Havermout vs Kellogs special K

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tja ieder moet doen wat ie wilt. Ik heb tijdje fruit gebruikt om honger gevoel op te wekken en ter ondersteuning om me metabolisme weer op gang te krijgen. Maar vanuit persoonlijke overweging geen zin om relatief veel geld neer te leggen voor iets wat ik eigenlijk ook niet zo lekker of gemakkelijk vind.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Hangt weer van je doel af Vince, als je gortdroog wilt worden voor een wedstrijd of gewoon voor je eigen plezier (tis maar wat je er aan vind, ik vind het nogal hels werk) geef ik je mijn volledige steun in dit betoog. Wil je gewoon fit en gezond zijn met een acceptabel BF dan zeg ik je dat het allemaal niet zoveel kwaad kan. Neem s'morgens gewoon fruit.

Wat is zo vreemd om in de ochtend te beginnen met rijst? Heb het vanochtend ook gedaan. Pannetje op met builtje rijst er in en 10mins later kun je eten. Pre-made kip in magnetron en klaar. Zie het probleem niet zo.

Comment

ik denk dat ik smorgens ook maar eens rijst ga proberen inplaats van een brootje ofzo
      vind warm eten lekkerder dan een stukje brood eigenlijks
      maandag gelijk ff naar de winkel weer
      thnx falstyr, wat een goeie ideeen haha
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        ik denk dat ik smorgens ook maar eens rijst ga proberen inplaats van een brootje ofzo
        vind warm eten lekkerder dan een stukje brood eigenlijks
        maandag gelijk ff naar de winkel weer
        thnx falstyr, wat een goeie ideeen haha
        Smorgens warm eten,ik zou het niet kunnen.
        getting back in shape...

Comment

Gisterenochtend refeed: rijst met vissticks. Niks mis mee. Als je geen havermout of brinta wilt zou ik ook uitwijken naar rijst, of die 44% fibre van Kellogs. 17% Suikers, maar de II en GI zijn gewoon goed. Is inderdaad veel duurder dan havermout (500gr a 40 ct), maar voor de afwisseling of de moeilijke eter wellicht. In de bulk is het overigens wel klote spul, het is erg lastig om meer dan 100gr achterover te drukken, het werkt als een soort spons.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X