaan letten meer cardio gaan doen. Waardoor ik van 87kg nu ben afgevallen tot 75kg
Nu is mijn vraag of het kwaad kan als ik te weining kcal binne krijg voor men spieropbouw ed
ik zit nu op een dag maar op 2000 terwijl ik er 2500 nodig heb
Mijn eetschema ziet er als volgt uit:
Ontijt: kom all-brann flakes +magere melk
10h: tas tomatensoep
middag: meestal knackenbrood met tonijd oid+ soja pudding
tussendoortje: een peer of iets
als avond eten: gekookte kip/vis+ gekkookte aardappen/rijst+ groeten
20h: potje vitalinea yogurt
Heb net uitgeteld dat het net 2000kcal zijn dat ik binnenkrijg op een dag, zal er ook wel mee te maken hebben dat ik niks gebakken/gegrild fso eet, ook eet ik zo mager mogelijk en best veel soja producten.
Het bevalt me prima zo( geen honger gevoel of niets) maar verschoot ervan dat ik toch zo weinig binnekrijg op een dag. En wil niet dat als ik weer beetje "vettiger" ga eten ik weer onmiddelijk al die kilo's weer bijkom. omdat ik zoveel onder de behoefte zat
en men sportschema ziet er als zo uit:
M: KT (borst+triceps)
di:cardio
wo:KT (benen+schouders)
Do: cardio
Vrij:KT (rug+biceps)
Za:cardio
ohja en na elke KT sessie doe ik nog 20 min interval training op crosstrainer..
Ik weet het het is nogal een tekst maar hoop dat jullie mij kunnen zeggen of ik slecht bezig ben qwa voeding dan??
Alvast Bedankt
Grtz Dennis
Ik ga al meer dan een jaar 3X perweek naar sportschool. Heb wel 5-6 maanden niks kunne sporten wegens knieblesure. en was toen flink bijgekomen (87 kg)
Maar ben nu sinds 3maanden fzo weer flink bezig met trainen en sindsdien ook flink op men voeding gaan letten meer cardio gaan doen. Waardoor ik van 87kg nu ben afgevallen tot 75kg
Nu is mijn vraag of het kwaad kan als ik te weining kcal binne krijg voor men spieropbouw ed
ik zit nu op een dag maar op 2000 terwijl ik er 2500 nodig heb
Mijn eetschema ziet er als volgt uit:
Ontijt: kom all-brann flakes +magere melk
10h: tas tomatensoep
middag: meestal knackenbrood met tonijd oid+ soja pudding
tussendoortje: een peer of iets
als avond eten: gekookte kip/vis+ gekkookte aardappen/rijst+ groeten
20h: potje vitalinea yogurt
Heb net uitgeteld dat het net 2000kcal zijn dat ik binnenkrijg op een dag, zal er ook wel mee te maken hebben dat ik niks gebakken/gegrild fso eet, ook eet ik zo mager mogelijk en best veel soja producten.
Het bevalt me prima zo( geen honger gevoel of niets) maar verschoot ervan dat ik toch zo weinig binnekrijg op een dag. En wil niet dat als ik weer beetje "vettiger" ga eten ik weer onmiddelijk al die kilo's weer bijkom. omdat ik zoveel onder de behoefte zat
en men sportschema ziet er als zo uit:
M: KT (borst+triceps)
di:cardio
wo:KT (benen+schouders)
Do: cardio
Vrij:KT (rug+biceps)
Za:cardio
ohja en na elke KT sessie doe ik nog 20 min interval training op crosstrainer..
Ik weet het het is nogal een tekst maar hoop dat jullie mij kunnen zeggen of ik slecht bezig ben qwa voeding dan??
Alvast Bedankt
Grtz Dennis
Comment