Voorstellen + voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja thanx voor de belegtips.. ga zeker meer vis eten !

Maaaaaaaaarr had bij deze topic ook mijn voedingsschema geplaatst... heb daar weinig of geen reactie op gehad ?!

Geen op- of aanmerkingen ?

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
      Juuuiiiist. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen~!
      Me neither.. ik eet het elke dag
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Royke View Post
        Ja thanx voor de belegtips.. ga zeker meer vis eten !

Maaaaaaaaarr had bij deze topic ook mijn voedingsschema geplaatst... heb daar weinig of geen reactie op gehad ?!

Geen op- of aanmerkingen ?
        Ja en Nee, ik mag er niet zoveel van weten maar ik zou de kwark savonds mager maken en dan minstens 300 Ml vanwege de eiwitten voor de nacht! Ikzelf zou ook kiezen voor iets minder maaltijden..

om de 2,5 / 3 uur is voor mij voldoende

8:00 2 boterhammen

10:00 2 boterhammen

12:30 3 boterhammen

15:00 2 boterhammen

18:00 avondeten
        Last edited by Spank; 19-08-2008, 16:38.
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Ik zou je whey niet met melk nemen na je training. De cashewnoten na je training verplaatsen (geen vetten voor of na training). Sowieso zou ik je vetten meer verdelen (veel maaltijden met geen of te weinig vet mijns inziens). Inderdaad, magere kwark...

En denk dat visoliecapsules ook niet verkeerd zouden zijn...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Spank View Post
            Ja en Nee, ik mag er niet zoveel van weten maar ik zou de kwark savonds mager maken en dan minstens 300 Ml vanwege de eiwitten voor de nacht! Ikzelf zou ook kiezen voor iets minder maaltijden..

om de 2,5 / 3 uur is voor mij voldoende

8:00 2 boterhammen

10:00 2 boterhammen

12:30 3 boterhammen

15:00 2 boterhammen

18:00 avondeten

Thanx voor je reactie.
            Met die magere kwark kan ik wel wat mee..

Maar minder maaltijden ? waarom ?

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Ik zou je whey niet met melk nemen na je training. De cashewnoten na je training verplaatsen (geen vetten voor of na training). Sowieso zou ik je vetten meer verdelen (veel maaltijden met geen of te weinig vet mijns inziens). Inderdaad, magere kwark...

En denk dat visoliecapsules ook niet verkeerd zouden zijn...
              Allereerst bedankt voor je reactie
              Whey.. Waarom niet met melk ??

Ok cashewnoten duidelijk... beter dus die verplaatsen naar de middag
              en i.p.v. cashewnoten na de training... koolhydraten i guess ?

En vetten verdelen is beter omdat je anders met te veel vet in 1 maaltijd ook letterlijk vet "aanzet" ?

Comment

Originally posted by Royke View Post
                Allereerst bedankt voor je reactie
                Whey.. Waarom niet met melk ??

Ok cashewnoten duidelijk... beter dus die verplaatsen naar de middag
                en i.p.v. cashewnoten na de training... koolhydraten i guess ?

En vetten verdelen is beter omdat je anders met te veel vet in 1 maaltijd ook letterlijk vet "aanzet" ?
                Ergens op het forum staat een artikel over het combineren van trage eiwitten (melk) en snelle eiwitten (whey)... Kan het zo snel niet meer vinden, maar de strekking was dat door whey te combineren met trage eiwitten, de totale opnamesnelheid vertraagt... Je neemt de whey juist omdat het snelle eiwitten bevat, dan moet je dat natuurlijk niet gaan verlagen door te mengen met melk...

Ik weet niet zozeer of je meteen vet aan gaat zetten als je je vet in 1 keer eet, maar ik ben van mening dat je beter al je maaltijden zoveel mogelijk compleet kan maken (dus eiwitten, koolhydraten én vetten)... Behalve dan die direct na je training (alleen whey) en die direct voor bedtijd (alleen magere kwark)...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Ergens op het forum staat een artikel over het combineren van trage eiwitten (melk) en snelle eiwitten (whey)... Kan het zo snel niet meer vinden, maar de strekking was dat door whey te combineren met trage eiwitten, de totale opnamesnelheid vertraagt... Je neemt de whey juist omdat het snelle eiwitten bevat, dan moet je dat natuurlijk niet gaan verlagen door te mengen met melk...

Ik weet niet zozeer of je meteen vet aan gaat zetten als je je vet in 1 keer eet, maar ik ben van mening dat je beter al je maaltijden zoveel mogelijk compleet kan maken (dus eiwitten, koolhydraten én vetten)... Behalve dan die direct na je training (alleen whey) en die direct voor bedtijd (alleen magere kwark)...
                  De laatste bevindingen BEWIJZEN dat een combinatie van wheyproteine met caseine proteine in een postworkout shake meer spieren bouwen en vet verbranden dan enkel een wheyshake. Ook het toevoegen van sojaproteine versterkt die voordelen. Bron: Flex en Muscle&fitness.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X