Voorstellen + voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen + voedingsschema

Hallo mensen ! Ben alweer lid van bodynet vanaf mei en heb me eigenlijk nog niet fatsoenlijk voorgesteld, dus bij deze:

Mijn naam is Roy, ben 29 jaar en heb het trainen sinds begin dit jaar (1 februari) weer opgepakt na 3 jaar niks te hebben gedaan. Ik train 3x per week en het gaat lekker moet ik zeggen.

Train serieus en ben ook serieus met voeding bezig. Ben in 6 maanden tijd 7 kilo aangekomen en weeg nu 71 kilo.

Mijn doel: aankomen spiermassa en krachttoename.
    Lengte: 1.74 cm
    Ook wil ik wat minder vet rondom mijn buik (jaja afgelopen 3 jaar flink veel bier gehad !)

Gegevens:

Lichaamsgewicht = 71 kg.
    Vetpercentage: 17,7%
    VVM = 58,4 kg.

Totale dagelijkse behoefte energie: 2364 KCAL

Hierbij mijn eerst voedingsschema, heb deze zo goed mogelijk proberen in te vullen. Eet natuurlijk niet elke dag kipfilet met doperwten en aardappelen, maar ja je moet wat invullen, en heb het dus laag aangehouden daar.

Graag jullie commentaar ! bij voorbaat dank
    Attached Files

Zo bij mij zouden de volkoren boterhammen met kipfilet me de neus uitkomen zeg... Zou je hier niet eens wat meer variƫren...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Zo bij mij zouden de volkoren boterhammen met kipfilet me de neus uitkomen zeg... Zou je hier niet eens wat meer variƫren...
      Mwah valt mee... niet zeuren gewoon vreten.. en ik vind het lekker
      maar ik wissel zo nu en dan weleens met pindakaas af

Comment

Originally posted by Royke View Post
        Mwah valt mee... niet zeuren gewoon vreten.. en ik vind het lekker
        maar ik wissel zo nu en dan weleens met pindakaas af
        op die manier zal je het snel beu worden.
        getting back in shape...

Comment

Welkom
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
            op die manier zal je het snel beu worden.
            Ach... eet het nu een half jaartje en vind het nog steeds lekker
            Zodra ik het niet meer lekker vind kan ik altijd wat anders op brood nemen...

Heb je tips voor me ??

Comment

Originally posted by Been View Post
              Welkom
              Thanx !

Comment

welkom kerel
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Wat een drama queens. Zo erg is het ook weer niet om elke dag hetzelfde te eten hoor. Variatie is overrated en meer een luxe.

Maar als je variatie wilt voor brood en kipfilet kun je altijd havermout met eieren doen ofzo.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Wat een drama queens. Zo erg is het ook weer niet om elke dag hetzelfde te eten hoor. Variatie is overrated en meer een luxe.

Maar als je variatie wilt voor brood en kipfilet kun je altijd havermout met eieren doen ofzo.
                    Thanx voor de tip.. maar doelde eigenlijk meer op het beleg.
                    Eet nu praktisch alleen kipfilet en pindakaas

Lees bijna nergens op het forum hier ander beleg ?!

Comment

Thanx voor de tip.. maar doelde eigenlijk meer op het beleg.
                      Eet nu praktisch alleen kipfilet en pindakaas

Lees bijna nergens op het forum hier ander beleg ?!
                      Ooit aan eieren gedacht? Ik eet soms wel 3 eieren per dag. Tonijn of zalm uit blik is ook uitstekend...mits je van vis houd (I love it!)
                      "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                        Ooit aan eieren gedacht? Ik eet soms wel 3 eieren per dag. Tonijn of zalm uit blik is ook uitstekend...mits je van vis houd (I love it!)
                        Kijk dat is een goeie tip !
                        Eieren eet ik meestal in het weekend, tonijn en zalm ook... ff uitje erdoor... lekkel

Verder niemand aan of opmerkingen op mijn voedingsschema ??!

Comment

gewoon eens wat vis eten.
                          maar ik vind kipfilet ook heerlijk kan er ook geen genoeg van krijgen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ach... eet het nu een half jaartje en vind het nog steeds lekker
                            Zodra ik het niet meer lekker vind kan ik altijd wat anders op brood nemen...

Heb je tips voor me ??
                            Probeer Tonijn in eigen nat op brood.. goed te doen.. snijdt er dan ook een tomaatje overheen of komkommer.. of doe er uitjes en knoflook overheen.. of allebei net als ik natuurlijk.. Hmmmm
                            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                              Probeer Tonijn in eigen nat op brood.. goed te doen.. snijdt er dan ook een tomaatje overheen of komkommer.. of doe er uitjes en knoflook overheen.. of allebei net als ik natuurlijk.. Hmmmm
                              Juuuiiiist. Daar kan ik nooit genoeg van krijgen~!
                              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X