Wat ik zelf al een tijdje doe is: zelf koken
Vaak lees ik bij leeftijdsgenoten (die nog thuis wonen) dat ze moeten eten wat de pot schaft. (dit is begrijpelijk)
En zo kan je niet altijd gezond eten,
maar dat wil je zelf wel.
Nu maak ik zelf mijn eten en ook voor de andere in het huis, en dan kan ik dus wel kiezen wat ik eet en de rest moet gewoon eten wat de pot schaft.
Zelf ben ik niet zo'n ster in koken dus gebruik ik de site van AH,
daar staat precies in wat ik nodig heb en hoe ik het moet koken.
Ook staat er in vermeld hoeveel kcal, eiwit, vet & koolhydraten er inzitten.
Zo kan ik dus mijn voedingschema aanpassen op wat ik savonds eet.
Mijn ouders vinden allang best dat ik kook (dan hoeven ze het zelf niet te doen) en vaak vinden ze het ook nog eens lekker
Hier de site van waar het allemaal om gaat: Uitgebreid recepten zoeken - Albert Heijn
je kan ook alleen bij Trefwoord iets intypen, wat je wilt eten bijv.: Tonijn en dan krijg je allemaal maaltijden met tonijn en netjes de voedingswaarden die er in zitten.
Hoop dat hier geen ander topic al voor was, maar kon het niet vinden
En dat het mischien iemand inspireert om zelf te koken, en daardoor geen last meer van zeurende ouders heeft.
Greetz,
Vaak lees ik bij leeftijdsgenoten (die nog thuis wonen) dat ze moeten eten wat de pot schaft. (dit is begrijpelijk)
En zo kan je niet altijd gezond eten,
maar dat wil je zelf wel.
Nu maak ik zelf mijn eten en ook voor de andere in het huis, en dan kan ik dus wel kiezen wat ik eet en de rest moet gewoon eten wat de pot schaft.
Zelf ben ik niet zo'n ster in koken dus gebruik ik de site van AH,
daar staat precies in wat ik nodig heb en hoe ik het moet koken.
Ook staat er in vermeld hoeveel kcal, eiwit, vet & koolhydraten er inzitten.
Zo kan ik dus mijn voedingschema aanpassen op wat ik savonds eet.
Mijn ouders vinden allang best dat ik kook (dan hoeven ze het zelf niet te doen) en vaak vinden ze het ook nog eens lekker
Hier de site van waar het allemaal om gaat: Uitgebreid recepten zoeken - Albert Heijn
je kan ook alleen bij Trefwoord iets intypen, wat je wilt eten bijv.: Tonijn en dan krijg je allemaal maaltijden met tonijn en netjes de voedingswaarden die er in zitten.
Hoop dat hier geen ander topic al voor was, maar kon het niet vinden
En dat het mischien iemand inspireert om zelf te koken, en daardoor geen last meer van zeurende ouders heeft.
Greetz,
Comment