Opstellen van voedingschema (vragen,raad)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

General

haha inderdaad general van die vis ga je wel uit je bek stinken ja..............ik had het ook niet gedaan als ik vrijgezel was lol...

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      Bedankt voor ondersteuning jongens.............en mister fit laten we het hier bij laten, laat ik zeggen dat ik dit schema heb opgesteld omdat ik zag dat hij inderdaad niet veel ervaring had maar hij toch op die manier alvast zijn eiwitten en koolhydraten binnen kreeg, misschien ging ik ervan uit dat hij wel snapte dat je tussendoor gewoon zo veel mogelijk moet eten maar ik irriteerde me gewoon heel erg aan het idee wat jij dan doet zeggen dat het niet goed is en dat ik als ontbijt shake opschrijf, vind dat elke regel wel goed moet gelezen moet worden...

ben blij dat bv sterkste ophaler enz.. ook zijn woord heeft gedaan dat koelt me gelijk..

ik laat het hierbij....

p.s. als iemand vragen heeft over voeding mag ie altijd pm en zal ik mijn best doen zoveel mogelijk te helpen.
      Is goed , het gaat ook niet om iets super belangrijks. Ik sluit de duscussie hierover af. Zou me de volgende keer inhouden. En mocht ik je echt het gevoel gegeven hebben dat ik je heb aangevallen, dan nu mijn oprechte excusses.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X