Beste ,
Ik zit met een probleempje en zou zeer graag wat raad hebben .
Ik ben Phil 25 jaar .
Ik meet 1 meter 84 en ik weeg 72 kg ( sta zeer droog)
Ik train nu zowat een jaar en kom niet echt meer aan tijdens mijn bulk .
Ik eet nu ongeveer 3200 kcal op een dag , redelijk gebalanceerd , goede ratio op macros (denk ik? (50 prcnt koolhydraten en 25 prcnt vet en 25 prcnt eiwit) .
Ik eet wel elke dag hetzelfde . iedere dag van de week , nu al 6 maand.
Ik heb een redelijk actieve job (veel wandelen en soms sleuren en heffen) , ik werk 10 u daags gemiddeld , en na mijn werk ga ik 5 of 6 maal per week anderhalf uurtje trainen.
elke spiergroep 1 x per week , maar echt wel hard .
Ik weeg me elke dag en neem een wekelijks gemiddelde van mijn gewicht, en ik verhoog nu en dan mijn kcal , maar ik kom maar niet aan en ik blijf redelijk droog.
veel progressie in gewichten in de gym maak ik niet , een beetje maar niet veel.
cardio doe ik niet meer aangezien ik niet aankom en mijn job redelijk actief is.
Ik heb in bijlage een foto toegevoegd van mijn volledig voedingsschema.
Zou er iemand zijn die me wat raad kan geven in het bijsturen van mijn schema ? (meer koolhydraten of meer vetten?)
Ik was vroeger dik als ik jong was maar door veel sporten en veel werken ben ik super scherp gekomen( ook veel spierafbraak gehad door marathonlopen, maar dit is al een tijdje achterwege)
Of pak ik het helemaal verkeerd aan?
Heeft er iemand nuttige raad voor mij aub?
Ik zou dit zeer apprecieren want de gym is mijn leven en zou graag wat resultaat na al dat werk dat ik er verricht.
alvast bedankt !
voedingschema zit in bijlage
Ik zit met een probleempje en zou zeer graag wat raad hebben .
Ik ben Phil 25 jaar .
Ik meet 1 meter 84 en ik weeg 72 kg ( sta zeer droog)
Ik train nu zowat een jaar en kom niet echt meer aan tijdens mijn bulk .
Ik eet nu ongeveer 3200 kcal op een dag , redelijk gebalanceerd , goede ratio op macros (denk ik? (50 prcnt koolhydraten en 25 prcnt vet en 25 prcnt eiwit) .
Ik eet wel elke dag hetzelfde . iedere dag van de week , nu al 6 maand.
Ik heb een redelijk actieve job (veel wandelen en soms sleuren en heffen) , ik werk 10 u daags gemiddeld , en na mijn werk ga ik 5 of 6 maal per week anderhalf uurtje trainen.
elke spiergroep 1 x per week , maar echt wel hard .
Ik weeg me elke dag en neem een wekelijks gemiddelde van mijn gewicht, en ik verhoog nu en dan mijn kcal , maar ik kom maar niet aan en ik blijf redelijk droog.
veel progressie in gewichten in de gym maak ik niet , een beetje maar niet veel.
cardio doe ik niet meer aangezien ik niet aankom en mijn job redelijk actief is.
Ik heb in bijlage een foto toegevoegd van mijn volledig voedingsschema.
Zou er iemand zijn die me wat raad kan geven in het bijsturen van mijn schema ? (meer koolhydraten of meer vetten?)
Ik was vroeger dik als ik jong was maar door veel sporten en veel werken ben ik super scherp gekomen( ook veel spierafbraak gehad door marathonlopen, maar dit is al een tijdje achterwege)
Of pak ik het helemaal verkeerd aan?
Heeft er iemand nuttige raad voor mij aub?
Ik zou dit zeer apprecieren want de gym is mijn leven en zou graag wat resultaat na al dat werk dat ik er verricht.
alvast bedankt !
voedingschema zit in bijlage
Comment