Albert Hein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Albert Hein

Wat ik zelf al een tijdje doe is: zelf koken

Vaak lees ik bij leeftijdsgenoten (die nog thuis wonen) dat ze moeten eten wat de pot schaft. (dit is begrijpelijk)
    En zo kan je niet altijd gezond eten,
    maar dat wil je zelf wel.

Nu maak ik zelf mijn eten en ook voor de andere in het huis, en dan kan ik dus wel kiezen wat ik eet en de rest moet gewoon eten wat de pot schaft.

Zelf ben ik niet zo'n ster in koken dus gebruik ik de site van AH,
    daar staat precies in wat ik nodig heb en hoe ik het moet koken.
    Ook staat er in vermeld hoeveel kcal, eiwit, vet & koolhydraten er inzitten.

Zo kan ik dus mijn voedingschema aanpassen op wat ik savonds eet.
    Mijn ouders vinden allang best dat ik kook (dan hoeven ze het zelf niet te doen) en vaak vinden ze het ook nog eens lekker

Hier de site van waar het allemaal om gaat: Uitgebreid recepten zoeken - Albert Heijn
    je kan ook alleen bij Trefwoord iets intypen, wat je wilt eten bijv.: Tonijn en dan krijg je allemaal maaltijden met tonijn en netjes de voedingswaarden die er in zitten.

Hoop dat hier geen ander topic al voor was, maar kon het niet vinden
    En dat het mischien iemand inspireert om zelf te koken, en daardoor geen last meer van zeurende ouders heeft.
    Greetz,
    Calisthenics / Street workout

Het is in feite gewoon de Allerhande online. Ik kende hem al (gek he voor AH-personeel) en vind het een goede link! Niet alles wat er staat is perfect bodybuildingvoer, maar het is iig BIJNA allemaal gezonde voeding.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Wat ik zelf al een tijdje doe is: zelf koken

Vaak lees ik bij leeftijdsgenoten (die nog thuis wonen) dat ze moeten eten wat de pot schaft. (dit is begrijpelijk)
      En zo kan je niet altijd gezond eten,
      maar dat wil je zelf wel.

Nu maak ik zelf mijn eten en ook voor de andere in het huis, en dan kan ik dus wel kiezen wat ik eet en de rest moet gewoon eten wat de pot schaft.

Zelf ben ik niet zo'n ster in koken dus gebruik ik de site van AH,
      daar staat precies in wat ik nodig heb en hoe ik het moet koken.
      Ook staat er in vermeld hoeveel kcal, eiwit, vet & koolhydraten er inzitten.

Zo kan ik dus mijn voedingschema aanpassen op wat ik savonds eet.
      Mijn ouders vinden allang best dat ik kook (dan hoeven ze het zelf niet te doen) en vaak vinden ze het ook nog eens lekker

Hier de site van waar het allemaal om gaat: Uitgebreid recepten zoeken - Albert Heijn
      je kan ook alleen bij Trefwoord iets intypen, wat je wilt eten bijv.: Tonijn en dan krijg je allemaal maaltijden met tonijn en netjes de voedingswaarden die er in zitten.

Hoop dat hier geen ander topic al voor was, maar kon het niet vinden
      En dat het mischien iemand inspireert om zelf te koken, en daardoor geen last meer van zeurende ouders heeft.
      Greetz,
      tnx! Mijn vriendin gebruikt hem idd ook (nu dan niet meer ivm zwaar aan het dieeten zijn). Verder echt kudos voor je toewijding!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        tnx! Mijn vriendin gebruikt hem idd ook (nu dan niet meer ivm zwaar aan het dieeten zijn). Verder echt kudos voor je toewijding!

kunnen we hier ook al kudos uitdelen

dacht alleen op FTD

thnx voor de site is even door bladeren
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

De allerhande online is echt briljant, als ik in het weekend wat langer wil spenderen aan koken haal ik daar altijd de recepten vandaan...

Laat je overigens niet direct afschrikken door de voedingswaardes die bij de recepten staan, wanneer je zelf wat fantasie en creativiteit gebruikt kun je recepten zo aanpassen dat ze beter bij je voedingsschema passen (ook een kwestie van weten welke ingrediënten welk deel bijdragen aan de totale voedingswaarde).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

leuke site,daar ga ik zeker es gebruik van maken.
            getting back in shape...

Comment

Maak ik ook wel eens geburik van. Idd hele lekkere recepten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Het is in feite gewoon de Allerhande online. Ik kende hem al (gek he voor AH-personeel) en vind het een goede link! Niet alles wat er staat is perfect bodybuildingvoer, maar het is iig BIJNA allemaal gezonde voeding.
                Haha neej ik ben geen AH personeel werk in een bakker (schoonmaker) en ga ook naar een restaurant (bordenwassen)
                maar je hoeft nix er te kopen hoor bij de AH je kan ook gewoon kijken wat je in huis hebt en dat intypen en dat mag best van de super de boer

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  Haha neej ik ben geen AH personeel werk in een bakker (schoonmaker) en ga ook naar een restaurant (bordenwassen)
                  maar je hoeft nix er te kopen hoor bij de AH je kan ook gewoon kijken wat je in huis hebt en dat intypen en dat mag best van de super de boer

Ik denk dat ophaler bedoelde dat hij ah-personeel is...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Ik denk dat ophaler bedoelde dat hij ah-personeel is...
                    oowh oke
                    d8 dat hij mij bedoelde maar mischien bedoelt hij zichzelf ermee

Comment

SO is AH = common knowledge

Comment

Goede link kerel.

Ophaler is idd AH medewerker
                        Who's the Chef

Comment

Goede link voor inspiratie.
                          Thnk you

Comment

Ja ik werk voor AH.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Ja ik werk voor AH.
                              oke, dat maakt het dan duidelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X